Żyd ATAKUJE Polaków

Data: 2009-06-12 08:24:10
Autor: boukun
Żyd ATAKUJE Polaków
Data: 2009-06-12 08:36:41
Autor: Tzva Adonai
Żyd ATAKUJE Polaków
On 12 Cze, 17:24, boukun <bou...@neostrada.pl> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=XE2XTIsbDMA&feature=related

Ta ruda baba o wyglądzie polskiej wieśniaczki spłodzonej w stanie
upojenia alkoholowego, która załamywała ręce nad słusznym zachowaniem
Izraelczyka i wyrażała współczucie dla "bombardowanych dzieci Gazy"
podaje się za przewodniczącą poznańskiej gminy żydowskiej?.. A to
ciekawe...

***

Alicja Kobus, z domu Bromberger - polska działaczka społeczności
żydowskiej, od 1999 przewodnicząca Filii ZGWŻ w Poznaniu, którą z jej
inicjatywy reaktywowano. Radna Murowanej Gośliny oraz działaczka
Krajowej Partii Emerytów i Rencistów.

***

Krajowa Partia Emerytów i Rencistów (KPEiR) to polska partia
polityczna o lewicowym programie, które opowiada się za zmniejszeniem
długu publicznego, walką z monopolami. Nadrzędnym celem partii jest
obrona ludzi starszych, emerytów, rencistów i osób niepełnosprawnych
przed obniżaniem poziomu życia i degradacją społeczną.

Data: 2009-06-12 17:33:26
Autor: naprany jak kruk!
Żyd ATAKUJE Polaków
<boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

http://www.youtube.com/watch?v=XE2XTIsbDMA&feature=related

won pasozydzie

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-12 09:01:23
Autor: boukun
Żyd ATAKUJE Polaków
On 12 Cze, 17:33, naprany jak kruk! <piotrekstelm...@prokonto.pl>
wrote:
<bou...@neostrada.pl> napisał(-a):

>http://www.youtube.com/watch?v=XE2XTIsbDMA&feature=related

won pasozydzie

Teraz jestem akurat na szkoleniu, nie mogę dużo pisać, bo wszsyscy
patrzą mi na ręce. Odnoszę wrażenie, że wszyscy mnie doskonale tu
znają i w kuluarach tylko o mnie się mówi.

Data: 2009-06-12 18:35:50
Autor: Piotr
Żyd ATAKUJE Polaków
Dnia Fri, 12 Jun 2009 09:01:23 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

Teraz jestem akurat na szkoleniu, nie mogę dużo pisać, bo wszsyscy
patrzą mi na ręce. Odnoszę wrażenie, że wszyscy mnie doskonale tu
znają i w kuluarach tylko o mnie się mówi.

Taki nadmuchany pychą idiota, jak ty wałkun, rzadko się trafia, więc nic
dziwnego, że wszyscy mają radochę, "w kuluarach", he, he. A tak swoją drogą co to za "kuluary" na szkoleniu dla bezrobotnych?
Piotr

Data: 2009-06-12 10:00:39
Autor: boukun
Żyd ATAKUJE Polaków
On 12 Cze, 18:35, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

dziwnego, że wszyscy mają radochę, "w kuluarach", he, he.
A tak swoją drogą co to za "kuluary" na szkoleniu dla bezrobotnych?

Powiedział najgłupszy i naprymitywniejszy uczestnik pl.soc.polityka.

boukun

Data: 2009-06-12 19:16:04
Autor: raff
Żyd ATAKUJE Polaków
[...]

http://www.mzrider3.republika.pl/17norwegia/TN_norw0966.jpg

R.

Data: 2009-06-12 19:29:39
Autor: Jerzy Tabortowski
Żyd ATAKUJE Polaków
Teraz jestem akurat na szkoleniu, nie mogę dużo pisać, bo wszsyscy
patrzą mi na ręce. Odnoszę wrażenie, że wszyscy mnie doskonale tu
znają i w kuluarach tylko o mnie się mówi.

To ego cię kiedyś rozjebie, to nie przerost, to ekspansja próżności.

Żyd ATAKUJE Polaków