Żyd Bartoszewski gani Polaków

Data: 2015-02-28 12:26:06
Autor: boukun
Żyd Bartoszewski gani Polaków
Jan Nowak-Jeziorański powtarzał, że największym zagrożeniem dla Polski są sami Polacy, bał się polskiej anarchii, która prowadzi do upadku państwa - mówi "Gazecie Wyborczej" prof. Władysław Bartoszewski.

Ale Jeziorańskim też nie posiadał się ze szczęścia, że dożył czasów tak dobrych, jakich Polska nie miała, jego zdaniem, od Jana III Sobieskiego - podkreśla.

Na uwagę, że ta koniunktura właśnie się kończy - wracają pytania o elementarne bezpieczeństwo, o utrzymanie suwerenności etc., Bartoszewski stwierdza: "wiecie, czego ja się naprawdę boję? Że my, Polacy, znów to wszystko schrzanimy".

http://wiadomosci.wp.pl/kat,8131,title,Wladyslaw-Bartoszewski-zebysmy-znowu-nie-schrzanili,wid,17297958,wiadomosc.html?

Wam Żydom, dawnym zarządcom pożydowskiego mienia jest dobrze, ale nam, Polakom, pod waszym butem jest źle...

boukun

Data: 2015-02-28 12:32:58
Autor: boukun
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:mcs9vs$1f9$1mx1.internetia.pl...
[...]

~karol (06:52)
Wreszcie jest dobrze czlowieczku który z obozu z którego nikt żywy nie wyszedł tobie udało się wyskoczyć na L4 hahaha masz rację w 100% Ja tez jestem zadowolony tyram bo pracą tego nazwac nie mozna u prywaciaza po min 10godz 6 dni w tygodniu czasem jak czegoś braknie zrobi wolną sobotę na umowie minimum skladki minimum do reki 2000 na godz nie przeliczam bo wstyd przed samym sobą urlopu zero widze go raz w roku podpisując liste o chorobowym nie wspomne.Jest zasada nie ma cie w robocie nie zarabiasz.Mieszkam w malym 13 tyś miasteczku w mazowieckim po dawnych zakladach strasza budynki niektóre zostały przerobione na markety wiec jakichkolwiek perspektyw nie ma mozna by tu jeszcze duzo napisac ale po co żalic sie nie lubie mam nadzieje ze juz za jakiś czas moze rok moze dwa to wszysko sie zawali i moze zaczniem wszystko od nowa bez tych dobrych ludzi...

~Rejtan (05:48)
Po pierwsze to skad ten tytuł profesora???

~Ed (07:21)
Wyście tow. Bartoszewski spartolili już nie jedno. Jeżeli nie lubicie Polaków Bartoszewski to nie róbcie juz nic dla nas

~zorro (07:20)
zabierzcie tego dziada... który w czasie wojny bardziej bał się Polaków niż niemców i dostał zwolnienie lekarskie z Oświęcimia i żaden z niego profesor

~pll (07:23)
Znow ten agent lomentuje nasza polskosc. Wracaj do izraela pseudo profesorku.

~rocznik 55 (07:12)
Panie Bartoszewski Pan wie gdzie powinien Pan mieszkać. proszę tam wyjechać i nie szkodzić w naszym kraju.

~olek (06:51)
my to znaczy kto? żydzi?

Żyd Bartoszewski gani Polaków