Żyd Gugała był stronniczy.

Data: 2010-06-30 22:25:47
Autor: boukun
Żyd Gugała był stronniczy.
Byłem akurat u teściowej i widziałem kawałek debaty. W którymś momencie Gugała (ten co ma proces z Michnikiem o szkalowanie dobrego imienia pana Jana Kobylańskiego), zapraszając do kolejnej rundy skrytykował archiwalną wypowiedź Jarosława Kaczyńaskiego, że ten niby w jednej ze swoich wypowiedzi powiedział, że ideologia liberalna się kompromituje i dodał ni z tąd ni zowąd od siebie, "iż chciał gwoli sprawiedliwości przypomnieć, że ideologie socjalne skompromitowały się również, może w niektórych przypadkach jeszcze bardziej..."

Do odsłuchania tutaj http://www.tvp.pl/publicystyka/polityka/debaty-wyborcze-2010/wideo/debata-wyborcza-30062010-gospodarka/2048364

Co za chamstwo, niby jak i gdzie ideologie socjalne się skompromitowały?
Już teraz nie mam wątpliwości,że Żyd Gugała jest liberałem i że jest wyjątkowo stronniczy i nieprofesjonalny...

boukun

Data: 2010-06-30 20:29:01
Autor: Eulalia Browarek
Żyd Gugała był stronniczy.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0g9dt$fek$1mx1.internetia.pl...
[...]

Gugała zadawał strasznie długie pytania. Wiecej w nich było jego własnych poglądów, niż rzeczywistego pytania. A Kolenda przerywała, jakby to był wywiad radiowy.

Zennon

Data: 2010-06-30 22:29:41
Autor: boukun
Żyd Gugała był stronniczy.

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i0g9ec$sl7$1tioat.net...

[...]

Pojebańcy a nie dziennikarze, bawią się w politykę, ...

boukun

Data: 2010-06-30 22:47:55
Autor: awe
Żyd Gugała był stronniczy.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0g9l7$i00$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
zabraklo "profesjonalnych" dziennikarzy TVN24;-)
awe

Data: 2010-06-30 22:47:40
Autor: boukun
Żyd Gugała był stronniczy.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0gade$8sv$1news.onet.pl...

[...]

A ten Gugała to gdzie teraz robi? Chyba u Michnika trenuje...

boukun

Data: 2010-06-30 23:36:39
Autor: awe
Żyd Gugała był stronniczy.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0gamv$b07$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -
nie wiem dawno go nie widzialem w tv. nie mam zaufania do nikogo z mediow bo oni wszyscy sa w jakis sposob umoczeni. trudno zachowac niezaleznosc. trzeba by byc wlascicielem i to niezaleznym finansowo a to sie nawet i wlascicielom w PL nie zdarza. zawsze ktos na nich albo pewnie ma jakies haki albo chodzi o kase czy rynek. nie widzialem aby ktos plynal pod prad oprocz tych paru osob ktore ostatnio popieraly PiS i stracily prace
awe

Data: 2010-06-30 22:46:09
Autor: boukun
Żyd Gugała był stronniczy.

[...]

Trzeba przyznać, że Kaczyński jest przytomny. Nie słuchałem u teściowej tej debaty do końca i teraz odsłuchawszy ten fragment, widzę, że paskudnemu dziennikarzynie Gugale bardzo rozsądnie i mądrze przysrał. Zobacz od 3 minuty http://www.tvp.pl/publicystyka/polityka/debaty-wyborcze-2010/wideo/debata-wyborcza-30062010-gospodarka/2048364

Dlaczego Polacy uciekają do RFN, do gospodarek socjalnych...

boukun

Data: 2010-07-01 00:29:51
Autor: awe
Żyd Gugała był stronniczy.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0gak4$25h$1mx1.internetia.pl...

[...]

dokladnie odbil pileczke mOndrali. panstwo socjalne nie jest zle tylko trzeba miec z czego to finansowac, a aby miec to trzeab sie postarac a nie rysowac sobie na papierze ynwestora z KATARU a potem jeszcze polowac na KATARSKIE BOBRY.
Co do finansowania edukacji, sluzby zdrowia czy Krus to mam swoje zdanie i jesli wygra JK to postaram sie podac pare przykladow na to co jest zle i jak to zmienic. Oczywiscie napisze do kogo trzeba.
awe.

Żyd Gugała był stronniczy.