Zyd Hitler naukowo potwierdzony!

Data: 2010-08-24 17:53:43
Autor: fatso
Zyd Hitler naukowo potwierdzony!
Data: 2010-08-24 19:46:11
Autor: Endriu
Zyd Hitler naukowo potwierdzony!
http://forum.pomorska.pl/adolf-hitler-sefardyjskim-zydem-t69509/
czyli Nasi jak zwykle gora!

Tak sie ostatnio zastanawialem drogi Fatso nad twoimi "genetycznymi zagadnieniami" i w mojej glowie zrodzilo sie zasadnicze i kontrowersyjne pytanie......
Czy Jezus Chrystus (podobnie zreszta jak - z tego co mówisz Hitler)  tez byl Askenazi ?.
Czy to ta sama linia genetyczna ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-24 22:21:30
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:i510hj$nhj$1usenet.news.interia.pl...
Czy Jezus Chrystus (podobnie zreszta jak - z tego co mówisz Hitler)  tez byl Askenazi ?.

Jezus to jednak rodowity Żyd z rodu Dawida - tak piszą.

Data: 2010-08-24 21:43:38
Autor: fatso
Robert Wicik wrote:
[...]

czyli na dzisiejsze Palestynczyk bo to sa prawdziwi Zydzi.
Pseudo-Zydzi aszkenazyjscy i sefardyjscy pod Zydow prawdziwych
  co jedynie sie podszywaja, w Palestynie biblijnej jako zywo nigdy nie byli
i Chrystusa nie ukrzyzowali.

Data: 2010-08-25 08:40:06
Autor: Robert Wicik
Zyd Hitler naukowo potwierdzony!
Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:Y9Wco.23940$3F1.10480hurricane...
[...]

Ukrzyzowac nie mogli, bo podrózy w czasie jeszcze (chyba) nie wynaleziono :)
Ciekawe jak mocno obecni przedstawiciele diaspory zydowskiej sa _niespokrewnieni_ z praojcami z biblijnych 12 pokolen?

Data: 2010-08-25 09:45:09
Autor: fatso
Robert Wicik wrote:
[...]

Obecna diaspora jest glownie we wladaniu Zydow ashkenazyjskich. To narod turkomanski wywodzacy sie
z Pld Osetii, zreszta Stalin, Zyd kaukaski(Mengrel) byl jednym z nich. Zydzi sefardyjscy, to inni z nowu pseudo-Zydzi,
wywodza sie z obrzeza Morza Srodziemnego czyli  faktycznie moga pochodzic z krajow tzw Maghrebu i innych narodow
podleglych  starozytnemu Rzymowi. Podobno Francisco Franco, Caudillo de Espagna, byl wlasnie takim sefardyjczykiem
i skrycie swoim pomagal. Dzieki czemu komuchy i inna lewica nie zdolali go wykonczyc po wojnie bo Zydzi potrafia jednak byc
wdzieczni i go wybronili.
Prawdziwym Zydem(haplogrupa J2) jest facet wlasnie pakujacy moje manatki za sciana( przeprowadzam sie na Polnoc Anglii,
zimno mi jako Wikingowi niestraszne). Tadek to szlachcic mazowiecki, ma wies nieopodal Wyszkowa swego imienia. Herbowy od
1429r czyli przodek pewnie mieczem machal pod Grunwaldem.  No i co?  Zafundowalem  czlowiekowi testy -Zyd czysty, potomek
Chrystusa i Magdaleny pewnie. A na powaznie- zapewne handlarz niewolnikow co przyjezdzal az z Kordoby(kalifat tam byl arabski tysiac lat temu),
musial zapewne wyprobowac damski towar do haremu i tak probowal, ze az zepsul i pozostawil w kraju swa branke.

fatso

Data: 2010-08-25 11:24:05
Autor: Charlie delta
On 25 Sie, 10:45, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Robert Wicik wrote:
> [...]

lat temu),
musial zapewne wyprobowac damski towar do haremu i tak probowal, ze az

czy czasem wieprzku nie masz na mysli kazrian od węży ?

a wszystkim polecam film The Kasiarian Conspiracy

kałasznikow sam przełącza się na ogień ciągły po obejrzeniu obrazu o
tej swołoczy

Data: 2010-08-25 20:34:56
Autor: Endriu
Zyd Hitler naukowo potwierdzony!
a wszystkim polecam film The Kasiarian Conspiracy

Nie wiem czy dobrze trafiłem, czy to ten film ?.

The Khazarian, Zionist, NWO Conspiracy
http://www.youtube.com/watch?v=zB0xywYa6Ow

I czy tu chodzi o ten "szczep" genetyczny - wytłumacz Fatso.

Chazarowie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Chazarowie

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-25 11:53:12
Autor: Charlie delta
On 25 Sie, 20:34, "Endriu" <nmp1WYTNI...@interia.pl> wrote:
> [...]

The Khazarian, Zionist, NWO Conspiracyhttp://www.youtube.com/watch?v=zB0xywYa6Ow

I czy tu chodzi o ten "szczep" genetyczny - wytłumacz Fatso.

ten sam, Kazarowie rządzą dzisiaj światem, ich celem jest spodlenie
ludzkosci i sprowadzenie do roli niewolników i istot pozbawionych
wolnej woli i rozumnego pojmowania otaczajacej rzeczywistości

Data: 2010-08-25 21:06:57
Autor: Endriu
[...]

A co na to nasz Fatso ?.
Wogóle to chciałbym te wszystkie "Jewish-owskie" odmiany jakoś pogrupować wedle haplogrup.

Rozumiem że na szczycie w/w grup stoi haplogrupa J2 - czyli wymieniony przez kolegę Fatso Tadek (szlachcic Mazowiecki)  oraz Jezus Chrystus.
Jaką natomiast  haplogrup posiadją Ashkenazi (stalin),  żydzi sefardyjscy, no i ci wymienieni przez Charliego Hazarowie ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-25 21:10:30
Autor: Endriu
[...]

Widze tak po tej mapce z Filmiku od Charliego, że  Hazarowie to chyba to chyba to samo co Ashkenazi.
Czy się mylę ?. Fatso naprowadź....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-25 22:39:38
Autor: fatso
Endriu wrote:
[...]

* Charlie Delta to przyglup, Swinski Ryj, osobnik niezdolny do racjonalnego myslenia. Zapewne geny chazarskie
co sie wyrodzily w chowie wsobnym.

* Endriu, ty mylisz lud Hazara, stary szczep indo-europejski pomieszkujacy obrzeza Persji i Afganistanu z Chazarami
aka Zydami ashkenazyjskimi.

*Chazarzy to Narod Wybrany, byc moze nie przez Jahwe bo co to za wyroznienie byc zaganianym do gazu w ilosci
liczacej miliony. Wybrancy losu bo oni faktycznie dominuja w ilosci Nagrod Nobla, w finansach i mediach.

* Dlaczego tak sie dzieje?  Sekret ukryty jest w genach. Geny geniuszu(vide Hitler, Stalin, Wojtyla) kontra geny samozniszczenia.
Ja np za mlodu namietnie grywalem w szachy  z przyjacielem(pol-zyd, mial wujka Hilarego Minca, tego od bierutowskiej ekonomii. Mnie po chazarsku zdradzil
w 1968r, juz sie nie koleguje).  Otoz ja bylem w stanie myslec na 3 ruchy szachowe naprzod gdy sie wysililem, pol-Chazar Pawelek na 5 ruchow.
Prawdziwy mistrz co najmniej na 7 ruchow naprzod gdy jest w slabej formie a tak  na ogol na 13 ruchow naprzod. To jest juz znamie geniuszu.
Nic w tym z hokus-pokus, czary mary ale czysta neuro-fizjologia. Moja Mondrusia, ktora sie zawodowo para mordowaniem szczurow w labie
i pozniej im gmera w mozgu, wyjasnilaby to lepiej. Chodzi tu o genetycznie uwarunkowana zdolnosc wyzszej funkcji w komorkach nerwowych.
Cos w rodzaju dopalacza: uda sie to umysl chodzi na wysokich obrotach niczym startujacy odrzutowiec. Natura przedobrzy to mamy wowczas
owe choroby spichrzeniowe co zabijaja co jedynie Chazarow.

* Wbrew temu co sobie myslec moze przyglup Charlie, w Polsce praktycznie Zydow nie ma. Radzilbym tez red.Michalkiewiczowi, ktorego
proze powazam aby tez nieco przejrzal na oczy. Jeden Michnik + paru kolesiow z sitwy nie robia tu jakosciowej roznicy. Jest natomiast
ogromny genetic pool chazarski osadzony w genach ludzi tego Priwislanskiego Kraju. Zaczne od siebie: jestem muzykalny, mam wyz\sza zdolnosc jezykowa
a na studia na WAM przyjeto mnie w 1965r z druga lokata(na ok 1700 zdajacych).  Genetycznie Wiking a wlasciwie Wareg czyli taki Norman co na Wschod
zabladzil. Moj starszy syn cierpi na Chorobe Wikingow od niedawna co jeszcze owe testy potwierdza. No wiec jak to mozliwe, ze calkiem zrecznie sie
przesliznalem przez zycie nawet niedawno w dupe ostro kopany(oddaje wlasnie z wzajemnoscia).  Mysle, ze tutaj mozna by znalezc wyjasnienie:
http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?action=view&current=Robakrodzinka.jpg

Owa smutna dama o owalnej twarzy i czarnych wlosach to moja rodzona babka nieco ponad 100 lat temu w Charkowie. Szlachcianka herbowa oczywiscie
bo jakze inaczej mogla by wyjsc za maz za tego bystrego carskiego podpulkownika- lekarza?  Tak jednak na oko zadna z niej Swinska Ryjowka, zapewne
genetycznie Chazarka.

Tak wiec mam chyba racje gloszac wszem wokolo: Jestem Honorowym Zydem i dumny jestem z tego!

fatso

Data: 2010-08-27 09:00:30
Autor: Endriu
Zyd Hitler naukowo potwierdzony!
Tak wiec mam chyba racje gloszac wszem wokolo: Jestem Honorowym Zydem i dumny jestem z tego!

Dobrze juz dobrze niech ci bedzie, ewidentnie "gruby" zyd z ciebie a na dodatek wiking :). Ale odbiegajac od genetycznych zagadnien, a wracajac do tematyki gieldowej (jaka powinna dominaowac na naszym forum) jak tam akcje twojej kopalni Fatso, które swego czasu na pysk lecialy zamiast rosnac. Czy twój zydowsko-narodowo-wybranczy hazarski geniusz dopomóg jakos i akcje w/w kopalni odbily sie od dna ?. Czy zarobiles na nich jaki milon funtów, tudziez przynajmniej ze 30% w ciagu dwóch tygodzni, tak jak ostatnio Pan Jerzy Olszewski na akcjach Boryszewa ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-29 01:18:26
Autor: fatso
Endriu wrote:
[...]

Galantas ta kopalnia sie nazywa i prawde mowiac, dalem na niej dupy. Zloto do gory a akcje mojej kopalni w dol-
takie juz pieskie me zycie. Ale dom wlasnie sprzedalem kupiony 20 lat temu- niemal 4 x drozej, tax free.  Przenosze sie
do tzw Peak District, dobre miejsce na starosc i umieranie. Bede was stamtad straszyl.

fatso

Data: 2010-08-25 15:52:34
Autor: Loser
A Stalin podobno mial ojca Polaka
Ciao

Wedle wielu poglosek faktycznym ojcem Stalina byl Polak (cos tam zblizony do
hrabiowskich poziomow), o ile kojarze to Przewalski, a nie zaden szewc-pijak.

Strasznie sie z tego powodu Chruszczow nabijal, ze o co mielismy za Gomulki
pretensje za wczesniejszy okres stalinowski- jak on "swoj"

Matka Brezniewa (a matke latwiej zweryfikowac) to z kolei z pochodzenia Polka
, stad Lonia mowil troche po polsku.

Jak te geny wedruja po swiecie

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-08-25 11:20:30
Autor: Charlie delta
On 24 Sie, 18:53, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
http://forum.pomorska.pl/adolf-hitler-sefardyjskim-zydem-t69509/

czyli Nasi jak zwykle gora!

fatso

a juz myślałem że sadło ciebie zadusiło i jednego beznarodowca mniej

jaka szkoda że to nie prawda

Zyd Hitler naukowo potwierdzony!