Żyd Kraśko

Data: 2009-09-11 19:32:51
Autor: boukun
Żyd Kraśko
....z uśmiechem na ustach, ale my, mieliśmy już NASZEGO premiera...
Żydzi w sejmie uczcili Żyda Mazowieckiego. I od tej pory wszyscy Żydzi żyją długo i szczęśliwie...
w Judeopolonii.

boukun

Data: 2009-09-11 19:37:26
Autor: Tzva Adonai
ŻydKraśko
...z uśmiechem na ustach, ale my, mieliśmy już NASZEGO premiera...
Żydzi w sejmie uczcili Żyda Mazowieckiego. I od tej pory wszyscy Żydzi żyją długo i szczęśliwie...
w Judeopolonii.

No ale co ci to przeszkadza?.. Mnie na przykład, jak i większości Polaków, Żydzi
wcale nie przeszkadzają.. --

Data: 2009-09-11 20:21:09
Autor: boukun
ŻydKraśko

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:4c17.00000319.4aaa8ad6newsgate.onet.pl...
[...]

A jak mają im przeszkadzać? Żyd Kraśko, Kolonko, albo inny Schnepf ma się użalać na samych swoich w swoich mediach?
Solidną krytykę i rzetelne relacje odzwierciedlające nastroje zniewolonego polskiego społeczeństwa uświadczysz tylko w telewizji narodowej (komórkowej) na you tubie... To takie współczesne oporniki w klapie, tytanowa praca narodowców...

boukun

Data: 2009-09-11 20:44:32
Autor: Tzva Adonai
ŻydKraśko
polskiego społeczeństwa uświadczysz tylko w telewizji narodowej (komórkowej) na you tubie...

Inicjatywa Sendeckiego to kabaret nabijający się z polskiej głupoty, a nie żadna
"telewizja narodowa"... --

Żyd Kraśko