Żyd na długo nam nie wystarczy. Żyda nie ma,Wojciech Tochman,

Data: 2018-02-13 15:30:21
Autor: stevep
Żyd na długo nam nie wystarczy. Żyda nie ma,Wojciech Tochman,
# Potrzeby wróg stąd. Wróg swój. Sąsiad.
Jesienią ubiegłego roku w audycji Radia ZET Krystyna Janda powiedziała następujące zdanie: ,,Ja się czuję, jakby ktoś na mnie srał cały czas". Muszę przyznać, że dziś czuję się tak i ja. Smutek, wstyd, upokorzenie i obrzydzenie. Nie ma gdzie się schować ani zrzygać. Piszą o nas gazety nawet w Kambodży, gdzie ostatnio mieszkam i pracuję. Piszą o polskim zakłamywaniu historii, o polskim antysemityzmie. Zamieściłem więc na Facebooku oświadczenie w języku angielskim: ,,Prezydent Polski właśnie podpisał nową ustawę o ściganiu tych, którzy twierdzą, wbrew faktom, że Polacy zabijali Żydów w czasie II wojny światowej. Jestem dzisiaj bardzo smutny. Jestem Polakiem. Wstydzę się za Polskę".

Żyd na długo nam nie wystarczy. Żydów mamy w Polsce tylu co uchodźców. #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,23000477,zyd-na-dlugo-nam-nie-wystarczy-zyda-nie-ma.html#Z_BoxGWImg

--
stevep

Data: 2018-02-14 10:20:55
Autor: dantes
Dnia Tue, 13 Feb 2018 15:30:21 +0100, stevep napisał(a):

[...]

A Krysię łapał "globus"?

Data: 2018-02-14 10:29:51
Autor: A. Filip
Jestem Polakiem.
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

Palestyńczycy jako wróg Izraelczykom wystarczą na dłużej?
"Nowy sąsiad, nowy wróg."

Sondaż: Jak jak często wstydzisz się za Gazetę Wyborczą? :-)

--
A. Filip