Żyd o Polakach

Data: 2011-01-18 19:45:48
Autor: Klin
Żyd o Polakach
Polska była jedynym z siedemnastu krajów, które naziści zajęli, republik, monarchii, który nie dostarczył ani jednego esesmana, ani dobrowolnie, choćby jednego żołnierza do Wehrmachtu.
http://wsercupolska.org/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=2393:2393&catid=6:warto-przeczytac&Itemid=6

Wszystkie inne kraje dostarczyły.

Ukraińcy - byli gorsi, jak esesmani niemieccy.
SS holenderskie - było jeszcze gorsze.
Dania - ten piękny kraj, który uratował prawie wszystkich swoich żydów, dostarczał kontyngenty SS.

Francja - była jedynym krajem z krajów okupowanych, w którym żydów francuskich, a było ich 400.000, nie wyaresztowali Niemcy. Zrobiła to policja francuska bez żadnego ponaglania i rozkazu niemieckiego. Znała ona wszystkie adresy i sami ich wyaresztowali. W Paryżu najpierw trzymano ich na welodromie De Wer skąd przewozili ich do Dani a z stamtąd, francuskie pociągi z francuska obsada zawoziły ich od Oświęcimia.

To, o czym się nie mówi, chyba jest ważniejsze, niż. to, o czym się mówi. A nie mówi się o tym jak myśmy, żydzi pomogli nazistom nas zniszczyć.

Jakieś dwa tygodnie temu zostałem zaproszony przez telewizje, aby właśnie mówić o tym. Zawiadomiłem kilka osób aby oglądali te moja pogadankę. W zasadzie bez żadnego specjalnego przygotowania opowiedziałem Brazylijczykom jak to było, co się naprawdę działo i co się stało. W Oświęcimiu nie było dość Niemców aby nas pilnować. Prawie wszyscy znajdujący się tam esesmani byli ranni i przysyłani z rożnych frontów.

Aby zagazować, a potem spalić, czasem 10 tysięcy, czasem 20 tysięcy ludzi dziennie, potrzeba było paręset osób aby przy tym strasznym procederze pracowali. SS-mani prawie co dwa tygodnie wybierali spośród więźniów żydowskich mocnych, zdrowych mężczyzn, grupę trzystu do pięciuset ludzi, którzy byli przydzielani do pracy w krematoriach i komorach gazowych. Po trzech tygodniach taka grupa szła do komory gazowej, a esesmani wybierali nowa.

Data: 2011-01-18 19:55:51
Autor: jadrys
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 19:45, Klin > pisze:
[...]

Niestety - wielu polaków o prawicowych poglądach współpracowało z hitlerowcami. Choćby w próbie zniszczenia lewicowej partyzantki czy w prześladowaniu żydów.

Data: 2011-01-18 20:00:55
Autor: u2
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 19:55, jadrys pisze:
Niestety - wielu polaków o prawicowych poglądach współpracowało z
hitlerowcami. Choćby w próbie zniszczenia lewicowej partyzantki czy w
prześladowaniu żydów.

Tak prześladowaliśmy twoich rodziców, że ciebie spłodzili, abyś mógł
napisać tę prawdę o nas.

Data: 2011-01-18 20:06:18
Autor: jadrys
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 20:00, u2 pisze:
[...]

Nie bierz tego do siebie, i przyjmij fakty do wiadomości. Chowanie głowy w piasek nic nie daje. Każdy naród ma jakieś ciemne strony. Polska nie jest tu wyjątkiem.

Data: 2011-01-18 20:12:27
Autor: u2
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 20:06, jadrys pisze:
[...]

Widać żeś Żydek spod znaku GWna.

A ja nie życzę sobie aby taki gnojek jak ty obrażał moich przodków za to
że ratowali twoich rodziców z narażeniem swojego życia.

Data: 2011-01-18 21:00:26
Autor: jadrys
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 20:12, u2 pisze:
[...]

Nie potrafisz bez obelg porozmawiać o faktach?

PS. Nigdy bym się nie ważył obrażać twoich przodków, o ile oni nic złego nie robili.

Data: 2011-01-18 21:40:34
Autor: u2
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 21:00, jadrys pisze:
[...]

No spierdalaj z tej grupy gnojku. I do tego w podskokach. Hop, hop.

Data: 2011-01-18 22:02:14
Autor: Klin
Żyd o Polakach
Użytkownik u2 napisał:
[...]

    Muszę tu wystąpić w obronie jadrysa pewnie go mylisz z jedrusem.
    Chociaż nie zgadzam się z nim w wielu sprawach nie jest gnojkiem,
    pisze tutaj bo czuje potrzebę obrony wyidealizowanej przez siebie
    lewicy lecz nie wierzę by to robił dla pieniędzy jak Eulalia, Idzi czy
   zmieniający ciągle nicki Kawecki.

Data: 2011-01-18 22:44:24
Autor: u2
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 22:02, Klin > pisze:
[...]

A co mnie ten gnojek obrażający na każdym kroku Polaków obchodzi.
Obserwator ma rację, to sowiecki sługus. Dla zdrajców mam tylko jedną
radę : hop, hop :)

Data: 2011-01-18 22:47:33
Autor: Jaksa
Ĺťyd o Polakach
On Tue, 18 Jan 2011 22:02:14 +0100, Klin <"klin"@op.pl>, <">"> wrote:

Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2011-01-18 21:00, jadrys pisze:
A ja nie Ĺźyczę sobie aby taki gnojek jak ty obraĹźał moich przodkĂłw za  to
Ĺźe ratowali twoich rodzicĂłw z naraĹźeniem swojego Ĺźycia.

Nie potrafisz bez obelg porozmawiać o faktach?

PS. Nigdy bym się nie waĹźył obraĹźać twoich przodkĂłw, o ile oni nic  złego
nie robili.

No spierdalaj z tej grupy gnojku. I do tego w podskokach. Hop, hop.

    Muszę tu wystąpić w obronie jadrysa pewnie go mylisz z jedrusem.
    ChociaĹź nie zgadzam się z nim w wielu sprawach nie jest gnojkiem,
    pisze tutaj bo czuje potrzebę obrony wyidealizowanej przez siebie
    lewicy lecz nie wierzę by to robił dla pieniędzy jak Eulalia, Idzi  czy
   zmieniający ciągle nicki Kawecki.

Jadrys to wyalienowany leninowiec.

W latach 50-tych moglby byc grozny. Dzis mozemy tylko wzuszyc ramionami.

Jaksa

Data: 2011-01-18 22:51:33
Autor: u2
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 22:47, Jaksa pisze:
Jadrys to wyalienowany leninowiec.

W latach 50-tych moglby byc grozny. Dzis mozemy tylko wzuszyc ramionami.

Każdy idiota może być komuś kiedyś przydatny.

Data: 2011-01-18 23:27:27
Autor: Jaksa
Ĺťyd o Polakach
On Tue, 18 Jan 2011 22:51:33 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2011-01-18 22:47, Jaksa pisze:
Jadrys to wyalienowany leninowiec.

W latach 50-tych moglby byc grozny. Dzis mozemy tylko wzuszyc ramionami.

Każdy idiota może być komuś kiedyś przydatny.

Ta hydra sie juz nigdy nie odrodzi.

Komunizm umarl.

Jaksa

Data: 2011-01-19 09:01:02
Autor: jadrys
Żyd o Polakach
Użytkownik u2 napisał:
[...]

To bardzo miłe co piszesz, ale nie usprawiedliwiaj mnie przed chamami. Bo to wygląda tak jak ja bym by winien temu że oni są chamami i nie umieją się zachować.

Data: 2011-01-19 08:59:59
Autor: jadrys
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 21:40, u2 pisze:
[...]

Takim zachowaniem pokazujesz że jednak twoi przodkowie mieli coś na sumieniu.

Data: 2011-01-18 20:05:58
Autor: boukun
Żyd o Polakach

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ih4nnq$upj$1news.onet.pl...
[...]

Tfu jadrys, spadasz coraz bardziej na psy, od kiedy się z Antenką zadałeś...

boukun

Data: 2011-01-18 20:08:33
Autor: jadrys
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 20:05, boukun pisze:

Tfu jadrys, spadasz coraz bardziej na psy, od kiedy się z Antenką zadałeś...

boukun

Nic się nie zmieniło w moim podejściu do faktów i prawdy.

Data: 2011-01-18 20:21:15
Autor: Klin
Żyd o Polakach
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Boles%C5%82aw_Mo%C5%82ojec

    Czyżby Ci się myliła lewica z prawicą. Jak myślisz dlaczego zbito Nowotkę.

Data: 2011-01-18 20:31:45
Autor: Klin
Żyd o Polakach

   http://www.sasawa.pl/zbrodniczadzialalnosc.html

Data: 2011-01-18 21:00:32
Autor: jadrys
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 20:31, Klin > pisze:

  http://www.sasawa.pl/zbrodniczadzialalnosc.html

Niestety, ten link mi się nie chce otworzyć.

Data: 2011-01-18 21:12:57
Autor: Klin
Żyd o Polakach
Użytkownik jadrys napisał:
W dniu 2011-01-18 20:31, Klin > pisze:

http://www.sasawa.pl/zbrodniczadzialalnosc.html

Niestety, ten link mi się nie chce otworzyć.

  Zauważyłem może to chwilowe przeglądnij więc na razie stronę www.sasawa.pl
  jest tam wiele różnych ciekawych historycznych artykułów.

Data: 2011-01-18 21:37:25
Autor: Klin
Żyd o Polakach
Użytkownik Klin > napisał:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

    Niestety na stronie jest wiele niedostępnej treści - źle jest zaprojektowana
    lecz może z czasem jej autor to potrafi naprawić.

Data: 2011-01-19 09:02:21
Autor: jadrys
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 21:37, Klin > pisze:
Użytkownik Klin > napisał:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Tak, coś z kodowaniem. Nie idzie otworzyć tego w żadnej przeglądarce.

Data: 2011-01-19 12:58:39
Autor: Klin
Żyd o Polakach
Użytkownik jadrys napisał:

Niestety na stronie jest wiele niedostępnej treści - źle jest
zaprojektowana
lecz może z czasem jej autor to potrafi naprawić.

Tak, coś z kodowaniem. Nie idzie otworzyć tego w żadnej przeglądarce.

   Udało mi się tę stronę chwilowo otworzyć lecz znowu nie działa wklejam Ci więc istotny
   fragment tego artykułu.

Marceli Nowotko (właśc. Nowotka, pseudonimy: Marian, Stary) (ur. 8 lipca1893 w Warszawie - zm. 28 listopada1942) - polski działacz komunistyczny, pierwszy przywódca Polskiej Partii Robotniczej.

Nowotko urodził się w Warszawie w wielodzietnej rodzinie jako syn robotników folwarcznych. Po ukończeniu 4-klasowej szkoły ludowej w Krasnem, w 1906 został pomocnikiem ogrodnika. Po przeniesieniu się rodziny w połowie 1907 roku do Ciechanowa, 1907-15 pracował w cukrowni jako pomocnik ślusarza, następnie ślusarz. Duży wpływ na rozwój poglądów politycznych Nowotki wywarł w tych latach Kazimierz Tomaszewski, działacz antyniepodległościowej Socjaldemokracji Królestwa Polskiego i Litwy; na początku 1916 r. Nowotko został członkiem SDKPiL, potem (od 1918 r.) KPP. W 1918 r. współorganizował Radę Robotniczo-Chłopską w Ciechanowie, w 1920 r. był członkiem Komitetu Rewolucyjnego w Łapach; nie zachowały się żadne dokumenty potwierdzające, ile w tym czasie wyroków śmierci wydał i wykonał kierowany przez niego "rewkom", jednak historyk Wojciech Roszkowski wymienił Nowotkę jako jednego z tych, którzy ponosili największą odpowiedzialność "za krew polską przelaną wówczas w interesie bolszewickiego imperium". Nowotko działał również na Śląsku, Kieleckiem, Wielkopolsce i w Zachodniej Ukrainie. Podczas wojny polsko-bolszewickiej 1920 r. stał po stronie bolszewików, był sekretarzem Rewkomu w Wysokiem Mazowieckim. Od 1923 r. członek KC KPZU.Więziony od października1936 do września 1939 r. w Rawiczu z którego wydostał się po wybuchu wojny.Po wybuchu wojny, od 1939 r. do 1941 r. działał w sowieckich strukturach władzy w okręgu białostockim, od listopada 1940 r. do wybuchu wojny niemiecko-sowieckiej był przewodniczącym Rejonowego Komitetu Wykonawczego (Rejonispołkomu) w Łapach. Od 1941 r. (inwazja Niemiec na ZSRR) - w Moskwie.Nowotko razem z między innymi Pawłem Finderem i Bolesławem Mołojcem współtworzył tzw. "pierwszą grupę inicjatywną" odbudowy partii komunistycznej i jej zbrojnego ramienia w okupowanej Polsce. Już w ZSRR wystąpiły różnice zdań pomiędzy Nowotką popieranym przez większość członkówgrupy inicjatywnej a przewidzianym na dowódcę organizacji wojskowej Bolesławem Mołojcem w sprawie czy organizacja polityczna ma być nadrzędna wobec wojskowej czy też organizacja wojskowa i jej działalność ma być nadrzędna wobec organizacji i działalności politycznej, która będzie tylko reprezentowana w organizacji wojskowej przez wydziały polityczne, podległe dowódcom oddziałów wojskowych. Po przeszkoleniu przez Rosjan w specjalnym ośrodku w Puszkino pod Moskwą, został 27 grudnia1941 zrzucony na terytorium polskie (podczas zrzutu Nowotko złamał nogę i zgubił radiostację). "Grupa inicjatywna" nawiązała kontakty z kilkoma konspiracyjnymi grupami komunistycznymi i po ich scaleniu powołała, po zatwierdzeniu przez Moskwę (Stalin i Georgi Dymitrow z Kominternu), Polską Partię Robotniczą a wkrótce potem także jej formację zbrojną Gwardię Ludową. Nowotko został pierwszym I sekretarzem (styczeń 1942), natomiast dowódcą GL został Bolesław Mołojec. W 1942 skład kierownictwa PPR-GL przedstawiał się następująco: Marceli Nowotko ("Stary", "Marian"), Pinkus Finder ("Paweł"), Bolesław Mołojec ("Długi", "Edward") (tworzyli tzw. "sekretariat KC ") oraz Małgorzata Fornalska ("Jasia"), Franciszek Jóźwiak ("Witold") i, jako sekretarz warszawski, Władysław Gomułka ("Wiesław").Według relacji Józefa Światło, zbiegłego na Zachód wicedyrektora departamentu X MBP, Marceli Nowotko przy pomocy szefa sztabu GL (lub tylko za jego wiedzą jak podają niektóre źródła) Franciszka Jóźwiaka, stworzył w Gwardii Ludowej specjalną "komórkę dezinformacyjną" zajmującą się śledzeniem, zdobywaniem pseudonimów, nazwisk i adresów działaczy podziemia niepodległościowego i Armii Krajowej. Informacje te przekazywano następnie do Gestapo pocztą lub za pośrednictwem umieszczonych w Gestapo agentów sowieckiego wywiadu. Celem tych działań były rozbicie i zlikwidowanie podziemnych struktur AK.[1][2]Według badań Roberta Spałka, historyka IPN, źródłem doniesień Światły (byłego zastępcy dyrektora X departamentu MBP, mającego za zadanie na polecenie Bolesława Bieruta udowodnić istnienie prowokacji w partii (kierowanej przez uwięzionych wówczas Władysława Gomułkę i Mariana Spychalskiego), są głównie zeznania złożone przez torturowanego w śledztwie Spychalskiego - sugerowane mu przez oficerów X departamentu(w tym samego Józefa Światłę). Zeznania te zostały odwołane przez niego w 1956 roku. Józef Światło nie tłumaczy też jak zdołał odtworzyć ostatnią rozmowę 2 nieżyjących ludzi skoro w 1942 pracował w ZSRR jako robotnik.[3]

Data: 2011-01-19 13:12:54
Autor: Klin
Żyd o Polakach
Użytkownik Klin > napisał:
Użytkownik jadrys napisał:

Niestety na stronie jest wiele niedostępnej treści - źle jest
zaprojektowana
lecz może z czasem jej autor to potrafi naprawić.

Tak, coś z kodowaniem. Nie idzie otworzyć tego w żadnej przeglądarce.

      A tu to najistotniejsze, gdyby ktoś przeoczył.

Data: 2011-01-18 21:00:37
Autor: jadrys
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 20:21, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Absolutnie nie.. Doskonale wiem co to NSZ, i tako samo się orientuje co to była GL i AL.  Trudno jednoznacznie stwierdzić kto zamordował Nowotkę, a co dopiero z jakiego powodu.

Data: 2011-01-18 22:49:14
Autor: Jaksa
Ĺťyd o Polakach

Użytkownik jadrys napisał:
[...]

ona wszystkie adresy i sami ich wyaresztowali. W ParyĹźu najpierw
[...]

frontĂłw.

[...]

   CzyĹźby Ci się myliła lewica z prawicą. Jak myślisz dlaczego zbito  Nowotkę.

Absolutnie nie.. Doskonale wiem co to NSZ, i tako samo się orientuje co  to była GL i AL.  Trudno jednoznacznie stwierdzić kto zamordował

Nie wiem dlaczego chuju leninowcu, w jednej linii zamieszczasz
polskich bohaterow i kominternowskich bandytow.

Zebys mi tego wiecej nie robil!

Jaksa

Data: 2011-01-18 21:53:57
Autor: raff
Żyd o Polakach
Niestety - wielu polaków o prawicowych poglądach współpracowało z hitlerowcami. Choćby w próbie zniszczenia lewicowej partyzantki

Akurat tego to szkoda ze sie nie udalo.

R.

Data: 2011-01-18 22:51:05
Autor: Jaksa
Ĺťyd o Polakach
On Tue, 18 Jan 2011 19:55:51 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2011-01-18 19:45, Klin > pisze:
Polska była jedynym z siedemnastu krajĂłw, ktĂłre naziści zajęli,  republik, monarchii, ktĂłry nie dostarczył ani jednego esesmana, ani  dobrowolnie, choćby jednego Ĺźołnierza do Wehrmachtu.
[...]

Dania - ten piękny kraj, ktĂłry uratował prawie wszystkich swoich ĹźydĂłw,  dostarczał kontyngenty SS.

Francja - była jedynym krajem z krajĂłw okupowanych, w ktĂłrym ĹźydĂłw  francuskich, a było ich 400.000, nie wyaresztowali Niemcy. Zrobiła to  policja francuska bez Ĺźadnego ponaglania i rozkazu niemieckiego. Znała  ona wszystkie adresy i sami ich wyaresztowali. W ParyĹźu najpierw  trzymano ich na welodromie De Wer skąd przewozili ich do Dani a z  stamtąd, francuskie pociągi z francuska obsada zawoziły ich od  Oświęcimia.

To, o czym się nie mĂłwi, chyba jest waĹźniejsze, niĹź.. to, o czym się  mĂłwi. A nie mĂłwi się o tym jak myśmy, Ĺźydzi pomogli nazistom nas  zniszczyć.

Jakieś dwa tygodnie temu zostałem zaproszony przez telewizje, aby  właśnie mĂłwić o tym. Zawiadomiłem kilka osĂłb aby oglądali te moja  pogadankę. W zasadzie bez Ĺźadnego specjalnego przygotowania  opowiedziałem Brazylijczykom jak to było, co się naprawdę działo i co  się stało. W Oświęcimiu nie było dość NiemcĂłw aby nas pilnować. Prawie  wszyscy znajdujący się tam esesmani byli ranni i przysyłani z roĹźnych  frontĂłw.

Aby zagazować, a potem spalić, czasem 10 tysięcy, czasem 20 tysięcy  ludzi dziennie, potrzeba było paręset osĂłb aby przy tym strasznym  procederze pracowali. SS-mani prawie co dwa tygodnie wybierali spośrĂłd  więźniĂłw Ĺźydowskich mocnych, zdrowych mężczyzn, grupę trzystu do  pięciuset ludzi, ktĂłrzy byli przydzielani do pracy w krematoriach i  komorach gazowych. Po trzech tygodniach taka grupa szła do komory  gazowej, a esesmani wybierali nowa.

Niestety - wielu polakĂłw o prawicowych poglądach współpracowało z  hitlerowcami. Choćby w prĂłbie zniszczenia lewicowej partyzantki czy w  prześladowaniu ĹźydĂłw.

Mam w rodzinie osoby, ktore niszczyly te lewicowo-zydowska partyzantke
o rodowodzie nkwd-owskim na nowogrodczyznie.

Napracowali sie ze ho, ho! Po lokcie, powiadam Wam. No!

Jaksa

Data: 2011-01-18 19:56:19
Autor: u2
Żyd o Polakach
[...]

Zadziwiające, że Żydzi wolą atakować Polskę niż wytknąć żabojadom ich
kolaborację. Widocznie wolą atakować słabszego.

Data: 2011-01-18 22:46:02
Autor: Jaksa
Ĺťyd o Polakach
On Tue, 18 Jan 2011 19:45:48 +0100, Klin <"klin"@op.pl>, <">"> wrote:

[...]

To jakies brednie, za przeproszeniem.

Formacji SS czysto polskiej czy oddzialow Wermachtu nie bylo, prawda.

Ale dziadek mojego kolegi, osoby zreszta w pewien sposob publicznej,
o korzeniach czysto polskich, zaciagnal sie na ochotnika do SS.
By walczyc z Kacapami na wschodzie, zupelnie ochotniczo!
Twierdzil, ze nie byl jedynym Polakiem w swoim oddziale.

Jaksa

Data: 2011-01-18 22:29:45
Autor: ali
Żyd o Polakach
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
On Tue, 18 Jan 2011 19:45:48 +0100, Klin <"klin"@op.pl>, <">"> wrote:

> Polska by=C5=82a jedynym z siedemnastu kraj=C3=B3w, kt=C3=B3re nazi=C5=
=9Bci zaj=C4=99li,  =

> republik, monarchii, kt=C3=B3ry nie dostarczy=C5=82 ani jednego esesma=
na, ani  =

> dobrowolnie, cho=C4=87by jednego =C5=BCo=C5=82nierza do Wehrmachtu.
> ______________________________________________________________________=
______
> http://wsercupolska.org/joomla/index.php?option=3Dcom_content&view=3Da=
rticle&id=3D2393:2393&catid=3D6:warto-przeczytac&Itemid=3D6
> [...]

By walczyc z Kacapami na wschodzie, zupelnie ochotniczo!
Twierdzil, ze nie byl jedynym Polakiem w swoim oddziale.

 bajki to ty dzieciom opowiadaj
pracowałem z ludźmi którzy w wojsku niemieckim  podczas wojny służyli
jako Niemcy z pochodzenia  lub z Volslisty
  nawet volksdojczów  do SS nie brali tylko  na pierwszą linię na wschodzie lub na tyły na  zachodzie

Data: 2011-01-18 23:38:56
Autor: Jaksa
Ĺťyd o Polakach
On Tue, 18 Jan 2011 23:29:45 +0100, ali  <ali57.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> [...]

By walczyc z Kacapami na wschodzie, zupelnie ochotniczo!
Twierdzil, ze nie byl jedynym Polakiem w swoim oddziale.

pracowałem z ludĹşmi ktĂłrzy w wojsku niemieckim  podczas wojny słuĹźyli
jako Niemcy z pochodzenia  lub z Volslisty
  nawet volksdojczĂłw  do SS nie brali tylko  na pierwszą linię na  wschodzie
lub na tyły na  zachodzie

Wlasnie sprawdzilem, to byl policyjny batalion bialoruski przy SD,
zwany przez miejscowych Batalionem SS (ktorym formalnie nie byl).

Moja pomylka.

Jaksa

Data: 2011-01-18 23:49:19
Autor: the_foe
Żyd o Polakach
W dniu 2011-01-18 19:45, Klin > pisze:
Francja - była jedynym krajem z krajów okupowanych, w którym żydów
francuskich, a było ich 400.000, nie wyaresztowali Niemcy.

Slowacja tez sama dostarczala swoich Zydow. Ba, nawet placili Niemcom za odbior na granicy GG (od sztuki).

--
the_foe

Data: 2011-01-19 12:39:57
Autor: Marek
Żyd o Polakach
On Jan 18, 7:45 pm, Klin <""klin
wrote:

[...]

To nie jest do konca prawda: widzialem w tv reportaz, w ktorym
wypowiadali sie byli czlonkowie sonderkommand i mowili, ze "pracowali"
tam przez dwa lata.
SS-mani kierowali do gazu tych, ktorzy niedosc energicznie brali sie
do roboty, a sposrod wiezniow werbowali nowych - bardziej
"zdolnych"... ktorzy chetnie zglaszali sie , bo mozna bylo dobrze sie
najesc i napic alkoholu, odebranego ziomkom, kierowanum do gazu.

Żyd o Polakach