Zyd oskarza Zydow

Data: 2016-07-29 01:31:19
Autor: Mark Woydak
Zyd oskarza Zydow

Żydzi z USA nie reagowali na Holocaust. Bali się o fortuny

Churchill, Pius XII, Roosevelt i wpływowi amerykańscy Żydzi są współwinni
Holocaustu. Usłyszeli od Jana Karskiego o zagładzie Żydów i nie zrobili nic
- mówi Sławomir Grünberg, reżyser filmu ,,Karski i władcy ludzkości".

http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/867451,rezyser-filmu-karski-i-wladcy-ludzkosci-zydzi-z-usa-nie-reagowali-na-holocaust-bali-sie-o-fortuny.html

Data: 2016-07-29 20:07:23
Autor: Marek Czaplicki
Zyd oskarza Zydow
Mark Woydak pisze na pl.soc.polityka w piątek, 29 lipca 2016 08:31:

[...]

A ja mam pytanie. Słyszałeś o gwałcie na ulicy obok?

Zyd oskarza Zydow