Żyd rzucił się z pięściami na Świderską - dyrektorkę Teatru Wielkiego w Poznaniu -czytaj!

Data: 2009-11-23 12:06:45
Autor: Prawusek
Żyd rzucił się z pięściami na Świderską - dyrektorkę Teatru Wielkiego w Poznaniu -czytaj!
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

Pracownicy okazali się do dupy, juz ja bym dał oparchowi taki wycisk, ze
śladu by nie było a wysrać by się do końca krótkiego już życia na siedząco
nie mógl.

Data: 2009-11-23 03:20:47
Autor: Antenka
On 23 Lis, 12:06, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

Pracownicy okazali się do dupy, juz ja bym dał oparchowi taki wycisk, ze
śladu by nie było a wysrać by się do końca krótkiego już życia na siedząco
nie mógl.

No tak, dali plamę i to wielką nie broniąc kobiety przed icowym
napastnikiem. :-/. Można to jednak łatwo wytłumaczyć - wiadomo kto
pracuje w operze. Panie Slavisto, tam nie uświadczysz prawdziewgo
mężczyzny hihi

Antenka

Data: 2009-11-23 14:54:39
Autor: cytryna
> [...]

napastnikiem. :-/. Można to jednak łatwo wytłumaczyć - wiadomo kto
pracuje w operze. Panie Slavisto, tam nie uświadczysz prawdziewgo

Pani dyrektor miała wyjątkowe szczęście normalnie w przypadku niezadowolenia
"solisty" łapie się za Uzi i po buzi. Tak było w Krakowie, kiedy to Włoch poprosił o zgaszenie silnika w autokarze ze względu no smog. Został należnie
skopany, a na dokładkę dostał parę razy kolbą w łeb. Nadto poinformowano tego
nieszczęśnika - Israel rules! Dobrze, że nie zastosowano przepisów karnych o sianiu nienawiści rasowej oraz o kłamstwie oświęciskim miałby sie Włoch z pyszna.

--

Żyd rzucił się z pięściami na Świderską - dyrektorkę Teatru Wielkiego w Poznaniu -czytaj!