Żyd rzucił się z pięściami na Świderską - dyrektorkę Teatru Wielkiego w Poznaniu -czytaj!

Data: 2009-11-23 15:11:22
Autor: cyc
Żyd rzucił się z pięściami na Świderską - dyrektorkę Teatru Wielkiego w Poznaniu -czytaj!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2fd0a7a9-64a2-45ca-890a-d68d9798ec3fo13g2000vbl.googlegroups.com...
POZNAŃ - Sprawa "pieprzonego Żyda": Świderska zaczyna mówić

Anna Świderska, zastępca dyrektora do spraw artystycznych Teatru
Wielkiego w Poznaniu, 10 listopada obraziła podczas próby generalnej
Tancerza Polskiego Teatru Tańca, Ofira Levy'ego. Zasłaniając się
uzgodnieniami z Markiem Woźniakiem, marszałkiem województwa
wielkopolskiego, nie przedstawiła wtedy własnej wersji zdarzeń. W
wydanym 12 listopada oświadczeniu przeprosiła tancerza i wszystkich
zaangażowanych.

W oświadczeniu Anny Świderskiej nadesłanym wczoraj do naszej redakcji
czytamy o tym, że "Współpraca Teatru Wielkiego w Poznaniu z Polskim
Teatrem Tańca od początku nie układała się poprawnie". Była dyrektor
opisuje problemy związane ze sprzedażą biletów na "Alexanderplatz",
brak atestu na impregnację przeciwpożarową dekoracji... W swoim liście
do mediów pani dyrektor opisuje również kulisy wejścia na próbę
publiczności, o czym informowaliśmy wcześniej.

W dalszej części oświadczenia Anna Świderska pisze: "Moja obecność w
Teatrze Wielkim wynikała z poczucia odpowiedzialności za pracowników
Teatru Wielkiego i gościnnych artystów Polskiego Teatru Tańca oraz
potrzebą załagodzenia zaostrzającego się konfliktu między stronami.

Dodatkowo po przybyciu na miejsce zostałam poinformowana przez
Kierownika Sceny o fakcie skierowania przez jednego z tancerzy
Polskiego Teatru Tańca obraźliwych słów pod adresem pracownika Teatru
Wielkiego. Natychmiast poprosiłam inspicjenta o wezwanie organizatorów
spektaklu celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji

W tych właśnie okolicznościach doszło do wymiany zdań między mną a
tancerzem zachowującym się w sposób agresywny. Gdyby nie interwencja
Kierownika Sceny zostałabym brutalnie zaatakowana fizycznie przez
tancerza, najwyraźniej pobudzonego w sposób nienaturalny. Sprowokowana
niekontrolowaną fizyczną oraz słowną agresja tancerza (znieważającą
wypowiedzią pod adresem narodu polskiego), wypowiedziałam obraźliwe
słowa pod jego adresem, za które przepraszam.

Żałuję natomiast, że pod wpływem silnych emocji zaniechałam wezwania
Policji w trybie natychmiastowym, w celu wyjaśnienia incydentu oraz
kwestii próby użycia fizycznej przemocy na mojej osobie".

(http://poznan.naszemiasto.pl/wydarzenia   poniedziałek 23 listopad
2009)

Biedny znieważony Żydek, czy biedna znieważona dyrektorka Teatru
Wielkiego, znieważony pracownik sceny i cały naród polski?
Z tego oświadczenia jasno wynika, że dyrektorka zachowala się tak jak
powinien był zachować się każdy dyrektor - stanąć w obronie
znieważonego pracownika, narażając się jeszcze na agresję słowną i
próbę użycia wobec niej przemocy fizycznej przez wspomnianego Żyda.

Antenka

No widzisz ? znowu piszesz do rzeczy !. Nie zaniechuj tej linii , jest wlasciwa !.
Gdybym mieszkal blizej Poznania pewnie zorganizowalbym okupacje tetru do czasu przywrocenia p. dyrektos Swiderskiej do pracy , przeprowadzenia przez organa scigania stsownego sledztwa i przykladnego ukarania winnego w tym , za antypolonizm !.

cyc

Data: 2009-11-23 10:05:54
Autor: Antenka
===============================================>
[...]

Hm czuję jakiś  podstęp Cycu....

Antenka

Data: 2009-11-23 19:47:11
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:43733b36-f031-430f-8d47-8cf60010cc69g1g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Czysta jak  zrodlana  z artezyjskich zrodel  woda , intencja :) .
Bywam zlosliwy tylko wtedy , kiedy ktos na to zasluguje . Tym razem rowniez sie spisalas , po prostu opisalas prawde .

cyc

Data: 2009-11-23 11:40:28
Autor: Antenka
[...]

Hehehe tere fere, bo uwierzę...

Tym razem rowniez sie spisalas , po prostu opisalas prawde<

A co to jest? Kiedy napisałam kłamstwo?! Nie wkurzaj mnie - to ty
należysz do ściemniaczy!

Ja nigdy nie zasługuję na twoje złośliwości, za to ty na moje tak :E
I daruj sobie ten belferski ton! Tylko bez pouczania! No!

Antenka

Data: 2009-11-24 09:34:56
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1a71bf73-4666-4461-b0c9-a98ee5767c3ce20g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Kogo jak kogo ale Ciebie pouczac nalezy i co wazniejsze daje to pozadane efekty , widac nie jestes jeszcze calkiem zdegenerowana :) .

cyc

Data: 2009-11-24 00:45:19
Autor: Antenka
[...]

Cycu, jesteś naprawdę bezczelny! Gdyby wszyscy Polacy mieli tak jasne
spojerzenie jak ja, i gdyby posiadali chociaż 10% poczucia
sprawiedliwości jakim jestem obdarowana, to Polska byłaby krajem
mlekiem i modem płynącym!
Znowu zaczynasz mnie wkurzać :E

Antenka

P.s. A o zdegenerowaniu pisz do Perejry i Wycieruchowskiego -
wyjątkowe z nich kreatury moralne!

Data: 2009-11-24 15:12:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9a015020-5372-4ac4-b1f3-bf655b0e5ec6t18g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

Niezła megalomania.

--
stevep

Data: 2009-11-24 06:16:46
Autor: Antenka
On 24 Lis, 15:12, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9a015020-5372-4ac4-b1f3-bf655b0e5ec6t18g2000vbj.googlegroups.com...

> [...]
> Znowu zaczynasz mnie wkurzać :E
> Antenka
> P.s. A o zdegenerowaniu pisz do Perejry i Wycieruchowskiego -

Widzę zasadniczą różnicę między nickiem "cyc" a "cirrus" - co się
wcinasz?

Antenka

P.s. Żadna megalomania tylko zdrowy ogląd rzeczywistości, gazeciany
kopisto!

Data: 2009-11-24 15:21:49
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:35f9e203-bb18-4508-8200-f8ef5c64d0dch2g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

Widzisz jakąś różnice między dwustronną korespondencją, a grupą dyskusyjną, chociaż to chyba dla ciebie zbyt trudne.

--
stevep

Data: 2009-11-24 06:33:34
Autor: Antenka
Żyd rzucił się z pięściami na Świderską - dyrektorkę Teatru Wielkiego w Poznaniu -czytaj!

Widzisz jakąś różnice między dwustronną korespondencją, a grupą dyskusyjną,  chociaż to chyba dla ciebie zbyt trudne <

Trudne jest dla mnie znoszenie z wielkim bólem twoich nudnych wypocin
i głupielkowatych uwag - intelektualisto z Koziej Wólki!

Nie mogę słuchać tego bręczenia...

Antenka

Data: 2009-11-24 19:16:38
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d9a37910-9104-4439-b061-d61604d37299o13g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

To nie "bręcz".

--
stevep

Żyd rzucił się z pięściami na Świderską - dyrektorkę Teatru Wielkiego w Poznaniu -czytaj!