¯yd - s³owo zakazane?

Data: 2010-10-07 09:55:54
Autor: mkarwan
¯yd - s³owo zakazane?
W ubieg³ym tygodniu najpopularniejszym niepolitycznym newsem by³a informacja o
"Amerykaninie polskiego pochodzenia", który wszcz±³ awanturê na pok³adzie
samolotu i spowodowa³ powrót maszyny na Okêcie.
Tymczasem, jak sprawdzi³a Niezalezna.pl, awanturnikiem by³... ¯yd z
paszportem jednej z republik postsowieckich.
Dla przypomnienia kilka faktów.
We wtorkowe po³udnie (28 wrze¶nia) z warszawskiego lotniska im. Chopina
wystartowa³ rejsowy samolot PLL LOT.
Mia³ dotrzeæ do Chicago.
Nie zd±¿y³ jednak nawet opu¶ciæ polskiej przestrzeni powietrznej.
Niemal natychmiast bowiem awanturê wszcz±³ jeden z pasa¿erów siedz±cy w
klasie biznesowej.
Domaga³ siê, aby razem z nim usiad³ 25-letni syn, który w przeciwieñstwie do
ojca podró¿owa³ w klasie ekonomicznej.

- Mia³ najtañszy bilet - potwierdza nam osoba znaj±ca kulisy zdarzenia.

T³umaczenia personelu nie pomog³y.
Pyskówka skoñczy³a siê karczemn± awantur±.
Dlatego kapitan samolotu zdecydowa³ siê na powrót do Warszawy, a
wrzeszcz±cym pasa¿erem zajê³a siê Stra¿ Graniczna.

Informacjê o niecodziennym zdarzeniu natychmiast poda³y wszystkie mo¿liwe
media.
Awanturnika okre¶lano jako "Amerykanina polskiego pochodzenia".
Niezalezna.pl dowiedzia³a siê, ¿e to nieprawda, bo mê¿czyzna pos³ugiwa³ siê
paszportem jednego z pañstw zza wschodniej granicy.
Nie uda³o nam siê ustaliæ, jakiego.
Wiemy natomiast, ¿e do Warszawy przylecia³ z Moskwy.
Natomiast jego syn - z Tel Awiwu.

Na tym jednak nie koniec niespodzianek.
Zgodnym chórem wszyscy przemilczeli równie¿ fakt, ¿e mê¿czyzna, który zmusi³
pilota do rezygnacji z lotu, by³ pochodzenia ¿ydowskiego.
¼ród³o http://niezalezna.pl/article/show/id/39588

Data: 2010-10-07 10:35:29
Autor: Piotr
¯yd - s³owo zakazane?

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8jue8$261$1news.onet.pl...
[...]

Opu¶cile¶ najistotniejszy fragment:

"Jako pierwsi informacjê, ¿e chodzi o ¯yda, podali dziennikarze z Radia Chicago. Dowiedzieli siê równie¿, ¿e dopiero po wybuchu awantury zdenerwowany mê¿czyzna szybko za³o¿y³ jarmu³kê i wtedy oskar¿y³ stewardesy o... antysemityzm. O tym tak¿e milcza³y "opiniotwórcze" media z Warszawy."

Data: 2010-10-07 10:52:00
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Kupujcie jarmu³ki!

> [...]

"Jako pierwsi informacjê, ¿e chodzi o ¯yda, podali dziennikarze z Radia Chicago. Dowiedzieli siê równie¿, ¿e dopiero po wybuchu awantury zdenerwowany mê¿czyzna szybko za³o¿y³ jarmu³kê i wtedy oskar¿y³ stewardesy o... antysemityzm. O tym tak¿e milcza³y "opiniotwórcze" media z Warszawy."

Jarmu³ka w kieszeni zawsze mo¿e siê przydaæ.
Pytania:
1) co powinna mieæ w zanadrzu ¯ydówka? (zdaje siê ¿e jarmu³ki s± tylko dla mê¿czyzn)
2) co powinien mieæ w zanadrzu homoseksualista? (aby oskar¿yæ pó¼niej o homofobiê)

Data: 2010-10-07 11:09:53
Autor: Panslavista
Kupujcie jarmu³ki!

<kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:7d75.00000c99.4cad8a30newsgate.onet.pl...

2) co powinien mieæ w zanadrzu homoseksualista? (aby oskar¿yæ pó¼niej o
homofobiê)

Chyba samojebiec analny, o ¯ydówkê zapytajcie w GWnie.

Data: 2010-10-07 13:42:13
Autor: mkarwan
¯yd - s³owo zakazane?
U¿ytkownik "Piotr" <fajfus.1900@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8k0o6$npd$1speranza.aioe.org...
[...]

¯yd z pejsami bez jarmu³ki?

Data: 2010-10-07 15:00:38
Autor: Grzegorz Z.
¯yd - s³owo zakazane?
¯yd z pejsami bez jarmu³ki?

Jarmu³kê pobo¿ny ¯yd ma obowi±zek zak³adaæ przede wszystkim podczas
modlitwy. W innych sytuacjach nie jest to bezwzglêdnie wymagane.

Czy wy w ogóle czytacie co pastujecie, mkarwan? Gdyby¶cie tylko to czytali
to z pewno¶ci± ju¿ by¶cie o tym wiedzieli.

--
Gdyby nie radio maryja cz³owiek nigdy by siê nie dowiedzia³ jak wiele
pieniêdzy potrzeba do ¿ycia w ubóstwie.

Data: 2010-10-07 15:08:02
Autor: kochamspamWYTNIJTO
¯yd - s³owo zakazane?
> [...]

Czy wy w ogóle czytacie co pastujecie, mkarwan? Gdyby¶cie tylko to czytali
to z pewno¶ci± ju¿ by¶cie o tym wiedzieli.

Czy ja wiem...  pamiêtam anegdotê ¿ydowsk± ze zbiorku Horacego Safrina"
- A sk±d ty wiesz, ¿e ju¿ (tu jaka¶ postaæ z biblii) nosi³ jatmu³kê?
- Przecie¿ napisano "wyszed³ z domu ojca swego", a jaki pobo¿ny ¯yd wyszed³by z domu bez jarmu³ki?

- - -
"Gdyby nie ..., cz³owiek nigdy by siê nie dowiedzia³ jak wiele
przemy¶leñ potrzeba aby zostaæ g³upcem"

Data: 2010-10-07 15:13:06
Autor: Grzegorz Z.
¯yd - s³owo zakazane?

[...]

Czy ja wiem...

Obecnie noszenie kipy w ka¿dej sytuacji jest przestrzegane najsilniej przez
nurt ortodoksyjny judaizmu; nurt konserwatywny stosuje ten zwyczaj
najczê¶ciej podczas modlitw w synagodze i niekiedy podczas  posi³ków. W
od³amie judaizmu reformowanego noszenie kipy jest decyzj± indywidualn±,
jakkolwiek w przesz³o¶ci zdarza³o siê, ¿e niektóre synagogi  wrêcz
zakazywa³y zakrywania g³ów.

http://www.the614thcs.com/40.199.0.0.1.0.phtml

Data: 2010-10-07 16:14:00
Autor: raff
Żyd - słowo zakazane?
W dniu 2010-10-07 15:08, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Żyd z pejsami bez jarmułki?
Jarmułkę pobożny Żyd ma obowiązek zakładać przede wszystkim podczas
modlitwy. W innych sytuacjach nie jest to bezwzględnie wymagane.

Czy wy w ogóle czytacie co pastujecie, mkarwan? Gdybyście tylko to czytali
to z pewnością już byście o tym wiedzieli.

Czy ja wiem...  pamiÄ™tam anegdotÄ™ żydowskÄ… ze zbiorku Horacego Safrina"
- A skąd ty wiesz, że już (tu jakaś postać z biblii) nosił jatmułkę?
- Przecież napisano "wyszedł z domu ojca swego", a jaki pobożny Żyd wyszedłby z
domu bez jarmułki?

- - -
"Gdyby nie ..., człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
przemyśleń potrzeba aby zostać głupcem"

Co to jest wlasciwie kurwa ta jarmulka ? I po co to zakladaja ?

R.

Data: 2010-10-07 16:35:03
Autor: Grzegorz Z.
Żyd - słowo zakazane?

[...]

Co to jest wlasciwie [-- -- ] ta jarmulka ? I po co to zakladaja ?

A po co ta Joanna chcia³a siê przykuæ do k¿yrza?

I czym ró¿ni siê "¯ywy Krzy¿" pana Kuby Wojewodzkiego od k¿yrza którego¶ta
nie "obronili" ? --

Data: 2010-10-07 18:13:15
Autor: he®sk
¯yd - s³owo zakazane?
On Thu, 7 Oct 2010 15:00:38 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Czy wy w ogóle czytacie co pastujecie, mkarwan? Gdyby¶cie tylko to czytali
to z pewno¶ci± ju¿ by¶cie o tym wiedzieli.

 dylemat ortodoksyjnego Zyda: pieczona golonka za darmo!
 autrem watku jest mkarawan? co on ciagle z tymi napletkami ?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-10-07 15:04:06
Autor: cyc
¯yd - s³owo zakazane?

[...]

Wydaje sie , ze jest to przeklamanie !.
Na temat zdarzenia pisalem na drugi dzien po incydencie w watku "Zawrocony samolot" .Jedyna telewizja ktora podala pelna informacje na ten temat w tym o pochodzeniu awanturnika , to Superstacja . W niej slyszalem i widzialem opisujacych zdarzenie swiadkow , pasazerow samolotu . Z relacji tych wynikalo , ze byl  to typowy zyd z pejsami , halacie i kapeluszu na glowie , no chyba , ze panie , ktore relacjonowaly zdazenie klamaly .
Inne media albo pominely incydent albo przedstawily osobe jako obywatela amerykanskiego polskiego pochodzenia ,,ani slowem nie wspomniawszy o tym , ze byl to zyd .
Nie jest wiec prawda , ze to tylko i jako pierwsze podalo informacje radio Chicago .
Problem jest tylko w tym , ze nasi ani slowem nie zajakneli sie mowiac o " amerykaninie polskiego pochodzenia " za wyjatkiem Superstacji . Juz za sam ten fakt , powinno pozamykac sie te media bo szczytem lajdactwa jest to , ze pozornie polskie media w Polsce prowadza wyrazna antypolska nagonke , bezkarnie !.

cyc

cyc

Data: 2010-10-07 15:08:56
Autor: Piotr
¯yd - s³owo zakazane?

U¿ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8kggb$s83$1news.onet.pl...

[...]

Pozamykaæ tych¿e stacji nie mo¿na, bo one wspieraj± si³y postympu w walce z hordamy ciemnoty.
Co ty cycu, nie wiesz tego?
PS. "Wasi" siê nie zaj±knêli i nie zaj±kn±, spox.

¯yd - s³owo zakazane?