Żyd uratował Komorowskiego przed Gestapo...

Data: 2010-12-18 00:45:52
Autor: Tzva Adonai
Żyd uratował Komorowskiego przed Gestapo...
Żyd próbował ratować Komorowskiego od gestapo

Fascynujący fragment wojennej historii, którego konsekwencją jest
przyjaźń obecnego polskiego prezydenta z pewnym izraelskim
architektem, opisuje "Rzeczpospolita" w swym sobotnio-niedzielnym
dodatku.

Zaczęło się to tak: w styczniu 1944 r. w Ponarach pod Wilnem niemieccy
oprawcy wyprowadzili na miejsce straceń młodego chłopca. Specjalnie
czekano z egzekucją na jego 17 urodziny, aby móc zamordować go zgodnie
z drakońskimi przepisami. Do dziś nie wiadomo, gdzie Niemcy pogrzebali
jego ciało.

Tym chłopcem był żołnierz AK Bronisław Komorowski "Korsarz", stryj
obecnego prezydenta Polski. Podejmowano próby wykupienia go z gestapo.
Włączyli się w to Żydzi, a szczególną rolę w tych staraniach odegrał
Eliasz Baran "Edyp", znany z brawury żołnierz wileńskiego AK.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zyd-probowal-ratowac-Komorowskiego-od-gestapo,wid,12960315,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-12-18 10:17:42
Autor: Chiron
Użytkownik "Tzva Adonai"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:01245350-7873-413b-a52e-d8e8837c5604@i18g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

======================================================================================================================
Jak to? Przecież AK mordowało Żydów? Zaprzeczasz sam sobie. Czy Ty uważasz, że jak tu proklamują Żydoland- to dadzą Ci jakąś synekurkę? Owszem, pożyteczni idioci są potrzebni- ale Ty przesadzasz. Zauważ, że Stalin zabijał w latach 20 i 30 miłośników komunizmu, którzy uciekali do Związku Sowieckiego- bo rozumował, że to albo idioci albo szpiedzy.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-18 10:40:30
Autor: cytryna
¯yd uratowa³ Komorowskiego przed Gestapo...
¯yd próbowa³ ratowaæ Komorowskiego od gestapo

Fascynuj±cy fragment wojennej historii, którego konsekwencj± jest
przyja¼ñ obecnego polskiego prezydenta z pewnym izraelskim
architektem, opisuje "Rzeczpospolita" w swym sobotnio-niedzielnym
dodatku.

Zaczê³o siê to tak: w styczniu 1944 r. w Ponarach pod Wilnem niemieccy
oprawcy wyprowadzili na miejsce straceñ m³odego ch³opca. Specjalnie
czekano z egzekucj± na jego 17 urodziny, aby móc zamordowaæ go zgodnie
z drakoñskimi przepisami. Do dzi¶ nie wiadomo, gdzie Niemcy pogrzebali
jego cia³o.

Tym ch³opcem by³ ¿o³nierz AK Bronis³aw Komorowski "Korsarz", stryj
obecnego prezydenta Polski. Podejmowano próby wykupienia go z gestapo.
W³±czyli siê w to ¯ydzi, a szczególn± rolê w tych staraniach odegra³
Eliasz Baran "Edyp", znany z brawury ¿o³nierz wileñskiego AK.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zyd-probowal-ratowac-Komorowskiego-od-
gestapo,wid,12960315,wiadomosc_prasa.html

****************************

Nie da się ukryć, żydzi wszędzie mieli wpływy, a nawet głos decydujący, np.
w CzeKa, NKWD, UB, Stasi, WSI, Gestapo, Wehrmachcie, Krasnoj Armii, Securitate,
Avosze, itd.itd. Troszkę się tej działalności wypierają ale akta polskiej bezpieki dowodnie świadczą jak bronili zięcia ppułk.UB Dziadzi, zarazem męża
wnuczki Wolfa i Estery Rojerów. Same nasie - więc się popieramy.

Data: 2010-12-18 11:32:13
Autor: dK
Ble.. bele...

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:0edf.00000387.4d0c818enewsgate.onet.pl...
&macr;yd próbowa&sup3; ratowa&aelig; Komorowskiego od gestapo

Fascynuj&plusmn;cy fragment wojennej historii, którego konsekwencj&plusmn; jest
przyja&frac14;&ntilde; obecnego polskiego prezydenta z pewnym izraelskim
architektem, opisuje "Rzeczpospolita" w swym sobotnio-niedzielnym
dodatku.

Zacz&ecirc;&sup3;o si&ecirc; to tak: w styczniu 1944 r. w Ponarach pod Wilnem niemieccy
oprawcy wyprowadzili na miejsce strace&ntilde; m&sup3;odego ch&sup3;opca. Specjalnie
czekano z egzekucj&plusmn; na jego 17 urodziny, aby móc zamordowa&aelig; go zgodnie
z drako&ntilde;skimi przepisami. Do dzi&para; nie wiadomo, gdzie Niemcy pogrzebali
jego cia&sup3;o.

Tym ch&sup3;opcem by&sup3; &iquest;o&sup3;nierz AK Bronis&sup3;aw Komorowski "Korsarz", stryj
obecnego prezydenta Polski. Podejmowano próby wykupienia go z gestapo.
W&sup3;&plusmn;czyli si&ecirc; w to &macr;ydzi, a szczególn&plusmn; rol&ecirc; w tych staraniach odegra&sup3;
Eliasz Baran "Edyp", znany z brawury &iquest;o&sup3;nierz wile&ntilde;skiego AK.

[...]

Jeśli chodzi o niepodległość Polski, to najbardziej zasłużone są  tu obok NSDAP również PZPR. To jedyne organizacje, które skutecznie "rozwiazywały" problem żydowski nad Wisłą. Ta pierwsza w pierwszej połowie lat 40-tych, ta druga apogeum miała w 1968.
Byli towarzysze do dziś stanowią trzon wszelkiej maści tzw. patriotycznych, narodowo-faszystowsko-katolickich organizacji. Dzięki ogłaszanym publicznie nominacjom na Żyda mają znowu kogo przepędzać i pozbawiać prawa do bycia Polakiem.

dK

Data: 2010-12-18 12:49:11
Autor: u2
Ble.. bele...
W dniu 2010-12-18 11:32, dK pisze:
[...]

Z tym, że to apogeum wywołał tow. Wiesław na rozkaz żonki Żydówki.

Po prostu w Izraelu brakowało kadry wojskowej.

Data: 2010-12-18 16:30:50
Autor: boukun
Ble.. bele...

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d0c8db1$0$27044$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A co mamy teraz?

boukun

Data: 2010-12-18 18:32:52
Autor: raff
Żyd uratował Komorowskiego przed Gestapo...
Zyd uratowal Polaka przed Gestapo...

....wydal go NKWD.

R.

Data: 2010-12-18 19:24:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ieir8b$3bt$1news.onet.pl...
Zyd uratowal Polaka przed Gestapo...

....wydal go NKWD.

Pisać umiesz, ale czytać nie potrafisz.

Data: 2010-12-18 19:32:23
Autor: abc
Żyd uratował Komorowskiego przed Gestapo...
IPN powinien ustanowić medal Sprawiedliwy Wśród Żydów Świata i przyznawać go
Żydom, którzy ratowali Polaków.

Data: 2010-12-18 10:48:54
Autor: Antenka
Żyd uratował Komorowskiego przed Gestapo...
On 18 Gru, 19:32, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
IPN powinien ustanowi medal Sprawiedliwy W r d yd w wiata i przyznawa go
ydom, kt rzy ratowali Polak w.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Ilu takich było? Śmiem wątpić, czy znalazłoby się dziesięciu
sprawiedliwych.

Antenka

Data: 2010-12-18 19:53:33
Autor: abc
Żyd uratował Komorowskiego przed Gestapo...
IPN powinien ustanowi medal Sprawiedliwy Wsrod Narodow Swiata i przyznawa
go żydom, ktorzy ratowali Polakow.

Ilu takich było? Śmiem wątpić, czy znalazłoby się dziesięciu
sprawiedliwych.

Szczerze mówiąc, nie słyszałem o żadnym.

Data: 2010-12-19 01:36:48
Autor: Jaksa
ÂŻyd uratowaÂł Komorowskiego przed Gestapo...
On Sat, 18 Dec 2010 19:53:33 +0100, abc <abc@wp.pl> wrote:

IPN powinien ustanowi medal Sprawiedliwy Wsrod Narodow Swiata i  przyznawa
go Âżydom, ktorzy ratowali Polakow.

Ilu takich byÂło? ÂŚmiem wÂątpiĂŚ, czy znalazÂłoby siĂŞ dziesiĂŞciu
sprawiedliwych.

Szczerze mĂłwiÂąc, nie sÂłyszaÂłem o Âżadnym.

Ja rowniez.

Jaksa

Data: 2010-12-19 00:28:05
Autor: Chiron
Użytkownik "Antenka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fdd059c-6a30-4945-bcfb-d742aad83d26@n10g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

==========================================================================================
Jak znajdzie się dziesięciu sprawiedliwych- Bóg ocali państwo Izrael. Pożyjemy, zobaczymy...
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-18 10:52:05
Autor: Tzva Adonai
�yd uratowa� Komorowskiego przed Gestapo...
abc napisał(a):

ktorzy ratowali Polakow.

A to przed czym niby trzeba was było wtedy ratować?... Pewnie od
przejedzenia salcesonem, który dostawaliście w nagrodę od gestapowców
w zamian za wydawanie Żydów... Polacy doskonale sobie radzili w
warunkach okupacji i ochoczo współpracowali z każdym okupantem...

Data: 2010-12-18 20:07:04
Autor: abc
Zyd uratowal Komorowskiego przed Gestapo...
Nie rżnij głupa! Zgodnie z fałszywą religią jaką jest judaizm talmudyczny
życia goja nie nalezy ratowac, chociaz wskazane jest, aby Zydzi
powstrzymywali sie od umyslnego ich mordowania.

Data: 2010-12-20 10:59:18
Autor: Antenka
On 18 Gru, 19:52, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
abc napisał(a):

> [...]

w zamian za wydawanie Żydów... Polacy doskonale sobie radzili w
warunkach okupacji i ochoczo współpracowali z każdym okupantem...

Ty śmierdzący, mały, zakompleksiony prowokatorze! Wypad szwabie!

Antenka

Data: 2010-12-21 11:27:51
Autor: D. J. MC Donald Musk

abc napisał(a):

> [...]

warunkach okupacji i ochoczo współpracowali z każdym okupantem...

Ty śmierdzący, mały, zakompleksiony prowokatorze! Wypad szwabie!

To debil:
mowi o tym, ze zyd uratowal Polaka przed gestapo a jednoiczesnie o tym, ze Polacy wspolpracowali z gestapo w lapaniu zydow
ewidentyny brak logiki ewentualnie logika talmudyczna...

Data: 2010-12-22 14:14:53
Autor: Antenka
yd uratowa Komorowskiego przed Gestapo...
On 21 Gru, 11:27, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9dc4cd2c-2dc7-4464-a922-eafa7ffec941s9g2000vby.googlegroups.com...

> [...]

Polacy wspolpracowali z gestapo w lapaniu zydow
ewidentyny brak logiki ewentualnie logika talmudyczna...

Tak, to czysto talmudyczna, pokrętna "logika" żyda tzvy adonaja

Antenka

Żyd uratował Komorowskiego przed Gestapo...