Żyd uratował Komorowskiego przed Gestapo...

Data: 2010-12-18 18:32:52
Autor: raff
Żyd uratował Komorowskiego przed Gestapo...
Zyd uratowal Polaka przed Gestapo...

....wydal go NKWD.

R.

Data: 2010-12-18 19:24:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ieir8b$3bt$1news.onet.pl...
Zyd uratowal Polaka przed Gestapo...

....wydal go NKWD.

Pisać umiesz, ale czytać nie potrafisz.

Data: 2010-12-18 19:32:23
Autor: abc
Żyd uratował Komorowskiego przed Gestapo...
IPN powinien ustanowić medal Sprawiedliwy Wśród Żydów Świata i przyznawać go
Żydom, którzy ratowali Polaków.

Data: 2010-12-18 10:48:54
Autor: Antenka
Żyd uratował Komorowskiego przed Gestapo...
On 18 Gru, 19:32, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
IPN powinien ustanowi medal Sprawiedliwy W r d yd w wiata i przyznawa go
ydom, kt rzy ratowali Polak w.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Ilu takich było? Śmiem wątpić, czy znalazłoby się dziesięciu
sprawiedliwych.

Antenka

Data: 2010-12-18 19:53:33
Autor: abc
Żyd uratował Komorowskiego przed Gestapo...
IPN powinien ustanowi medal Sprawiedliwy Wsrod Narodow Swiata i przyznawa
go żydom, ktorzy ratowali Polakow.

Ilu takich było? Śmiem wątpić, czy znalazłoby się dziesięciu
sprawiedliwych.

Szczerze mówiąc, nie słyszałem o żadnym.

Data: 2010-12-19 01:36:48
Autor: Jaksa
ÂŻyd uratowaÂł Komorowskiego przed Gestapo...
On Sat, 18 Dec 2010 19:53:33 +0100, abc <abc@wp.pl> wrote:

IPN powinien ustanowi medal Sprawiedliwy Wsrod Narodow Swiata i  przyznawa
go Âżydom, ktorzy ratowali Polakow.

Ilu takich byÂło? ÂŚmiem wÂątpiĂŚ, czy znalazÂłoby siĂŞ dziesiĂŞciu
sprawiedliwych.

Szczerze mĂłwiÂąc, nie sÂłyszaÂłem o Âżadnym.

Ja rowniez.

Jaksa

Data: 2010-12-19 00:28:05
Autor: Chiron
Użytkownik "Antenka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fdd059c-6a30-4945-bcfb-d742aad83d26@n10g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

==========================================================================================
Jak znajdzie się dziesięciu sprawiedliwych- Bóg ocali państwo Izrael. Pożyjemy, zobaczymy...
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-18 10:52:05
Autor: Tzva Adonai
�yd uratowa� Komorowskiego przed Gestapo...
abc napisał(a):

ktorzy ratowali Polakow.

A to przed czym niby trzeba was było wtedy ratować?... Pewnie od
przejedzenia salcesonem, który dostawaliście w nagrodę od gestapowców
w zamian za wydawanie Żydów... Polacy doskonale sobie radzili w
warunkach okupacji i ochoczo współpracowali z każdym okupantem...

Data: 2010-12-18 20:07:04
Autor: abc
Zyd uratowal Komorowskiego przed Gestapo...
Nie rżnij głupa! Zgodnie z fałszywą religią jaką jest judaizm talmudyczny
życia goja nie nalezy ratowac, chociaz wskazane jest, aby Zydzi
powstrzymywali sie od umyslnego ich mordowania.

Data: 2010-12-20 10:59:18
Autor: Antenka
On 18 Gru, 19:52, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
abc napisał(a):

> [...]

w zamian za wydawanie Żydów... Polacy doskonale sobie radzili w
warunkach okupacji i ochoczo współpracowali z każdym okupantem...

Ty śmierdzący, mały, zakompleksiony prowokatorze! Wypad szwabie!

Antenka

Data: 2010-12-21 11:27:51
Autor: D. J. MC Donald Musk

abc napisał(a):

> [...]

warunkach okupacji i ochoczo współpracowali z każdym okupantem...

Ty śmierdzący, mały, zakompleksiony prowokatorze! Wypad szwabie!

To debil:
mowi o tym, ze zyd uratowal Polaka przed gestapo a jednoiczesnie o tym, ze Polacy wspolpracowali z gestapo w lapaniu zydow
ewidentyny brak logiki ewentualnie logika talmudyczna...

Data: 2010-12-22 14:14:53
Autor: Antenka
yd uratowa Komorowskiego przed Gestapo...
On 21 Gru, 11:27, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9dc4cd2c-2dc7-4464-a922-eafa7ffec941s9g2000vby.googlegroups.com...

> [...]

Polacy wspolpracowali z gestapo w lapaniu zydow
ewidentyny brak logiki ewentualnie logika talmudyczna...

Tak, to czysto talmudyczna, pokrętna "logika" żyda tzvy adonaja

Antenka

Żyd uratował Komorowskiego przed Gestapo...