?yd za ?yda

Data: 2011-02-21 14:47:03
Autor: boukun
?yd za ?yda
Gdyby Aleksander Kwaśniewski zdecydował się na start w wyborach do Parlamentu Europejskiego mógłby liczyć na fotel przewodniczącego europarlamentu - spekuluje "Polska The Times".

No i proszę, potomkowie NKWDizstów piastują władzę z nadania...

I nich ktoś mi powie, że tu nie ma żadnego spisku...

Oj ciemny narodzie, skazany na dziadowanie...

boukun

Data: 2011-02-21 15:47:09
Autor: jadrys
?yd za ?yda
W dniu 2011-02-21 14:47, boukun pisze:
[...]

Raczej pachołków Waszyngtonu.. Nie pamietasz jego publicznej deklaracji  - "Amerykę popieram-y bezwarunkowo"?

Data: 2011-02-21 16:43:11
Autor: Polok Prawdziwy
?yd za ?yda
Am Mon, 21 Feb 2011 15:47:09 +0100 schrieb jadrys:

[...]

Pamintom.., pamintom...,

- w psedświontecnym beblaniu to publicnie wypedzioł...!

Jesce nic z Irakiem niewiadome było, ato bruń chemicno, ato fajki atumowe,
ato jakiesik trondziki proskowe wlistach...
Krowioże niewiedziały, jak psed Swiatem usprawiedliwić swojom zaplanowanom
agresjem.

Wuwcas w jego grudniowej godce to usłysołem: "jakobysiem niełokozała
prowda, Poloki zawse psy Krowiożach stoć bedom"...!

A na Irak jakosik tak dopiro w lutym, cy marcu Krowioże najechały...

Pomimo, ze niegupi to chop i w poruwnaniu z dotychcasowymi Prezydemtami (po
1989ym), to inkse ymteligencjom nowet dojojek mu nieurostajom, ale psegroł
umnie wuwcas ZKRETESEM...!!!

Data: 2011-02-21 19:46:06
Autor: jadrys
?yd za ?yda
W dniu 2011-02-21 16:43, Polok Prawdziwy pisze:
[...]

I co nam z jego inteligencji?  Q*wa gorsza od Kuklińskiego.  W żadnym wypadku nie miał prawa wypowiadać tych wiernopoddańczych słów w imieniu Polaków.

Data: 2011-02-21 18:14:10
Autor: Hans Koss
?yd za ?yda

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ijtqqa$jvm$1mx1.internetia.pl...
[...]

W Rosji agent był prezydentem, obecnie jest premierem i jakoś Rosja nie jest skazana na dziadowanie.

JanKoss

Data: 2011-02-21 18:58:40
Autor: u2
?yd za ?yda
W dniu 2011-02-21 18:14, Hans Koss pisze:
W Rosji agent był prezydentem, obecnie jest premierem i jakoś Rosja nie
jest skazana na dziadowanie.

Skazana nie jest, ale dziaduje.

Data: 2011-02-21 23:27:45
Autor: boukun
?yd za ?yda

Użytkownik "Hans Koss" <rudy102@pancerni.ru> napisał w wiadomości news:4d629db0$0$2486$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo to Rusek z krwi i kości... A u nas agenci sami obcy i... wszelkie spec służby są wyłącznie pod kierownictwem osób pochodzenia żydowskiego i tylko takie mają dostęp do ściśle tajnych dokumentów...

Zatem nie dziw się, że za nas o wszystkim odgórnie decydują... i który nastepny potomek NKWDzisty będzie dzierżył władzę...

boukun

?yd za ?yda