Żydokomuna pacyfikuje Marsz ku Niepodległości

Data: 2011-11-11 14:33:09
Autor: boukun
Żydokomuna pacyfikuje Marsz ku Niepodległości

http://wpolityce.pl/wydarzenia/17889-policja-i-inspekcja-drogowa-zatrzymuja-autokary-i-busy-jadace-do-warszawy-na-marsz-niepodleglosci

Portal wPolityce.pl otrzymał informację, że policja i inspekcja drogowa
zatrzymują autokary i busy jadące do Warszawy. W przypadku autokarów
jadących na Marsz Niepodległości - pasażerowie są legitymowani. O takim
przypadku mówi nam Natasza Gawlik z Kielc:

     Jedziemy wynajętym busikiem na Marsz Niepodległości. Jedzie nas 16
osób. Pod Grójcem zatrzymała nas Inspekcja Transportu Drogowego, obok
stoi policja - w sumie 5 samochodów policyjnych. Weszła Inspekcja,
zaczęła wszystko sprawdzać, trwa to już z półtorej godziny.

     Zapytali, gdzie jedziemy, któryś z pasażerów odpowiedział, że na
Marsz Niepodległości do Warszawy. Panowie powiedzieli: to prosimy dowody
osobiste, i zaczęli nas legitymować wszystkich. Ja zapytałam, na jakiej
podstawie nas legitymują. Panowie z policji, w takich czarnych
uniformach, odpowiedzieli, że taki mają rozkaz. Odpowiedziałam, że ich
rozkaz mnie nie interesuje, ja proszę o podanie podstawy prawnej, na
jakiej podstawie nas legitymują. Pan powiedział, że nie będzie z nami
dyskutował, taki mają rozkaz, i zapytał, czy odmawiam wylegitymowania
się. Odpowiedziałam, że tak - proszę mnie nie spisywać, odmawiam podania
nazwiska.

     Przed nami były dwa autokary z młodzieżą, też zostały sprawdzone, a
pasażerowie spisani, po dłuższej chwili odjechały. W tej chwili stoi
przed nami autokar z Krakowa, z młodzieżą. Im wszystkim kazali również
wyjść z autokaru, sprawdzają pojazd, sprawdzają wszystko w autokarze. A
my stoimy i czekamy.

Trzeba policji i dysponentom policji pogratulować - legitymować i
przetrzymywać na postojach Polaków jadących na marsz z okazji odzyskania
niepodległości w dniu narodowego święta - duża sztuka. Mamy nadzieję, że
z równą pasją i zaangażowaniem policja będzie chroniła maszerujących,
których chcą "zablokować" - także z użyciem przemocy - środowiska
neokomunistyczne.

boukun

Data: 2011-11-11 06:45:55
Autor: Reakcjonista
On 11 Lis, 14:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Można przecież powiedzieć, że władza się 'ucywilizowała'. Póki co
zawiesili zatrzymywanie 'elementów wywrotowych' na 24h lub na 48h.

Swoją drogą, nie ma się czemu dziwić, bo czy zna ktoś przypadek, by
władza dobrowolnie obdarzyła kogoś jakąś niepodległością?

[Reakcjonista]

Data: 2011-11-11 11:39:56
Autor: Antenka
[...]

Można się było tego spodziewać po tym bydle ściągniętym z Reichu.
Zapłacili im za tę prowokację , żeby czosnkowa żydokomuna  mogła
swobodnie wkroczyć do akcji.
Być może chodziło o to, żeby zrobić podobną voltę jaka miała miejsce
po zabiciu kolorowego w Londynie.

Antenka

Data: 2011-11-11 20:42:03
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b5c1bef8-b3fe-490c-8d4c-81e0afa88776p1g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Chodziło o to, żeby spacyfikować Marsz Niepodległości i żeby w następnym roku zakazać przemarszu polskiemu narodowi w kierunku pomnika Romana Dmowskiego...

boukun

Data: 2011-11-11 16:01:54
Autor: matusm

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9j8ae$e56$1mx1.internetia.pl...

[...]

Co ciekawe  w tym zdarzeniu to ani słowa,ze jakieś pedały ,stoja w poprzek ulicy i uniemożliwiają  przemarsz legalnej demonstracji
dotyczacej swieta narodowego

ale tak sie dzieje tylko dlatego bo nadal,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-11-11 11:00:51
Autor: J-23
On 11 Lis, 16:01, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:j9j8ae$e56$1mx1.internetia.pl...

> [...]

organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa

co innego ten "zdowy" na ciele i umysle odlam polskiej mlodziezy
http://revelstein.blox.pl/2011/11/2451.html

Żydokomuna pacyfikuje Marsz ku Niepodległości