Żydokomuna pacyfikuje Marsz ku Niepodległości

Data: 2011-11-11 16:01:54
Autor: matusm
Żydokomuna pacyfikuje Marsz ku Niepodległości

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9j8ae$e56$1mx1.internetia.pl...

http://wpolityce.pl/wydarzenia/17889-policja-i-inspekcja-drogowa-zatrzymuja-autokary-i-busy-jadace-do-warszawy-na-marsz-niepodleglosci

Portal wPolityce.pl otrzymał informację, że policja i inspekcja drogowa
zatrzymują autokary i busy jadące do Warszawy. W przypadku autokarów
jadących na Marsz Niepodległości - pasażerowie są legitymowani. O takim
przypadku mówi nam Natasza Gawlik z Kielc:

    Jedziemy wynajętym busikiem na Marsz Niepodległości. Jedzie nas 16
osób. Pod Grójcem zatrzymała nas Inspekcja Transportu Drogowego, obok
stoi policja - w sumie 5 samochodów policyjnych. Weszła Inspekcja,
zaczęła wszystko sprawdzać, trwa to już z półtorej godziny.

    Zapytali, gdzie jedziemy, któryś z pasażerów odpowiedział, że na
Marsz Niepodległości do Warszawy. Panowie powiedzieli: to prosimy dowody
osobiste, i zaczęli nas legitymować wszystkich. Ja zapytałam, na jakiej
podstawie nas legitymują. Panowie z policji, w takich czarnych
uniformach, odpowiedzieli, że taki mają rozkaz. Odpowiedziałam, że ich
rozkaz mnie nie interesuje, ja proszę o podanie podstawy prawnej, na
jakiej podstawie nas legitymują. Pan powiedział, że nie będzie z nami
dyskutował, taki mają rozkaz, i zapytał, czy odmawiam wylegitymowania
się. Odpowiedziałam, że tak - proszę mnie nie spisywać, odmawiam podania
nazwiska.

Co ciekawe  w tym zdarzeniu to ani słowa,ze jakieś pedały ,stoja w poprzek ulicy i uniemożliwiają  przemarsz legalnej demonstracji
dotyczacej swieta narodowego

ale tak sie dzieje tylko dlatego bo nadal,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-11-11 11:00:51
Autor: J-23
On 11 Lis, 16:01, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:j9j8ae$e56$1mx1.internetia.pl...

> [...]

organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa

co innego ten "zdowy" na ciele i umysle odlam polskiej mlodziezy
http://revelstein.blox.pl/2011/11/2451.html

Żydokomuna pacyfikuje Marsz ku Niepodległości