Żydokomuna pacyfikuje Marsz ku Niepodległości

Data: 2011-11-11 11:39:56
Autor: Antenka
Żydokomuna pacyfikuje Marsz ku Niepodległości
On 11 Lis, 14:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/17889-policja-i-inspekcja-drogowa-zatr...

Portal wPolityce.pl otrzymał informację, że policja i inspekcja drogowa
zatrzymują autokary i busy jadące do Warszawy. W przypadku autokarów
jadących na Marsz Niepodległości - pasażerowie są legitymowani. O takim
przypadku mówi nam Natasza Gawlik z Kielc:

     Jedziemy wynajętym busikiem na Marsz Niepodległości. Jedzie nas 16
osób. Pod Grójcem zatrzymała nas Inspekcja Transportu Drogowego, obok
stoi policja - w sumie 5 samochodów policyjnych. Weszła Inspekcja,
zaczęła wszystko sprawdzać, trwa to już z półtorej godziny.

     Zapytali, gdzie jedziemy, któryś z pasażerów odpowiedział, że na
Marsz Niepodległości do Warszawy. Panowie powiedzieli: to prosimy dowody
osobiste, i zaczęli nas legitymować wszystkich. Ja zapytałam, na jakiej
podstawie nas legitymują. Panowie z policji, w takich czarnych
uniformach, odpowiedzieli, że taki mają rozkaz. Odpowiedziałam, że ich
rozkaz mnie nie interesuje, ja proszę o podanie podstawy prawnej, na
jakiej podstawie nas legitymują. Pan powiedział, że nie będzie z nami
dyskutował, taki mają rozkaz, i zapytał, czy odmawiam wylegitymowania
się. Odpowiedziałam, że tak - proszę mnie nie spisywać, odmawiam podania
nazwiska.

     Przed nami były dwa autokary z młodzieżą, też zostały sprawdzone, a
pasażerowie spisani, po dłuższej chwili odjechały. W tej chwili stoi
przed nami autokar z Krakowa, z młodzieżą. Im wszystkim kazali również
wyjść z autokaru, sprawdzają pojazd, sprawdzają wszystko w autokarze. A
my stoimy i czekamy.

Trzeba policji i dysponentom policji pogratulować - legitymować i
przetrzymywać na postojach Polaków jadących na marsz z okazji odzyskania
niepodległości w dniu narodowego święta - duża sztuka. Mamy nadzieję, że
z równą pasją i zaangażowaniem policja będzie chroniła maszerujących,
których chcą "zablokować" - także z użyciem przemocy - środowiska
neokomunistyczne.

boukun

Można się było tego spodziewać po tym bydle ściągniętym z Reichu.
Zapłacili im za tę prowokację , żeby czosnkowa żydokomuna  mogła
swobodnie wkroczyć do akcji.
Być może chodziło o to, żeby zrobić podobną voltę jaka miała miejsce
po zabiciu kolorowego w Londynie.

Antenka

Data: 2011-11-11 20:42:03
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b5c1bef8-b3fe-490c-8d4c-81e0afa88776p1g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Chodziło o to, żeby spacyfikować Marsz Niepodległości i żeby w następnym roku zakazać przemarszu polskiemu narodowi w kierunku pomnika Romana Dmowskiego...

boukun

Żydokomuna pacyfikuje Marsz ku Niepodległości