Żydokomuszy układ przedłużony o kolejne sześć lat!

Data: 2010-06-10 19:10:09
Autor: Grzegorz Z.
Żydokomuszy układ przedłużony o kolejne sześć lat!
Możesz jaśniej, pedrylu?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-10 10:42:19
Autor: Antenka
Żydokomuszy układ przedłużony o kolejne sześć lat!
On 10 Cze, 19:10, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Mo esz ja niej, pedrylu?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Jesteś pedrylem Grześ? :D Nie wiesz do czego służy odbyt? Tfu!

Antenka

Data: 2010-06-10 10:44:20
Autor: Tzva Adonai
Antenka napisał(a):

Nie wiesz do czego służy odbyt?

Kobiecy odbyt służby między innymi do jebania.. Moje wykłady oparte na
filmach instruktażowych nic nie dały?...

Data: 2010-06-10 11:14:56
Autor: Antenka
On 10 Cze, 19:44, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Antenka napisał(a):

> Nie wiesz do czego służy odbyt?

Kobiecy odbyt służby między innymi do jebania.. Moje wykłady oparte na
filmach instruktażowych nic nie dały?...

A twój do wielkiego kopa!

Antenka

Data: 2010-06-10 19:48:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 10 Jun 2010 10:42:19 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Aaa... już wiem! Ty też oglądasz WSI24!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Żydokomuszy układ przedłużony o kolejne sześć lat!