"Żydolenie" komunistycznych nazistów...

Data: 2009-06-06 04:26:32
Autor: Tzva Adonai
"Żydolenie" komunistycznych nazistów...
Wyznanie żołnierza Ludowego Wojska Polskiego

Michał Lesiński 05-06-2009 14:51

Najśmieszniejsze były kursy ideologiczne. Politruki na początku lat
70' przyjęły stałą metodę indoktrynacji, którą złośliwie nazywaliśmy
"żydoleniem". Uczono nas, że w szeregach wojsk państw należących do
bloku socjalistycznego działają żydowscy i syjonistyczni agenci.
Jednym sposobem na rozpoznanie takiego agenta, była demaskacja jego
zapatrywań na "bratni sojusz ze Związkiem Radzieckim i narodem
rosyjskim". Przestrzegano nas, że Żydzi umiejętnie sieją nieufność do
naszych rosyjskich sojuszników. W ten sposób Żydem na kompanii stał
się młody oficer pochodzący z polskiej rodziny arystokratycznej, który
przemycał do koszarów pisma opozycyjne, a politruki kazały nam wielbić
jako "prawdziwego Polaka" fanatycznego sowieta o długiej, czarnej
brodzie, który ledwie dukał po polsku, a po pijaku miał w zwyczaju
dobierać się do młodych szeregowych. "Żyd"-arystokrata ostatecznie nie
wytrzymał fali zorganizowanej przez politruków i odebrał sobie życie,
wieszając się na pasku od spodni. W "Żołnierzu Wolności" z 1972r.
poświęcono tej tragedii zaledwie dwa zdania, w których określono
śmierć chorążego Andrzeja Woźniakowskiego jako "nieszczęśliwy
wypadek".

http://pl.indymedia.org/pl/2009/06/45228.shtml

Data: 2009-06-06 13:40:10
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości

Przestrzegano nas, że Żydzi umiejętnie sieją nieufność do
naszych rosyjskich ............... sąsiadów.

I tak jest do dzisiaj.

Data: 2009-06-06 04:44:30
Autor: Tzva Adonai
"Żydolenie" komunistycznych nazistów...
On 6 Cze, 13:40, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

I tak jest do dzisiaj.

Was skurwysyny po1989r. trzeba było po prostu postawić pod murem i
rozstrzelać.. Mam ogromny żal do Michnika, że w stosunku do was
kierował się humanistycznym miłosierdziem.. Wy nie zasługujecie na to,
by żyć w Polsce...

Data: 2009-06-06 13:51:11
Autor: Panslavista

[...]

Za działalność przeciwko Polsce i Polakom, a nie przeciw ZSRR Szechnik
powinien być powieszony jako agent i sabotażysta, za kradzież części
archiwów państwowych i inne czyny o takich znamionach.

Data: 2009-06-06 13:51:57
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai: Was [...] trzeba było po prostu postawić pod murem i rozstrzelać
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:

[...]

Taka jest *twoja* religia "miłości i wybaczenia"? :-)

Dobrzy są ludzie starzy, a ubrania - nowe.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-06-06 05:04:12
Autor: Tzva Adonai
On 6 Cze, 13:51, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

Taka jest *twoja* religia "miłości i wybaczenia"? :-)

Wierzę w dobroć, jaka tkwi w żydowskich sercach i wiem, że muszę
zrobić wszystko, by ją ochronić.. Tacy jak ja to straceńcy bez zasad,
zbrojne ramię Hashem, które po wykonaniu swojej misji staje się
bezużyteczne... Zło jakie tkwi we wrogach narodu żydowskiego nie może
być zwalczone przy pomocy miłosierdzia....

Data: 2009-06-06 14:17:16
Autor: raff
[...]

Zbrojne ramie Hashem z palcem w dupie...

R.

Data: 2009-06-06 14:21:05
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai: Was [...] trzeba było po prostu postawić pod murem i rozstrzelać
z palcem w dupie...

I co, spróbowałeś już?.. Fajnie było?.. :}

Data: 2009-06-06 14:55:02
Autor: raff
Tzva Adonai: Was [...] trzeba było po prostu postawić pod murem i rozstrzelać
z palcem w dupie...

I co, spróbowałeś już?.. Fajnie było?.. :}

Czy ja wygladam na zbrojne ramie Hashem ?

Tylko swieci wojownicy Hashem jezdza na recznym przed komputerem z palcem w dupie.

R.

Data: 2009-06-06 15:29:28
Autor: Panslavista

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Czy ja wygladam na zbrojne ramie Hashem ?

Tylko swieci wojownicy Hashem jezdza na recznym przed komputerem z

Bo to impotenci psychiczni.

Data: 2009-06-06 13:52:54
Autor: Panslavista
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> by żyć w Polsce...

Taka jest *twoja* religia "miłości i wybaczenia"? :-)

Jak to parcholec i sqrwiel z mordą tak do mnie, Polaka, te parchy robią się
coraz bezczelniejsze i zuchwałe.

Data: 2009-06-06 14:41:41
Autor: Andrzej Adam Filip
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> pisze:

> [...]

Jak to parcholec i sqrwiel z mordą tak do mnie, Polaka, te parchy
robią się coraz bezczelniejsze i zuchwałe.

A nie wystarczyłoby "Tzva Adonaje robią się prawdomówne"? :-)

Nie szata czyni bonzę.
  -- Przysłowie japońskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-06-06 14:47:10
Autor: Panslavista
> [...]

> robią się coraz bezczelniejsze i zuchwałe.

A nie wystarczyłoby "Tzva Adonaje robią się prawdomówne"? :-)

Że powinien mnie rozstrzelać - to faktycznie prawdomówność - tyle że bandyty
zakamuflowanego w moim domu - Polsce.

Data: 2009-06-06 15:58:24
Autor: naprany jak kruk!
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał(-a):

Że powinien mnie rozstrzelać - to faktycznie prawdomówność - tyle że bandyty
zakamuflowanego w moim domu - Polsce.

twoj dom do schronisko dla psow hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-06 13:50:50
Autor: mwisniewski2008
Tzva Adonai: Was [...] trzeba było po prostu po stawić pod murem i rozstrzelać
On 6 Cze, 15:58, naprany jak kruk! <piotrekstelm...@prokonto.pl>
wrote:
"Panslavista" <panslavi...@wp.pl> napisał(-a):

> Że powinien mnie rozstrzelać - to faktycznie prawdomówność - tyle że bandyty
> zakamuflowanego w moim domu - Polsce.

twoj dom do schronisko dla psow hehe

A Ciciek to sie juz nie liczy ?
Bez jaj...!!!

Data: 2009-06-06 15:46:11
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:7e3e5a3c-21c0-4d8f-9db2-2e0ea2d0a376y17g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Sugerujesz, że w rozmowach w Magdalence z Kiszczakiem, takie były obcje?

boukun

"Żydolenie" komunistycznych nazistów...