"Żydolenie" komunistycznych nazistów...

Data: 2009-06-06 13:40:10
Autor: Panslavista
"Żydolenie" komunistycznych nazistów...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomo¶ci

Przestrzegano nas, że Żydzi umiejętnie siej± nieufno¶ć do
naszych rosyjskich ............... s±siadów.

I tak jest do dzisiaj.

Data: 2009-06-06 04:44:30
Autor: Tzva Adonai
"Żydolenie" komunistycznych nazistów...
On 6 Cze, 13:40, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

I tak jest do dzisiaj.

Was skurwysyny po1989r. trzeba było po prostu postawić pod murem i
rozstrzelać.. Mam ogromny żal do Michnika, że w stosunku do was
kierował się humanistycznym miłosierdziem.. Wy nie zasługujecie na to,
by żyć w Polsce...

Data: 2009-06-06 13:51:11
Autor: Panslavista

[...]

Za działalno¶ć przeciwko Polsce i Polakom, a nie przeciw ZSRR Szechnik
powinien być powieszony jako agent i sabotażysta, za kradzież czę¶ci
archiwów państwowych i inne czyny o takich znamionach.

Data: 2009-06-06 13:51:57
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai: Was [...] trzeba było po prostu postawić pod murem i rozstrzelać
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:

[...]

Taka jest *twoja* religia "miłości i wybaczenia"? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Dobrzy sÄ… ludzie starzy, a ubrania - nowe.

Data: 2009-06-06 05:04:12
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai: Was [...] trzeba było po prostu po stawić pod murem i rozstrzelać
On 6 Cze, 13:51, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

Taka jest *twoja* religia "miło¶ci i wybaczenia"? :-)

Wierzę w dobroć, jaka tkwi w żydowskich sercach i wiem, że muszę
zrobić wszystko, by j± ochronić.. Tacy jak ja to straceńcy bez zasad,
zbrojne ramię Hashem, które po wykonaniu swojej misji staje się
bezużyteczne... Zło jakie tkwi we wrogach narodu żydowskiego nie może
być zwalczone przy pomocy miłosierdzia....

Data: 2009-06-06 14:17:16
Autor: raff
[...]

Zbrojne ramie Hashem z palcem w dupie...

R.

Data: 2009-06-06 14:21:05
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai: Was [...] trzeba było po prostu postawić pod murem i rozstrzelać
z palcem w dupie...

I co, spróbowałe¶ już?.. Fajnie było?.. :}

Data: 2009-06-06 14:55:02
Autor: raff
Tzva Adonai: Was [...] trzeba było po prostu postawić pod murem i rozstrzelać
z palcem w dupie...

I co, spróbowałe¶ już?.. Fajnie było?.. :}

Czy ja wygladam na zbrojne ramie Hashem ?

Tylko swieci wojownicy Hashem jezdza na recznym przed komputerem z palcem w dupie.

R.

Data: 2009-06-06 15:29:28
Autor: Panslavista
Tzva Adonai: Was [...] trzeba było po prostu postawić pod murem i rozstrzelać

Bo to impotenci psychiczni.

Data: 2009-06-06 13:52:54
Autor: Panslavista
Tzva Adonai: Was [...] trzeba było po prostu postawić pod murem i rozstrzelać
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]

> by żyć w Polsce...

Taka jest *twoja* religia "miło¶ci i wybaczenia"? :-)

Jak to parcholec i sqrwiel z mord± tak do mnie, Polaka, te parchy robi± się
coraz bezczelniejsze i zuchwałe.

Data: 2009-06-06 14:41:41
Autor: Andrzej Adam Filip
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> pisze:

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> by żyć w Polsce...

Taka jest *twoja* religia "miłości i wybaczenia"? :-)

Jak to parcholec i sqrwiel z mordÄ… tak do mnie, Polaka, te parchy
robią się coraz bezczelniejsze i zuchwałe.

A nie wystarczyłoby "Tzva Adonaje robią się prawdomówne"? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nie szata czyni bonzÄ™.

Data: 2009-06-06 14:47:10
Autor: Panslavista
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> pisze:

> Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci

> Jak to parcholec i sqrwiel z mord± tak do mnie, Polaka, te parchy
> robi± się coraz bezczelniejsze i zuchwałe.

A nie wystarczyłoby "Tzva Adonaje robi± się prawdomówne"? :-)

Że powinien mnie rozstrzelać - to faktycznie prawdomówno¶ć - tyle że bandyty
zakamuflowanego w moim domu - Polsce.

Data: 2009-06-06 15:58:24
Autor: naprany jak kruk!
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał(-a):

Że powinien mnie rozstrzelać - to faktycznie prawdomówno¶ć - tyle że bandyty
zakamuflowanego w moim domu - Polsce.

twoj dom do schronisko dla psow hehe

--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-06 13:50:50
Autor: mwisniewski2008
Tzva Adonai: Was [...] trzeba było po prostu po stawić pod murem i rozstrzelać
On 6 Cze, 15:58, naprany jak kruk! <piotrekstelm...@prokonto.pl>
wrote:
"Panslavista" <panslavi...@wp.pl> napisał(-a):

> Że powinien mnie rozstrzelać - to faktycznie prawdomówno¶ć - tyle że bandyty
> zakamuflowanego w moim domu - Polsce.

twoj dom do schronisko dla psow hehe

A Ciciek to sie juz nie liczy ?
Bez jaj...!!!

Data: 2009-06-06 15:46:11
Autor: boukun
"Żydolenie" komunistycznych nazistów...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomo¶ci news:7e3e5a3c-21c0-4d8f-9db2-2e0ea2d0a376y17g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Sugerujesz, że w rozmowach w Magdalence z Kiszczakiem, takie były obcje?

boukun

"Żydolenie" komunistycznych nazistów...