?ydoubecja ?wi?tuje 25 lecie zniewolenia totalnego Polaków

Data: 2014-02-06 22:34:36
Autor: boukun
?ydoubecja ?wi?tuje 25 lecie zniewolenia totalnego Polaków
Co za hucpa prymitywna w tv reżimowej. Oni nadal myślą, że naród targowicę przy okrągłym stole kupi jako coś dobrego dla Polaków, he, he, he...

Hasło nie oglądaj TV, nie słuchaj radia jest wciąż aktualne...

boukun

Data: 2014-02-07 03:30:21
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:34 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

[...]

I ty nie oglądasz?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-07 06:09:26
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ld0v58$mmp$1speranza.aioe.org...
[...]

Co ty robiłeś w tamtych czasach? Rzucałeś kamieniami w ZOMO-owców czy pałaowałeś rzucających?

MW

Data: 2014-02-07 09:59:51
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ld1q2d$bpv$4news.albasani.net...

[...]

Świniom z czerwonymi krawatami na szyi podżynałem gardła...

boukun

Data: 2014-02-07 14:30:41
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 09:59 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

I tylko dlatego cię nie zjadły bo nie mogły znieść twojego odoru kretyna.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-07 14:32:10
Autor: u2
W dniu 2014-02-07 14:30, stevep pisze:
I tylko dlatego cię nie zjadły bo nie mogły znieść twojego odoru kretyna.

za to ty wszystko lykasz cyrkus ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-07 14:46:16
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 14:32 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-02-07 14:30, stevep pisze:
I tylko dlatego cię nie zjadły bo nie mogły znieść twojego odoru  kretyna.

za to ty wszystko lykasz cyrkus ...-;)

Po tobie od razu bym żygnął.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-09 04:18:35
Autor: Antenka
W dniu piątek, 7 lutego 2014 14:32:10 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

-- "Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Ale widać, że ty, jutu nie możesz żyć bez burczymuchy he, he, he  :-P

Antenka

Data: 2014-02-09 13:22:28
Autor: u2
W dniu 2014-02-09 13:18, Antenka pisze:
Ale widać, że ty, jutu nie możesz żyć bez burczymuchy

moge, ale mam wolne wiec mu odpowiadam na tych jego kretynow.

Data: 2014-02-09 13:23:35
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52f77305$0$2226$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-02-09 13:18, Antenka pisze:
Ale widać, że ty, jutu nie możesz żyć bez burczymuchy

moge, ale mam wolne wiec mu odpowiadam na tych jego kretynow.

Ty masz 24 godziny wolne. Na tym forum napierdalasz za judaszowskie srebrniki. Przygłup cholerny!

MW

Data: 2014-02-09 14:07:09
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 13:23 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Eee, jeżeli  przynależy do jakiejś opcji to raczej zapłacili by mu za  milczenie i uniknięcie kompromitacji.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-09 14:05:26
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 13:18 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:

> [...]

tworzą mowę nienawiści".

Ale widać, że ty, jutu nie możesz żyć bez burczymuchy he, he, he  :-P

u2 uwielbia "pomidora" chociaż jest to zabawa nieco przekraczająca jego  poziom.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-09 19:31:20
Autor: Lepudruk

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xa0mncjw50oqoa@stevep-komputer.radom.vectranet.pl...
> [...]

Antenka

u2 uwielbia "pomidora" chociaż jest to zabawa nieco przekraczająca jego poziom.

u2 to dureń. Tyle w temacie.

Kurdupel

Data: 2014-02-07 14:29:26
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 06:09 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

To co teraz, trzymał ręce pod dupą i marudził.

--
stevep
-- -- -

?ydoubecja ?wi?tuje 25 lecie zniewolenia totalnego Polaków