Żydów nie wolno obrażać.

Data: 2009-04-11 18:47:23
Autor: matador
Żydów nie wolno obrażać.
Kredytu nie dadzą...

matador.

Data: 2009-04-11 19:26:59
Autor: pluton
Żydów nie wolno obrażać.
Kredytu nie dadzą...

Pierdolnięty ten, kto bierze kredyty,
albowiem on przesranym bedzie.

Nullification

Data: 2009-04-11 20:02:34
Autor: Jerzy Tabortowski
Żydów nie wolno obrażać.
Pierdolnięty ten, kto bierze kredyty,
albowiem on przesranym bedzie.

Nullification

Nie. Pierdzielnięty Leszcz Usiłujący Tokować O Niczym.

Data: 2009-04-11 20:38:12
Autor: pluton
Żydów nie wolno obrażać.
Nullification

Nie. Pierdzielnięty Leszcz Usiłujący Tokować O Niczym.

rozszyfrowales mnie, panie taboret.

Nullification

Data: 2009-04-11 20:39:03
Autor: Jerzy Tabortowski
Żydów nie wolno obrażać.
pluton pisze:
Nullification

Nie. Pierdzielnięty Leszcz Usiłujący Tokować O Niczym.

rozszyfrowales mnie, panie taboret.

O i jak w przedszkolu, po nazwisku, brawo, brawo Lajform Juzd, brawo. Poziom adekwatny do Positronic.

Data: 2009-04-11 20:54:04
Autor: pluton
Żydów nie wolno obrażać.

> rozszyfrowales mnie, panie taboret.

O i jak w przedszkolu, po nazwisku, brawo, brawo Lajform Juzd, brawo.
Poziom adekwatny do Positronic.

Nie histeryzuj, tu jest POLITYKA, czyli lanie sie po ryjach.
Chcesz wersalu ? idz na pl.misc.misie-pluszowe.

Nullification

Data: 2009-04-11 21:07:37
Autor: Jerzy Tabortowski
Żydów nie wolno obrażać.
Nie histeryzuj, tu jest POLITYKA, czyli lanie sie po ryjach.
Chcesz wersalu ? idz na pl.misc.misie-pluszowe.

He i taka odpowiedź mi się podoba, bardzo możliwe że masz cojones.
Widzisz, nawet lewaka da się lubić :)
J.T.

Data: 2009-04-11 21:17:47
Autor: pluton
Żydów nie wolno obrażać.
Widzisz, nawet lewaka da się lubić :)

Nie podlizuj sie.

Nullification

Data: 2009-04-11 21:16:38
Autor: Jerzy Tabortowski
Żydów nie wolno obrażać.
Nie podlizuj sie.

A w życiu ...
Wesołych Świąt lewaku, najedz się, odetchnij, wyśpij, potem pogadamy :)
Narka.

Data: 2009-04-12 15:46:22
Autor: HaMMeR
Żydów nie wolno obrażać.
Jerzy Tabortowski wrote:
Nie podlizuj sie.

A w życiu ...
Wesołych Świąt lewaku, najedz się, odetchnij, wyśpij, potem pogadamy :)
Narka.
-- -- -- -- -- --

No no.., moze w tej politycznej 'ekumenii' pojdziesz dalej
i zaproponujesz mu wspolna zabawe ptaszkami..?

Data: 2009-04-12 16:55:59
Autor: pluton
Żydów nie wolno obrażać.
No no.., moze w tej politycznej 'ekumenii' pojdziesz dalej
i zaproponujesz mu wspolna zabawe ptaszkami..?

fuj, zboczeniec. nie wrobisz mnie w zadne zabawy z kaczkami.

pozdrawiam
pluuton

Data: 2009-04-13 08:57:08
Autor: Piotr
Żydów nie wolno obrażać.
Dnia Sun, 12 Apr 2009 16:55:59 +0200, pluton napisał(a):

No no.., moze w tej politycznej 'ekumenii' pojdziesz dalej
i zaproponujesz mu wspolna zabawe ptaszkami..?

fuj, zboczeniec. nie wrobisz mnie w zadne zabawy z kaczkami.

Ty pluto chyba to "gupi jezdeś"...
pz
Piotr

Data: 2009-04-14 14:03:25
Autor: Vic
Żydów nie wolno obrażać.
Jerzy Tabortowski wrote:
rozszyfrowales mnie, panie taboret.

O i jak w przedszkolu, po nazwisku, brawo, brawo

W przedszkolu bylo takie powiedzenie, ze "sa ludzie i taborety" ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec