Żydówki - idealny materiał na żony...

Data: 2009-04-23 19:21:53
Autor: Tzva Adonai
Żydówki - idealny materiał na żony...
Polki nadają się tylko do urzędów, prostytucji i kuchni...

Data: 2009-04-23 19:48:47
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
Polki nadają się tylko do urzędów, prostytucji i kuchni...

Parchłe jako mohele, szpiedzy i agentki Mosadu i morderczynie.

Data: 2009-04-23 20:20:05
Autor: Jerzy Tabortowski
Tzva Adonai pisze:
Polki nadają się tylko do urzędów, prostytucji i kuchni...

Synu, synu, weź się pierdolnij, jaki normalny gość chciałby dymnąć Ryfkę ??

Data: 2009-04-23 20:24:25
Autor: Panslavista
Żydówki - idealny materiał na żony...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski"
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości
Tzva Adonai pisze:
> Polki nadają się tylko do urzędów, prostytucji i kuchni...

Synu, synu, weź się pierdolnij, jaki normalny gość chciałby dymnąć Ryfkę
??

Gwarantuję - nie mają w poprzek.
Jurek, cała sztuka (przy dowolnej babie) to skuteczne wytłumaczenie jej, że
to ona wchodzi do domu męża i to bez rodziny (no chyba, że chcesz poojcować
jej dzieciom z innego miotu)...

Data: 2009-04-23 20:49:11
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Wyobraź sobie, ojcuję, z powodzeniem.
A'propos, wszystkiego najlepszego z okazji imienin, i jakoś nie wierzę w gówniane konfabulacje na Twój temat.

Data: 2009-04-24 00:38:24
Autor: Panslavista

> [...]

Wyobraź sobie, ojcuję, z powodzeniem.
A'propos, wszystkiego najlepszego z okazji imienin, i jakoś nie wierzę w

I vive versa. A niech sobie... Z czystym sumieniem - to nie o mnie.

Data: 2009-04-23 20:55:44
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Swego czasu, pomiędzy jednym a drugim małżeństwem miałem fantazję pukać taką Szalcię. DREWNO !! Dalej szczegółów nie będę opisywał, bo to nie "polityczne".

Data: 2009-04-23 20:57:00
Autor: Tzva Adonai
Żydówki - idealny materiał na żony...
Swego czasu, pomiędzy jednym a drugim małżeństwem miałem fantazję pukać taką Szalcię. DREWNO !!

Zbałamuciłeś żonę Leppera?...

Data: 2009-04-23 21:02:42
Autor: Jerzy Tabortowski
Tzva Adonai pisze:
Swego czasu, pomiędzy jednym a drugim małżeństwem miałem fantazję pukać taką Szalcię. DREWNO !!

Zbałamuciłeś żonę Leppera?...

A to ona z waszych ??

Żydówki - idealny materiał na żony...