Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?

Data: 2012-06-02 09:17:42
Autor: mkarwan
Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?
Szanowna Pani/Panie

Nazywam się Alexander McClleland i jestem australijskim weteranem II wojny światowej, zaklasyfikowanym jako "kompletny inwalida" i były wiezień obozu koncentracyjnego.

Mając 19 lat zgłosiłem się na ochotnika do australijskiej piechoty i walczyłem w Północnej Afryce i na Krecie, gdzie bylem ranny i gdzie dostałem się do niewoli. Moglem spędzić resztę wojny jako jeniec wojenny (POW), ale z powodu podejmowanych przeze mnie wielokrotnie prób ucieczek zostałem w efekcie zesłany do obozu koncentracyjnego TEREZIN, niedaleko żydowskiego getta/miasta - Theresinestadt w Czechosłowacji.

Moje osobiste przeżycia zamieściłem w książce "Odpowiedź - sprawiedliwość". W 1965 roku brałem udział w nagrodzonym ale -z historycznego punktu widzenia bardzo nierzetelnym - programie dokumentalnym o obozie w Theresienstadt zatytułowanym "Gdzie śmierć się uśmiecha".

Mojej renty inwalidzkiej nie zawdzięczam poważnym ranom, jakie odniosłem w czasie walk na Krecie. Swoje inwalidztwo zawdzięczam nieludzkiemu traktowaniu, jakiemu bylem poddany w obozie koncentracyjnym. Popularna opinia, że Niemcy mieli wystarczająco dużo ludzi, aby obsadzić nimi obozy koncentracyjne, jest fałszem. NIEMIECCY ŻOŁNIERZE PILNOWALI TYLKO NAJBARDZIEJ ZEWNĘTRZNEGO PASA ZASIEKÓW, my - więźniowie bardzo rzadko widzieliśmy żołnierzy niemieckich, dlatego to nie Niemcy bili i katowali mnie codziennie.

Nie. Codziennie bicie, które uczyniło mnie kompletnym inwalidą, zawdzięczam dwóm innym więźniom zwanym KAPO.

Kapo (skrót od CA-mp PO-lice, policja obozowa) mieli dodatkowe przywileje takie jak oddzielny pokój jak również posiadali władzę. Na przykład od nich zależało kto zostanie skierowany do izby chorych lub dostanie przepustkę do obozowego domu publicznego. Z powodu braku zdyscyplinowanych Niemców Kapo byli panami życia i śmierci.

Dwaj KAPO, którzy codziennie znęcali się nade mną, używając bardzo ciężkiej drewnianej pałki, którą nazywali "Pan Doktor", byli więźniami. Obaj byli ŻYDAMI. Jeden z Węgier, a drugi, z tego co pamiętam - z Ukrainy. Bylem świadkiem, jak wyciągali bezbronnych więźniów z ich cel na plac apelowy i mordowali, bijąc drewnianym "Panem doktorem".

Dlatego dzisiaj, gdy spotykam kogoś, kto też przeżył obóz, patrze mu bardzo uważnie w oczy, żeby zobaczyć, jakiego rodzaju "byłymi więźniami" są ci, z którymi teraz rozmawiam. Czy byli takimi więźniami jak ja, czy należeli do tej kategorii, która przeżyła wojnę tylko dlatego, że znęcała się nad innymi więźniami gorzej niż robili to Niemcy.

W gruncie rzeczy to niemiecki żołnierz był osobą, która uratowała mi życie. Gdy żydowscy KAPO po pobiciu mnie wysłali mnie do pracy z groźnie zainfekowana nogą, SS-man przechodząc obok zobaczył pomagających mi kolegów, podszedł i oddal mi swój "opatrunek osobisty".

Z tego powodu właśnie patrze uważnie w oczy "byłym więźniom", ponieważ wiem doskonale, że nie wszyscy, którzy przeżyli obozy, byli tylko "niewinnymi ofiarami". Wiem, że masa więźniów była nieludzkimi i brutalnymi kryminalistami. Nigdy nie powiedziano światu prawdy o niemieckich obozach. Wszystko, co słyszymy, to tylko historie o tym, jacy źli byli Niemcy i jak źle traktowali więźniów.

Bylem więźniem 8 obozów dla jeńców wojennych i jednego obozu koncentracyjnego, dlatego odpowiedzcie sobie sami na pytanie, kto zna prawdę: ja czy mass media.

Z poważaniem
Alexander McClelland
Toronto
NSW
źródło http://www.frizona.pl/threads/8232-Żydowscy-kaci-przemilczana-historia-niemieckich-obozów-koncentracyjnych
http://marucha.v3v.org/viewtopic.php?t=3889&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=806175abcc49ddf3b190b2b337614267
http://www.network54.com/Forum/211833/thread/1099869028/1100085117/The+Truth+of+Concentration+Camps+by+Alexander+McClelland
http://catalogue.nla.gov.au/Record/2261633
http://www.air-photo.com/english/alex.html

Data: 2012-06-02 12:34:07
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 09:17, mkarwan pisze:
[...]

Kolejna próba wybielenia Niemców. To Niemcy utworzyli ten nieludzki
system obozów koncentracyjnych, głównie na terytorium okupowanej Polski.
I to Niemcy są głównymi sprawcami ludobójstwa.

Data: 2012-06-02 14:32:53
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fc9ec24$0$1303$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co się działo w Łambinowicach po wojnie ?
Nawet Niemcy, którzy tam byli więźniami przyznali,
że żydzi /czyli cała kadra strażników + komendant/
 najgorzej traktowali Polaków. Nawet sobie urządzali
treningi strzeleckie na polskich więźniach.

bolek

Data: 2012-06-02 14:37:48
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 14:32, bolek pisze:
[...]

Tu chodzi o historie II wojny swiatowej, a nie Lambinowic. Przydalby sie
dowod twoich twierdzen, bo zeznania Niemcow nie sa wiarygodne.

Data: 2012-06-02 14:47:49
Autor: mkarwan

http://www.naszawitryna.pl/ksiazki_103.html

Data: 2012-06-02 15:05:48
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 14:47, mkarwan pisze:
Tu chodzi o historie II wojny swiatowej, a nie Lambinowic. Przydalby sie
dowod twoich twierdzen, bo zeznania Niemcow nie sa wiarygodne.

http://www.naszawitryna.pl/ksiazki_103.html

Znowu wybielanie Niemcow i oskarzanie wszystkich Zydow :

"Zapędzali Niemców do psich bud i bili ich, jeśli ci nie chcieli
szczekać. Zmuszali Niemców do bicia siebie nawzajem: do skakania sobie
na plecy, do walenia się po nosach, a jeśli jakiś więzień markował swoje
ciosy, strażnicy mówili: - Pokażę ci jak się to robi - i walili tak
mocno, że kiedyś jednemu uderzonemu wyleciało szklane oko. Gwałcili
Niemki -jedna trzynastolatka zaszła w ciążę - i szkolili swe psy w ten
sposób, że na komendę "Sic!" gryzły Niemców w genitalia. "

Data: 2012-06-02 16:23:47
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fca0fb1$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Żyd wybiela Niemców?
Autor tej książki jest Żydem.
Przeczytaj ją.

Data: 2012-06-02 17:22:17
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 16:23, mkarwan pisze:
[...]

Przeczytalem przytoczony fragment i zacytowalem odpowiedni tekst.

Znowu Niemcy sa przedstawieni jako ofiary, z tym, ze sami sobie sa winni.

Kto sieje wiatr ten zbiera burze.

Data: 2012-06-02 17:23:28
Autor: jr
> [...]

Niemki -jedna trzynastolatka zaszła w ciążę - i szkolili swe psy w ten
sposób, że na komendę "Sic!" gryzły Niemców w genitalia. "

Jestes strasznie ograniczony. W ogóle nie rozumiesz tego, na czym polega
totalitarny system.
To nie jest zadne wybielanie, to sa fakty. Broniąc się przed oczywistym
faktem powojennych zbrodni na Niemcach, bronisz stalinowskiego systemu jak
wielu tobie podobnych bogoojczyźnianych cielaków. Faktem jest, że Niemcy są
odpowiedzialni jako naród za hitleryzm, lecz to nie umniejsza zbrodni
stalinizmu.
Stalinowskimi zbrodniarzami byli Rosjanie Polacy, Żydzi i wiele innych
nacji, wśród nich i Niemcy (sam Stalin był Gruzinem). To samo mozna
powiedziec o ofiarach. W stalinowskim systemie nie ma znaczenia narodowość
czy religia. Komunistyczny system sam w sobie jest religią, a homo
sovieticus nowym typem człowieka bez wzgledu na deklarowane wyznanie. Ważne
jest to, w jaki sposób człowiek staje sie katem. Najczęsciej nienawiść
podsycana jest na tle etnicznym, lub wyznaniowym. Zawęzając krzywdy do
jednej grupy sam przyłączasz sie do nagonki.
jb

Data: 2012-06-02 17:25:05
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 17:23, jr pisze:
Jestes strasznie ograniczony. W ogóle nie rozumiesz tego, na czym polega
totalitarny system.

Ile ty chlopcze masz lat ? Ja wieksza czesc zycia przezylem w PRL.

Data: 2012-06-02 17:58:28
Autor: jr

W dniu 2012-06-02 17:23, jr pisze:
> Jestes strasznie ograniczony. W ogóle nie rozumiesz tego, na czym polega
> totalitarny system.

Ile ty chlopcze masz lat ? Ja wieksza czesc zycia przezylem w PRL.

Co nie oznacza, że się czegokolwiek nauczyłeś.
jb

Data: 2012-06-02 19:16:53
Autor: u2
Ĺťydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozĂłw koncentracyjnych?
W dniu 2012-06-02 17:58, jr pisze:
UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu 2012-06-02 17:23, jr pisze:
Jestes strasznie ograniczony. W ogĂłle nie rozumiesz tego, na czym polega
totalitarny system.

Ile ty chlopcze masz lat ? Ja wieksza czesc zycia przezylem w PRL.

Co nie oznacza, Âże siĂŞ czegokolwiek nauczyÂłeÂś.
jb

No co ty nie powiesz, wywolujesz znowu do tablicy. Czy ty aby nie belfer ?

Data: 2012-06-02 19:42:15
Autor: jr

> [...]
> jb

No co ty nie powiesz, wywolujesz znowu do tablicy. Czy ty aby nie belfer ?

Szkoda, że nie twój, bo nawet postów czytać nie potrafisz.
jb

Data: 2012-06-02 20:56:18
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 19:42, jr pisze:
No co ty nie powiesz, wywolujesz znowu do tablicy. Czy ty aby nie belfer ?
Szkoda, Âże nie twĂłj, bo nawet postĂłw czytaĂŚ nie potrafisz.
jb

Na szczescie, bos glupszy niz ustawa przewiduje. Nie potrafisz nawet
kodowania wlasciwego ustawic.

Data: 2012-06-02 17:00:28
Autor: jr
> [...]

> treningi strzeleckie na polskich więźniach.

Tu chodzi o historie II wojny swiatowej, a nie Lambinowic.

Kiedy sie skończyła okupacja u2!  9 maja?
Łambinowice to też wojna.
jb

Data: 2012-06-02 17:24:07
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 17:00, jr pisze:
Tu chodzi o historie II wojny swiatowej, a nie Lambinowic.
Kiedy sie skoĂączyÂła okupacja u2!  9 maja?
ÂŁambinowice to teÂż wojna.

Podaj dowody. Lambinowice mnie zbytnio nie interesuja. Mnie interesuje
wybielanie Niemcow i oskarzanie Zydow w tym watku.

Uwazam za kuriozalne, ze miesza sie role ofiar i katow.

Data: 2012-06-02 18:07:51
Autor: jr

> [...]

wybielanie Niemcow i oskarzanie Zydow w tym watku.

Uwazam za kuriozalne, ze miesza sie role ofiar i katow.

mkarwan to prowok, a ty robisz z siebie durnia.
Nie jest prawdą, że istnieje naród katów i naród ofiar. Byli polscy kaci w
ubeckich jatkach. Byli żydowscy kaci w żydowskich gettach, dlaczego nie
miało ich być w obozach?

Data: 2012-06-02 18:16:41
Autor: mkarwan
Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqddna$dhe$1node1.news.atman.pl...
mkarwan to prowok

kłamiesz.

Data: 2012-06-02 18:53:34
Autor: jr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości
> mkarwan to prowok

kłamiesz.

Nie napisałbym tego, gdybyś wyglądał na idiotę. Jesteś człowiekiem zbyt
inteligentnym na to, aby publicznie bronić strażników konclagrów, a jeszcze
nie dawno ludzi pokroju Jaruzelskiego.
jb

Data: 2012-06-02 20:22:48
Autor: mkarwan
Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqdgcu$um$1node2.news.atman.pl...
> [...]
inteligentnym na to, aby publicznie bronić strażników konclagrów, a jeszcze

Ty a nie ja robisz siebie idiotę.
Mnie interesuje prawda czy ona się tobie podoba czy nie.
Ciebie prawda nie interesuje.
dochodzenie do prawdy nie jest proste, a wolałbyś chodzić na skróty.
Ale to już twój problem.

Data: 2012-06-02 20:44:28
Autor: jr

> [...]
> nie dawno ludzi pokroju Jaruzelskiego.

Ty a nie ja robisz siebie idiotę.
Mnie interesuje prawda czy ona się tobie podoba czy nie.

Jaka prawda? Gównożerczy mit 'jaruzelskiego zbawienia' nadal dla ciebie jest
prawdą?

Ciebie prawda nie interesuje.

Cytując teksty o żydowskich kapo nie odsłaniasz żadnej rewelacji. Wystarczy
poczytać zeszyty lekarskie na temat KL Auschwitz, aby dowiedzieć sie bardzo
wielu rzeczy przemilczanych przez mass media.

dochodzenie do prawdy nie jest proste, a wolałbyś chodzić na skróty.

Posługujesz sie faktami w sposób instrumentalny. Tobie nie chodzi o prawdę
na temat obozów, lecz o 'prawdę na temat Żydów'. O Żydach mozna napisac
wiele krytycznych opinii (co sam nieraz tu czyniłem), lecz ty musisz ich
szukać w obozowej kloace, której z autopsji zapewne nie znasz.

jb

Ale to już twój problem.

Data: 2012-06-03 10:59:44
Autor: mkarwan
Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqdmsr$7bp$1node2.news.atman.pl...
> [...]
Mnie interesuje prawda czy ona się tobie podoba czy nie.
Jaka prawda? Gównożerczy mit 'jaruzelskiego zbawienia' nadal dla ciebie jest

Ciebie nie interesuje prawda na jego temat ale jednostronny przekza tobie wygodny.
Mnie interesuje prawda tkaże na jego temat, nie zaleznie od tego jaka ona jest.

Data: 2012-06-03 14:49:23
Autor: jr

> [...]
> prawdą?

Ciebie nie interesuje prawda na jego temat ale jednostronny przekza tobie

Zlituj się mkarwan! Na temat Jaruzelskiego jest wiele przekazów, które mówią
to samo (nie myślę tu o peerelowskich książeczkach powielajacych narrację
tchórzliwego generała).

Mnie interesuje prawda tkaże na jego temat, nie zaleznie od tego jaka ona
jest.

No to ci ją przypomne, gdy tyko wyjedziesz z tyn gównem.
jb

Data: 2012-06-02 18:26:05
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

ubeckich jatkach. Byli żydowscy kaci w żydowskich gettach, dlaczego nie

I nie jesteś pewny, jak ty zachowałbyś się w podobnych okolicznościach. Byłbyś katem lub ofiarą. A, że tak bardzo nienawidzisz innych, z pewnością byłbyś katem. Okrutnym katem!

Data: 2012-06-02 18:49:56
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> miało ich być w obozach?

I nie jesteś pewny, jak ty zachowałbyś się w podobnych okolicznościach.

O to własnie chodzi, że tego nie wie nikt.

 Byłbyś
katem lub ofiarą.

Nie wiem, bo nie byłem.

A, że tak bardzo nienawidzisz innych

Nienawidze tego systemu. Dlatego zawsze bronię ludzi oskarżanych w sposób
zastępczy. I zawsze będe to robił, co nie każdemu może się podobać.

, z pewnością byłbyś
katem. Okrutnym katem!

Ciebie juz wciągałem na członka... pamietasz :))
jb

Data: 2012-06-02 19:56:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqdg64$li$1node2.news.atman.pl...

> [...]

, z pewnością byłbyś
katem. Okrutnym katem!

Ciebie juz wciągałem na członka... pamietasz :))

Nie da rady. To jest podobno bolesne.
Zób mi laske i nie wygłupiaj się.

Data: 2012-06-02 20:24:18
Autor: jr

> [...]
>
> , z pewnością byłbyś
>>

> Ciebie juz wciągałem na członka... pamietasz :))

Towarzyszu Idzikowski!
Być członkiem Partii to honor (choć czasem bolesny)
jb

Data: 2012-06-02 21:31:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqdln2$62s$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Zób mi laske i nie wygłupiaj się.

Towarzyszu Idzikowski!
Być członkiem Partii to honor (choć czasem bolesny)

Żałosne! Nie stać cię na więcej i bardziej finezyjnie?

Data: 2012-06-03 00:15:14
Autor: jr

> [...]
>>

> Towarzyszu Idzikowski!
> Być członkiem Partii to honor (choć czasem bolesny)

Żałosne! Nie stać cię na więcej i bardziej finezyjnie?

Sam jesteś żałosny. Nazwałeś mnie katem i domagasz sie finezji.
jb

Data: 2012-06-03 09:11:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqe381$4hv$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Żałosne! Nie stać cię na więcej i bardziej finezyjnie?

Sam jesteś żałosny. Nazwałeś mnie katem i domagasz sie finezji.

Nie, synku. Nie nazwałem cię katem. Napisałem, że w określonych okolicznościach byłbyś katem, a nie ofiarą, ponieważ masz taką psychikę!
A to jest istotna różnica!

Koniecznie chcesz być zwycięzcą. Nawet w tak drobnej dyskusji, wycinasz istotne argumenty przedpiścy, by móc argumentować na swoją korzyść.

Data: 2012-06-03 14:51:54
Autor: jr

> [...]

okolicznościach
byłbyś katem, a nie ofiarą, ponieważ masz taką psychikę!

Różnica byłaby, gdybyś na przykłąd zapytał. Ale postawiłes tezę, więc nie
tłumacz sie jak dzieciak.

Koniecznie chcesz być zwycięzcą. Nawet w tak drobnej dyskusji, wycinasz
istotne

No nie bądź histerykiem. Co ci wyciąłem?
jb

argumenty przedpiścy, by móc argumentować na swoją korzyść.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją

Data: 2012-06-03 15:49:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqfmjr$nhf$3node1.news.atman.pl...
> [...]

A to jest istotna różnica!

Różnica byłaby, gdybyś na przykłąd zapytał. Ale postawiłes tezę, więc nie

Do szkółki dzieciaczku! Może po iluś ladach nauki nauczysz się rozróżniać przypuszczenie od oznajmienia.
A teraz do piaskownicy. Może tam pożyczą ci wiaderko i szufelkę? Będziesz miał równorzędnych kompanów do zabawy? Chociaż wątpię. Jesteś niezwykle kłótliwy i nieustępliwy, i któryś dzieciak nasypie ci piasku do oczu!

Data: 2012-06-03 16:08:38
Autor: jr

> [...]

miał
równorzędnych kompanów do zabawy? Chociaż wątpię. Jesteś niezwykle

Tobie wszyscy ustępują Idzikowski?
jb

Data: 2012-06-02 19:17:59
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 18:07, jr pisze:
[...]

Nie jest prawdÂą, Âże istnieje narĂłd katĂłw i narĂłd ofiar. Byli polscy kaci w
ubeckich jatkach. Byli Âżydowscy kaci w Âżydowskich gettach, dlaczego nie
miaÂło ich byĂŚ w obozach?

To ty robisz z siebie durnia. Nie masz nawet dowodow dla swoich
glupawych twierdzen.

Data: 2012-06-02 14:46:48
Autor: mkarwan
[...]

Jaki interes miałby Australijczyk w wybielaniu Niemców?
Przekazuje po prostu swoje doświadczenia.

Data: 2012-06-02 15:08:29
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 14:46, mkarwan pisze:
[...]

Ach ci dobrzy Niemcy chcialoby sie powiedziec po jego relacji.

Z tym, ze to kompletnie nie odpowiada prawdzie o niemieckich obozach
smierci. To Niemcy je stworzyli w celu eksterminacj Polakow, Zydow,
Slowian itd.

Data: 2012-06-02 16:54:39
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fca1052$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poczytaj trochę o Theresinestadt i warunkach w jakich przebywali tam Żydzi zanim znowu zabierzesz głos.
Na szczęście nie  doświadczyliśmy tamtych czasów wiec opieramy swoją wiedzę o doświadczenia i przekazy tych, którzy tego doświadczyli.
Nie mam żadnych  powodów aby nie wierzyć w to co pisze.
Jeśli znajdziesz te powody chętnie je poznam, ale interesują mnie konkrety, a nie to co ci się wydaje.
Tu masz okazje poczytać o tym jak Żydzi postępowali z Żydami
http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_151.html

Data: 2012-06-02 17:27:12
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 16:54, mkarwan pisze:
[...]

Wiem w jakich warunkach przebywali nie tylko Zydzi w niemieckich obozach
smierci, ktore Hitler specjalnie wybudowal na terenie okupowanej Polski.

Theresinstadt mnie nie interesuje.

Data: 2012-06-02 18:16:06
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fca30d5$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
Poczytaj trochę o Theresinestadt i warunkach w jakich przebywali tam
Żydzi zanim znowu zabierzesz głos.

Theresinstadt mnie nie interesuje.

Więc się nie wypowiadaj w tej sprawie abyś nie robił z siebie durnia.

Data: 2012-06-03 16:50:54
Autor: Klin
W dniu 2012-06-02 19:18, u2 pisze:

Wiem w jakich warunkach przebywali nie tylko Zydzi w niemieckich obozach
smierci, ktore Hitler specjalnie wybudowal na terenie okupowanej Polski.

   Rozmawiałem z więźniem Auschwitz, który także był więźniem w polskich
   i czeskich więzieniach mówił, że w Auschwitz były stosunkowo najlepsze
   warunki. Nie wiem czy to samo powiedziałby o Birkenau lecz tam nie był,
   zwracam uwagę na tym terenie istniały dwa obozy obóz pracy i t.zw zagłady
   w Brzezince - Birkenau.

Data: 2012-06-02 12:38:40
Autor: Rafał
Dnia Sat, 2 Jun 2012 09:17:42 +0200, mkarwan napisał(a):

Szanowna Pani/Panie

Nazywam się Alexander McClleland i jestem australijskim weteranem II wojny światowej, zaklasyfikowanym jako "kompletny inwalida" i były wiezień obozu koncentracyjnego.

Kogo to obchodzi posrańcu?

Data: 2012-06-02 14:50:13
Autor: mkarwan

Użytkownik "Rafał" <5@kolumna.org> napisał w wiadomości news:5ixjknrm44ds.2l5r2mgn97dn$.dlg40tude.net...
[...]

Czy chamstwo to towje jedyne argumenty?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
From: =?iso-8859-2?Q?Rafa=B3?= <5@kolumna.org>
Subject: Re: =?iso-8859-3?Q?=AFydowscy_kaci_-_przemilczana_historia?=
 =?iso-8859-3?Q?_niemieckich_oboz=F3w_koncentracyjnych=3F?=
Newsgroups: pl.soc.polityka
Sender: raff <>
Date: Sat, 2 Jun 2012 12:38:40 +0200
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 79.191.236.244
IP address state: Slaskie
IP address city: Zawiercie

Data: 2012-06-02 16:15:51
Autor: pluton
Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?
IP address: 79.191.236.244
IP address state: Slaskie
IP address city: Zawiercie

Czy kurwan zlozyl juz wlasciwe doniesienie do prokurwatury ?

Nullification

Data: 2012-06-02 13:12:20
Autor: Observatore
Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?
 Jakos w sieci nie ma zadnej informacji o Alexander McClleland, poza tylko
kilkoma blogami ktore prowadza jacys nieznani ludzie.

Dla mnie osobiscie podejrzane jest popularyzowanie tej ksiazki przez blog
gajowego maruchy, ktory jest najwyrazniej prosowieckim agentem wplywu.

Data: 2012-06-02 16:37:22
Autor: mkarwan

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqd3fk$gh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kto chce znaleźć to znajdzie.
http://books.google.pl/books/about/The_Answer_Justice.html?id=DIV2AAAACAAJ&redir_esc=y
http://catalogue.nla.gov.au/Record/2261633
The Small Fortress in Terezin was also used as a punishment prison for Allied POWs who persisted in escape attempts. POWs from Australia, New Zealand, and Great Britain were imprisoned. Keeping POWs from signatory countries in such camp conditions was against the Geneva Convention. Terezin was the punishment prison for Walter Wise (Australia), Charles Croall (NZ), Roy Lomas (NZ), Ray Reid (NZ), Gerry Mills (NZ), Sid Davison (NZ), Tom McLeod (NZ), Alf Booker (NZ), Jock Bone (UK), Herb Cullen (Australia), Tama Tamaki (NZ), Wal Riley (Australia), Tom Mottram (NZ), Jim Ilott and Alexander McClelland (Australia). All survived but suffered chronic physical and mental health problems for most of their lives.[5]
For many years the Australian and New Zealand governments denied that any of their servicemen had been sent to Terezin, but after several years of campaigns the Australian Prime Minister Bob Hawke established a committee of investigation in 1987 which eventually ordered $10,000 compensation payments to the surviving veterans.
źródło http://en.wikipedia.org/wiki/Terez%C3%ADn

(...)Hannah Arendt już w 1963 roku wystąpiła w książce "Eichmann w Jerozolimie" z dramatycznym oskarżeniem przeciw Judenratom, twierdząc, że bez ich pomocy w zarejestrowaniu Żydów, zebraniu ich w gettach, a potem pomocy w skierowaniu do obozów zagłady zginęłoby dużo mniej Żydów. Niemcy mieliby bowiem dużo więcej kłopotów z ich spisaniem i wyszukiwaniem. W różnych miastach okupowanej przez hitlerowców Europy powtarzał się ten sam perfidny schemat - funkcjonariusze żydowscy sporządzali wykazy imienne wraz z informacjami o majątku, zapewniali pomoc własnej policji w chwytaniu i ładowaniu Żydów do pociągu. W ocenie Hannah Arendt: "Dla Żydów rola, jaką przywódcy żydowscy odegrali w unicestwieniu własnego narodu, stanowi niewątpliwie najczarniejszy rozdział całej tej ponurej historii (...)" (podkr. J.R.N.) (H. Arendt: "Eichmann w Jerozolimie", Kraków 1987, s. 151).
Uległość Judenratów wobec hitlerowców oznaczała skrajną kompromitację żydowskich elit w państwach okupowanych przez III Rzeszę. Hannah Arendt stwierdza wręcz: "O ile jednak członkowie rządów typu quislingowskiego pochodzili zazwyczaj z partii opozycyjnych, członkami rad żydowskich byli z reguły cieszący się uznaniem miejscowi przywódcy żydowscy, którym naziści nadawali ogromną władzę aż do chwili, gdy i ich także deportowano" (H. Arendt: op. cit., s. 151).
Dodajmy przy tym, że odgrywający tak haniebną rolę szmalcownicy, czy pomagające Niemcom w niektórych miejscowościach męty stanowiły prawdziwy margines społeczeństwa polskiego, zbiór szumowin. Wśród Żydów natomiast splamiła się straszliwie wielka część ich elity politycznej i społecznej. Stąd pochodzi tak niebywale ostra konkluzja H. Arendt - "Wszędzie, gdzie byli Żydzi, istnieli uznani przywódcy żydowscy, i to właśnie oni, niemal bez wyjątku współdziałali w ten czy inny sposób, z takiej czy innej przyczyny, z nazistami. Cała prawda przedstawiała się tak, że gdyby naród żydowski był istotnie nie zorganizowany i pozbawiony przywództwa, zapanowałby chaos, ale liczba ofiar z pewnością nie sięgnęłaby 4,5 do 6 milionów ludzi" (H. Arendt: op. cit., s. 151, 160). Arendt powołała się przy tym na oceny sugerujące, że z powyższej ilości Żydów mogłaby uratować się mniej więcej połowa, gdyby nie trzymano się posłusznie zaleceń żydowskich (tamże, s. 160-161).
Żydowski autor Baruch Milch tak pisał w przejmującej relacji o losach Żydów na b. wschodnich kresach Rzeczypospolitej (woj. lwowskie i tarnopolskie): "W każdym razie Judenrat stał się narzędziem w rękach gestapo do niszczenia Żydów, a jak sami członkowie później się wyrażali, są "Gestapem na ulicy żydowskiej (...)" (B. Milch: Mój testament, "Karta", luty 1991, s. 6-7, 16).

Przypomnijmy tu postać Chaima Rumkowskiego, prezesa Rady Żydowskiej w Łodzi, "króla" getta łódzkiego na usługach Niemców. Był on absolutnym władcą getta, w którym kursowały specjalne pieniądze "chaimki" i "rumki" oraz znaczki pocztowe z jego podobizną. Rumkowski urządził sobie harem w jednej willi i wciąż sprowadzał nowe piękne kobiety. W zamian za przyzwolenie Niemców na jego tyranię nad mieszkańcami getta arcygorliwie wykonywał wszystkie niemieckie rozkazy i wyekspediował olbrzymią większość swych poddanych do obozów zagłady. W końcu jednak i jego Niemcy wysłali do Oświęcimia, podobno natychmiast padł ofiarą swych żydowskich współwięźniów, którzy nie zwlekając ani chwili natychmiast po przywiezieniu go do obozu, spalili go żywcem w obozowym piecu (por. E. Reicher: "W ostrym świetle dnia. Dziennik żydowskiego lekarza 1939-1945", oprac. R. Jabłońska, Londyn 1989, s. 29).

Na Węgrzech członkowie Judenratów uczestniczyli w najhaniebniejszych, najbardziej podejrzanych moralnie transakcjach dla ratowania bogatych i wpływowych Żydów kosztem zdradzanych i wydawanych Niemcom ich biednych współziomków. W Budapeszcie za pośrednictwem wybitnego syjonisty dr. Rudolfa Kastnera, Judenraty ułatwiły Eichmannowi uśpienie czujności i deportowanie na śmierć do nazistowskich obozów zagłady 475 tysięcy Żydów w zamian za uratowanie 1.684 bogatych Żydów (znaleźli się wśród nich "ludzie wybitni" i członkowie syjonistycznego ruchu młodzieżowego (H. Arendt: op. cit., s. 54, 152). Eichmann umożliwił "nielegalny" wyjazd ponad półtora tysiąca Żydów do Palestyny (eskorta pociągu składała się w istocie z niemieckich policjantów) w zamian za "ład i porządek" w obozach, zapobieżenie tam panice i ucieczkom bardzo łatwym w zamieszaniu 1944 roku, gdy front był już tak blisko Węgier. W rezultacie tych "uspokajań" w obozach ze strony cieszących się autorytetem wpływowych Żydów Niemcy w porządku "wyekspediowali kilkaset tysięcy Żydów węgierskich" na zagładę. Po wojnie w czasie procesu w Jerozolimie sędzia Benjamin Halevi z Jerozolimskiego Sądu Okręgowego wydał orzeczenie stwierdzające, że Kastner "zaprzedał własną duszę diabłu". Izraelski Sąd Najwyższy pod naciskami polityków unieważnił jednak to orzeczenie, uniewinniając Kastnera, aby zatuszować tak kompromitującą Żydów sprawę. W kilka miesięcy potem w marcu 1957 roku Kastnera zabiło jednak dwóch węgierskich Żydów, którzy przeżyli czas masakry.
Szczególnie ciężkie określenia niejednokrotnie padały wobec policji żydowskiej. Oskarżano ją, że będąc niezwykle służalcza wobec Niemców, nierzadko swym okrucieństwem w stosunku do żydowskich współziomków przewyższała nawet hitlerowców. Słynny kronikarz warszawskiego getta - Emanuel Ringelblum tak pisał o żydowskiej policji: "Policja żydowska miała bardzo złą opinię jeszcze przed wysiedleniem. W przeciwieństwie do policji polskiej, która nie brała udziału w łapankach do obozu pracy, policja żydowska parała się tą ohydną robotą. Wyróżniała się również straszliwą korupcją i demoralizacją. Dno podłości osiągnęła ona jednak dopiero w czasie wysiedlenia. Nie padło ani jedno słowo protestu przeciwko odrażającej funkcji, polegającej na prowadzeniu swych braci na rzeź. Policja była duchowo przygotowana do tej brudnej roboty i dlatego gorliwie ją wykonała. Obecnie mózg sili się nad rozwiązaniem zagadki: jak to się stali, że Żydzi - przeważnie inteligenci, byli adwokaci (większość oficerów była przed wojną adwokatami) - sami przykładali rękę do zagłady swych braci. Jak doszło do tego, że Żydzi wlekli na wozach dzieci i kobiety, starców i chorych, wiedząc, że wszyscy idą na rzeź (...). Okrucieństwo policji żydowskiej było bardzo często większe niż Niemców, Ukraińców i Łotyszów. Niejedna kryjówka została "nakryta" przez policję żydowską, która zawsze chciała być plus catholique que le pape, by przypodobać się okupantowi. Ofiary, które znikły z oczu Niemca wyłapywał policjant żydowski (...). Policja żydowska dała w ogóle dowody niezrozumiałej dzikiej brutalności. Skąd taka wściekłość u naszych Żydów? Kiedy wyhodowaliśmy tyle setek zbójców, którzy na ulicach łapią dzieci, ciskają je na wozy i ciągną na Umschlag? Do powszechnych po prostu zjawisk należało, że zbójcy ci za ręce i nogi wrzucali kobiety na wozy (...) Każdy Żyd warszawski, każda kobieta i każde dziecko mogą przytoczyć tysiące faktów nieludzkiego okrucieństwa i wściekłości policji żydowskiej" (E. Ringelblum: "Kronika getta warszawskiego wrzesień 1939 - styczeń 1943", Warszawa 1988, s. 426, 427, 428).
źródło http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_151.html

Data: 2012-06-02 14:51:29
Autor: Observatore
Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a): (...)

ale mnie chodzi o zyciorys i potwierdzenie faktycznego istnienia czlowieka o
nzawisku Alexander McClelland.

Ludzie dla forsy rozne rzeczy robia i aby komus takimemu uwierzyc, trzeba go
znac oraz miec udokumentowane przez badaczy tych spraw dowody.

Wy mkarwan kiedys tu pisaleiscie, ze Obama tez ma zydowskie korzenie. A to byl joke.

Sprawy polsko - zydowskie sa bardzo delikatne i powinny byc delikatnie
wyjasniane, a nie na chama i po sowiecku lub nazistowsku.

Data: 2012-06-02 16:57:08
Autor: mkarwan

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqd99h$cgu$1inews.gazeta.pl...
ale mnie chodzi o zyciorys i potwierdzenie faktycznego istnienia czlowieka o
nzawisku Alexander McClelland.

Robisz siebie idotę czy nim jesteś.
W liscie otwierającycm wątek oraz w poprzednim liście są linki a wipisujesz idotyzmy, poddając w wątpliwość istnienie autora.

Data: 2012-06-02 15:22:53
Autor: Observatore
> [...]

W liscie otwierającycm wątek oraz w poprzednim liście są linki a wipisujesz idotyzmy, poddając w wątpliwość istnienie autora.

a zyciorysu to nie mozna sfabrykowac?  Na przyklad w Polsce wielu tzw.
*opozycjonistow*, ma piekne zyciorysy. Nie potrzebnie sie do was odzywale,
 Nie cierpie organicznie fanatykow, wszelkiego autoramentu, bo oni nie kieruja
sie rozumem tylko zlymi emocjami. Z fanatykiem zadnej dyskusji nie ma. Czego jestescie klasycznym przykladem

Data: 2012-06-02 16:57:03
Autor: jr
[...]

Niepotrzebne egzaltacje.
Na tym polega system totalitarny, że produkuje katów wsród swoich ofiar.
To taki network zbrodni. Proponuje poczytać relacje z wiezienia Piteszti w
Rumunii, koniec lat 40. Wskutek tortur katami stawali sie przedwojenni
rojaliści, republikanie etc. Potem rozsyłano ich do innych obozów, gdzie
byli więźniami funkcyjnymi.
W totalitarnym systemie nie mozna mówić o Niemcach, Żydach, Polakach,
Rosjanach... Tam powstaje inny gatunek człowieka bez wzgledu na jego
pochodzenie.
Trzeba zajmować się mechanizmami totalitarnego systemu, a nie relacjami
narodowosciowymi, czy religijnymi.

Data: 2012-06-02 16:59:50
Autor: mkarwan
Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqd9ie$97b$1node1.news.atman.pl...
[...]

Takich idiotyzmów dawno nie czytałem.

Data: 2012-06-02 17:54:45
Autor: jr

> [...]
> pochodzenie.
> Trzeba zajmować się mechanizmami totalitarnego systemu, a nie relacjami

Nie pierwszy raz denerwujesz się tak mkarwan.
Od wielu lat prowokujesz grupę swoimi antysemickimi tekstami, które
rozwadniają problem totalitarnych systemów i wybielają ich głównych
strażników. Niedawno rozwodziłeś się tutaj nad jaruzelskim zbawieniem, teraz
rozczulasz sie nad strażnikami kacetów, którzy mieli byc ciut lepsi od
niektórych więźniów.
Oczywiście że tak! Niemcy potrzebowali żołnierzy na front, więc w swoich
fabrykach śmierci produkowali katów gorszych od siebie. To samo można
powiedzieć o komuniźmie, króry był za słaby, aby nie trzymać ludzi ich
własnymi rekami. Dlatego wyprodukowano tylu idiotów... Wstyd!
Czytałem o syndromie długoletniego pobytu w hitlerowskim kacecie (w III
Rzeszy istniały od lat trzydziestych). Człowiek, który miał na koncie 10 lat
w czymś takim zaczynał czuć szacunek do swoich oprawców. Na przykład w
obozie Dachau chodziły legendy o esesmanie, który odruchowo wytarł buty po
wejściu do baraku. Nie dość, że nie bił tak mocno jak kapo, to jeszcze buty
wytarł... Pewnie byś go po tych butach wycałował mkarwan! Nie? To całuj
Jaruzelskiego w dupę, że cię od zbawił 'ruskich', od 'zydowskiej
solidarności' i co tam jeszcze..

_biały

Data: 2012-06-03 10:37:05
Autor: Leszek
Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?
zaśmiecasz?Piotrze,Piotrze,kiedy ty w końcu zaczniesz się leczyć?

WL

Data: 2012-06-03 16:50:58
Autor: Jadryś
Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?
W dniu 2012-06-02 09:17, mkarwan pisze:
[...]

A co tu niby jest do nagłaśniania? Kanalie zdarzają się wszędzie, ale za postępowanie tych kanalii nie wolno oskarżać narodu. Zresztą czy na takie miano - kanalia zasługuje ktoś kto nie ma innego wyjścia?

Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?