Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?

Data: 2012-06-02 12:34:07
Autor: u2
Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?
W dniu 2012-06-02 09:17, mkarwan pisze:
Z tego powodu właśnie patrze uważnie w oczy "byłym więźniom", ponieważ
wiem doskonale, że nie wszyscy, którzy przeżyli obozy, byli tylko
"niewinnymi ofiarami". Wiem, że masa więźniów była nieludzkimi i
brutalnymi kryminalistami. Nigdy nie powiedziano światu prawdy o
niemieckich obozach. Wszystko, co słyszymy, to tylko historie o tym,
jacy źli byli Niemcy i jak źle traktowali więźniów.

Kolejna próba wybielenia Niemców. To Niemcy utworzyli ten nieludzki
system obozów koncentracyjnych, głównie na terytorium okupowanej Polski.
I to Niemcy są głównymi sprawcami ludobójstwa.

Data: 2012-06-02 14:32:53
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fc9ec24$0$1303$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co się działo w Łambinowicach po wojnie ?
Nawet Niemcy, którzy tam byli więźniami przyznali,
że żydzi /czyli cała kadra strażników + komendant/
 najgorzej traktowali Polaków. Nawet sobie urządzali
treningi strzeleckie na polskich więźniach.

bolek

Data: 2012-06-02 14:37:48
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 14:32, bolek pisze:
[...]

Tu chodzi o historie II wojny swiatowej, a nie Lambinowic. Przydalby sie
dowod twoich twierdzen, bo zeznania Niemcow nie sa wiarygodne.

Data: 2012-06-02 14:47:49
Autor: mkarwan

http://www.naszawitryna.pl/ksiazki_103.html

Data: 2012-06-02 15:05:48
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 14:47, mkarwan pisze:
Tu chodzi o historie II wojny swiatowej, a nie Lambinowic. Przydalby sie
dowod twoich twierdzen, bo zeznania Niemcow nie sa wiarygodne.

http://www.naszawitryna.pl/ksiazki_103.html

Znowu wybielanie Niemcow i oskarzanie wszystkich Zydow :

"Zapędzali Niemców do psich bud i bili ich, jeśli ci nie chcieli
szczekać. Zmuszali Niemców do bicia siebie nawzajem: do skakania sobie
na plecy, do walenia się po nosach, a jeśli jakiś więzień markował swoje
ciosy, strażnicy mówili: - Pokażę ci jak się to robi - i walili tak
mocno, że kiedyś jednemu uderzonemu wyleciało szklane oko. Gwałcili
Niemki -jedna trzynastolatka zaszła w ciążę - i szkolili swe psy w ten
sposób, że na komendę "Sic!" gryzły Niemców w genitalia. "

Data: 2012-06-02 16:23:47
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fca0fb1$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Żyd wybiela Niemców?
Autor tej książki jest Żydem.
Przeczytaj ją.

Data: 2012-06-02 17:22:17
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 16:23, mkarwan pisze:
[...]

Przeczytalem przytoczony fragment i zacytowalem odpowiedni tekst.

Znowu Niemcy sa przedstawieni jako ofiary, z tym, ze sami sobie sa winni.

Kto sieje wiatr ten zbiera burze.

Data: 2012-06-02 17:23:28
Autor: jr
> [...]

Niemki -jedna trzynastolatka zaszła w ciążę - i szkolili swe psy w ten
sposób, że na komendę "Sic!" gryzły Niemców w genitalia. "

Jestes strasznie ograniczony. W ogóle nie rozumiesz tego, na czym polega
totalitarny system.
To nie jest zadne wybielanie, to sa fakty. Broniąc się przed oczywistym
faktem powojennych zbrodni na Niemcach, bronisz stalinowskiego systemu jak
wielu tobie podobnych bogoojczyźnianych cielaków. Faktem jest, że Niemcy są
odpowiedzialni jako naród za hitleryzm, lecz to nie umniejsza zbrodni
stalinizmu.
Stalinowskimi zbrodniarzami byli Rosjanie Polacy, Żydzi i wiele innych
nacji, wśród nich i Niemcy (sam Stalin był Gruzinem). To samo mozna
powiedziec o ofiarach. W stalinowskim systemie nie ma znaczenia narodowość
czy religia. Komunistyczny system sam w sobie jest religią, a homo
sovieticus nowym typem człowieka bez wzgledu na deklarowane wyznanie. Ważne
jest to, w jaki sposób człowiek staje sie katem. Najczęsciej nienawiść
podsycana jest na tle etnicznym, lub wyznaniowym. Zawęzając krzywdy do
jednej grupy sam przyłączasz sie do nagonki.
jb

Data: 2012-06-02 17:25:05
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 17:23, jr pisze:
Jestes strasznie ograniczony. W ogóle nie rozumiesz tego, na czym polega
totalitarny system.

Ile ty chlopcze masz lat ? Ja wieksza czesc zycia przezylem w PRL.

Data: 2012-06-02 17:58:28
Autor: jr

W dniu 2012-06-02 17:23, jr pisze:
> Jestes strasznie ograniczony. W ogóle nie rozumiesz tego, na czym polega
> totalitarny system.

Ile ty chlopcze masz lat ? Ja wieksza czesc zycia przezylem w PRL.

Co nie oznacza, że się czegokolwiek nauczyłeś.
jb

Data: 2012-06-02 19:16:53
Autor: u2
Ĺťydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozĂłw koncentracyjnych?
W dniu 2012-06-02 17:58, jr pisze:
UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu 2012-06-02 17:23, jr pisze:
Jestes strasznie ograniczony. W ogĂłle nie rozumiesz tego, na czym polega
totalitarny system.

Ile ty chlopcze masz lat ? Ja wieksza czesc zycia przezylem w PRL.

Co nie oznacza, Âże siĂŞ czegokolwiek nauczyÂłeÂś.
jb

No co ty nie powiesz, wywolujesz znowu do tablicy. Czy ty aby nie belfer ?

Data: 2012-06-02 19:42:15
Autor: jr

> [...]
> jb

No co ty nie powiesz, wywolujesz znowu do tablicy. Czy ty aby nie belfer ?

Szkoda, że nie twój, bo nawet postów czytać nie potrafisz.
jb

Data: 2012-06-02 20:56:18
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 19:42, jr pisze:
No co ty nie powiesz, wywolujesz znowu do tablicy. Czy ty aby nie belfer ?
Szkoda, Âże nie twĂłj, bo nawet postĂłw czytaĂŚ nie potrafisz.
jb

Na szczescie, bos glupszy niz ustawa przewiduje. Nie potrafisz nawet
kodowania wlasciwego ustawic.

Data: 2012-06-02 17:00:28
Autor: jr
> [...]

> treningi strzeleckie na polskich więźniach.

Tu chodzi o historie II wojny swiatowej, a nie Lambinowic.

Kiedy sie skończyła okupacja u2!  9 maja?
Łambinowice to też wojna.
jb

Data: 2012-06-02 17:24:07
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 17:00, jr pisze:
Tu chodzi o historie II wojny swiatowej, a nie Lambinowic.
Kiedy sie skoĂączyÂła okupacja u2!  9 maja?
ÂŁambinowice to teÂż wojna.

Podaj dowody. Lambinowice mnie zbytnio nie interesuja. Mnie interesuje
wybielanie Niemcow i oskarzanie Zydow w tym watku.

Uwazam za kuriozalne, ze miesza sie role ofiar i katow.

Data: 2012-06-02 18:07:51
Autor: jr

> [...]

wybielanie Niemcow i oskarzanie Zydow w tym watku.

Uwazam za kuriozalne, ze miesza sie role ofiar i katow.

mkarwan to prowok, a ty robisz z siebie durnia.
Nie jest prawdą, że istnieje naród katów i naród ofiar. Byli polscy kaci w
ubeckich jatkach. Byli żydowscy kaci w żydowskich gettach, dlaczego nie
miało ich być w obozach?

Data: 2012-06-02 18:16:41
Autor: mkarwan
Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqddna$dhe$1node1.news.atman.pl...
mkarwan to prowok

kłamiesz.

Data: 2012-06-02 18:53:34
Autor: jr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości
> mkarwan to prowok

kłamiesz.

Nie napisałbym tego, gdybyś wyglądał na idiotę. Jesteś człowiekiem zbyt
inteligentnym na to, aby publicznie bronić strażników konclagrów, a jeszcze
nie dawno ludzi pokroju Jaruzelskiego.
jb

Data: 2012-06-02 20:22:48
Autor: mkarwan
Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqdgcu$um$1node2.news.atman.pl...
> [...]
inteligentnym na to, aby publicznie bronić strażników konclagrów, a jeszcze

Ty a nie ja robisz siebie idiotę.
Mnie interesuje prawda czy ona się tobie podoba czy nie.
Ciebie prawda nie interesuje.
dochodzenie do prawdy nie jest proste, a wolałbyś chodzić na skróty.
Ale to już twój problem.

Data: 2012-06-02 20:44:28
Autor: jr

> [...]
> nie dawno ludzi pokroju Jaruzelskiego.

Ty a nie ja robisz siebie idiotę.
Mnie interesuje prawda czy ona się tobie podoba czy nie.

Jaka prawda? Gównożerczy mit 'jaruzelskiego zbawienia' nadal dla ciebie jest
prawdą?

Ciebie prawda nie interesuje.

Cytując teksty o żydowskich kapo nie odsłaniasz żadnej rewelacji. Wystarczy
poczytać zeszyty lekarskie na temat KL Auschwitz, aby dowiedzieć sie bardzo
wielu rzeczy przemilczanych przez mass media.

dochodzenie do prawdy nie jest proste, a wolałbyś chodzić na skróty.

Posługujesz sie faktami w sposób instrumentalny. Tobie nie chodzi o prawdę
na temat obozów, lecz o 'prawdę na temat Żydów'. O Żydach mozna napisac
wiele krytycznych opinii (co sam nieraz tu czyniłem), lecz ty musisz ich
szukać w obozowej kloace, której z autopsji zapewne nie znasz.

jb

Ale to już twój problem.

Data: 2012-06-03 10:59:44
Autor: mkarwan
Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqdmsr$7bp$1node2.news.atman.pl...
> [...]
Mnie interesuje prawda czy ona się tobie podoba czy nie.
Jaka prawda? Gównożerczy mit 'jaruzelskiego zbawienia' nadal dla ciebie jest

Ciebie nie interesuje prawda na jego temat ale jednostronny przekza tobie wygodny.
Mnie interesuje prawda tkaże na jego temat, nie zaleznie od tego jaka ona jest.

Data: 2012-06-03 14:49:23
Autor: jr

> [...]
> prawdą?

Ciebie nie interesuje prawda na jego temat ale jednostronny przekza tobie

Zlituj się mkarwan! Na temat Jaruzelskiego jest wiele przekazów, które mówią
to samo (nie myślę tu o peerelowskich książeczkach powielajacych narrację
tchórzliwego generała).

Mnie interesuje prawda tkaże na jego temat, nie zaleznie od tego jaka ona
jest.

No to ci ją przypomne, gdy tyko wyjedziesz z tyn gównem.
jb

Data: 2012-06-02 18:26:05
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

ubeckich jatkach. Byli żydowscy kaci w żydowskich gettach, dlaczego nie

I nie jesteś pewny, jak ty zachowałbyś się w podobnych okolicznościach. Byłbyś katem lub ofiarą. A, że tak bardzo nienawidzisz innych, z pewnością byłbyś katem. Okrutnym katem!

Data: 2012-06-02 18:49:56
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> miało ich być w obozach?

I nie jesteś pewny, jak ty zachowałbyś się w podobnych okolicznościach.

O to własnie chodzi, że tego nie wie nikt.

 Byłbyś
katem lub ofiarą.

Nie wiem, bo nie byłem.

A, że tak bardzo nienawidzisz innych

Nienawidze tego systemu. Dlatego zawsze bronię ludzi oskarżanych w sposób
zastępczy. I zawsze będe to robił, co nie każdemu może się podobać.

, z pewnością byłbyś
katem. Okrutnym katem!

Ciebie juz wciągałem na członka... pamietasz :))
jb

Data: 2012-06-02 19:56:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqdg64$li$1node2.news.atman.pl...

> [...]

, z pewnością byłbyś
katem. Okrutnym katem!

Ciebie juz wciągałem na członka... pamietasz :))

Nie da rady. To jest podobno bolesne.
Zób mi laske i nie wygłupiaj się.

Data: 2012-06-02 20:24:18
Autor: jr

> [...]
>
> , z pewnością byłbyś
>>

> Ciebie juz wciągałem na członka... pamietasz :))

Towarzyszu Idzikowski!
Być członkiem Partii to honor (choć czasem bolesny)
jb

Data: 2012-06-02 21:31:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqdln2$62s$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Zób mi laske i nie wygłupiaj się.

Towarzyszu Idzikowski!
Być członkiem Partii to honor (choć czasem bolesny)

Żałosne! Nie stać cię na więcej i bardziej finezyjnie?

Data: 2012-06-03 00:15:14
Autor: jr

> [...]
>>

> Towarzyszu Idzikowski!
> Być członkiem Partii to honor (choć czasem bolesny)

Żałosne! Nie stać cię na więcej i bardziej finezyjnie?

Sam jesteś żałosny. Nazwałeś mnie katem i domagasz sie finezji.
jb

Data: 2012-06-03 09:11:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqe381$4hv$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Żałosne! Nie stać cię na więcej i bardziej finezyjnie?

Sam jesteś żałosny. Nazwałeś mnie katem i domagasz sie finezji.

Nie, synku. Nie nazwałem cię katem. Napisałem, że w określonych okolicznościach byłbyś katem, a nie ofiarą, ponieważ masz taką psychikę!
A to jest istotna różnica!

Koniecznie chcesz być zwycięzcą. Nawet w tak drobnej dyskusji, wycinasz istotne argumenty przedpiścy, by móc argumentować na swoją korzyść.

Data: 2012-06-03 14:51:54
Autor: jr

> [...]

okolicznościach
byłbyś katem, a nie ofiarą, ponieważ masz taką psychikę!

Różnica byłaby, gdybyś na przykłąd zapytał. Ale postawiłes tezę, więc nie
tłumacz sie jak dzieciak.

Koniecznie chcesz być zwycięzcą. Nawet w tak drobnej dyskusji, wycinasz
istotne

No nie bądź histerykiem. Co ci wyciąłem?
jb

argumenty przedpiścy, by móc argumentować na swoją korzyść.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją

Data: 2012-06-03 15:49:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqfmjr$nhf$3node1.news.atman.pl...
> [...]

A to jest istotna różnica!

Różnica byłaby, gdybyś na przykłąd zapytał. Ale postawiłes tezę, więc nie

Do szkółki dzieciaczku! Może po iluś ladach nauki nauczysz się rozróżniać przypuszczenie od oznajmienia.
A teraz do piaskownicy. Może tam pożyczą ci wiaderko i szufelkę? Będziesz miał równorzędnych kompanów do zabawy? Chociaż wątpię. Jesteś niezwykle kłótliwy i nieustępliwy, i któryś dzieciak nasypie ci piasku do oczu!

Data: 2012-06-03 16:08:38
Autor: jr

> [...]

miał
równorzędnych kompanów do zabawy? Chociaż wątpię. Jesteś niezwykle

Tobie wszyscy ustępują Idzikowski?
jb

Data: 2012-06-02 19:17:59
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 18:07, jr pisze:
[...]

Nie jest prawdÂą, Âże istnieje narĂłd katĂłw i narĂłd ofiar. Byli polscy kaci w
ubeckich jatkach. Byli Âżydowscy kaci w Âżydowskich gettach, dlaczego nie
miaÂło ich byĂŚ w obozach?

To ty robisz z siebie durnia. Nie masz nawet dowodow dla swoich
glupawych twierdzen.

Data: 2012-06-02 14:46:48
Autor: mkarwan
[...]

Jaki interes miałby Australijczyk w wybielaniu Niemców?
Przekazuje po prostu swoje doświadczenia.

Data: 2012-06-02 15:08:29
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 14:46, mkarwan pisze:
[...]

Ach ci dobrzy Niemcy chcialoby sie powiedziec po jego relacji.

Z tym, ze to kompletnie nie odpowiada prawdzie o niemieckich obozach
smierci. To Niemcy je stworzyli w celu eksterminacj Polakow, Zydow,
Slowian itd.

Data: 2012-06-02 16:54:39
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fca1052$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poczytaj trochę o Theresinestadt i warunkach w jakich przebywali tam Żydzi zanim znowu zabierzesz głos.
Na szczęście nie  doświadczyliśmy tamtych czasów wiec opieramy swoją wiedzę o doświadczenia i przekazy tych, którzy tego doświadczyli.
Nie mam żadnych  powodów aby nie wierzyć w to co pisze.
Jeśli znajdziesz te powody chętnie je poznam, ale interesują mnie konkrety, a nie to co ci się wydaje.
Tu masz okazje poczytać o tym jak Żydzi postępowali z Żydami
http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_151.html

Data: 2012-06-02 17:27:12
Autor: u2
W dniu 2012-06-02 16:54, mkarwan pisze:
[...]

Wiem w jakich warunkach przebywali nie tylko Zydzi w niemieckich obozach
smierci, ktore Hitler specjalnie wybudowal na terenie okupowanej Polski.

Theresinstadt mnie nie interesuje.

Data: 2012-06-02 18:16:06
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fca30d5$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
Poczytaj trochę o Theresinestadt i warunkach w jakich przebywali tam
Żydzi zanim znowu zabierzesz głos.

Theresinstadt mnie nie interesuje.

Więc się nie wypowiadaj w tej sprawie abyś nie robił z siebie durnia.

Data: 2012-06-03 16:50:54
Autor: Klin
W dniu 2012-06-02 19:18, u2 pisze:

Wiem w jakich warunkach przebywali nie tylko Zydzi w niemieckich obozach
smierci, ktore Hitler specjalnie wybudowal na terenie okupowanej Polski.

   Rozmawiałem z więźniem Auschwitz, który także był więźniem w polskich
   i czeskich więzieniach mówił, że w Auschwitz były stosunkowo najlepsze
   warunki. Nie wiem czy to samo powiedziałby o Birkenau lecz tam nie był,
   zwracam uwagę na tym terenie istniały dwa obozy obóz pracy i t.zw zagłady
   w Brzezince - Birkenau.

Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?