Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?

Data: 2012-06-02 16:57:03
Autor: jr
Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?
Nigdy nie powiedziano światu prawdy o niemieckich obozach.
Wszystko, co słyszymy, to tylko historie o tym, jacy źli byli Niemcy i jak
źle traktowali więźniów.

Niepotrzebne egzaltacje.
Na tym polega system totalitarny, że produkuje katów wsród swoich ofiar.
To taki network zbrodni. Proponuje poczytać relacje z wiezienia Piteszti w
Rumunii, koniec lat 40. Wskutek tortur katami stawali sie przedwojenni
rojaliści, republikanie etc. Potem rozsyłano ich do innych obozów, gdzie
byli więźniami funkcyjnymi.
W totalitarnym systemie nie mozna mówić o Niemcach, Żydach, Polakach,
Rosjanach... Tam powstaje inny gatunek człowieka bez wzgledu na jego
pochodzenie.
Trzeba zajmować się mechanizmami totalitarnego systemu, a nie relacjami
narodowosciowymi, czy religijnymi.

Data: 2012-06-02 16:59:50
Autor: mkarwan
Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqd9ie$97b$1node1.news.atman.pl...
[...]

Takich idiotyzmów dawno nie czytałem.

Data: 2012-06-02 17:54:45
Autor: jr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pochodzenie.
> Trzeba zajmować się mechanizmami totalitarnego systemu, a nie relacjami

Nie pierwszy raz denerwujesz się tak mkarwan.
Od wielu lat prowokujesz grupę swoimi antysemickimi tekstami, które
rozwadniają problem totalitarnych systemów i wybielają ich głównych
strażników. Niedawno rozwodziłeś się tutaj nad jaruzelskim zbawieniem, teraz
rozczulasz sie nad strażnikami kacetów, którzy mieli byc ciut lepsi od
niektórych więźniów.
Oczywiście że tak! Niemcy potrzebowali żołnierzy na front, więc w swoich
fabrykach śmierci produkowali katów gorszych od siebie. To samo można
powiedzieć o komuniźmie, króry był za słaby, aby nie trzymać ludzi ich
własnymi rekami. Dlatego wyprodukowano tylu idiotów... Wstyd!
Czytałem o syndromie długoletniego pobytu w hitlerowskim kacecie (w III
Rzeszy istniały od lat trzydziestych). Człowiek, który miał na koncie 10 lat
w czymś takim zaczynał czuć szacunek do swoich oprawców. Na przykład w
obozie Dachau chodziły legendy o esesmanie, który odruchowo wytarł buty po
wejściu do baraku. Nie dość, że nie bił tak mocno jak kapo, to jeszcze buty
wytarł... Pewnie byś go po tych butach wycałował mkarwan! Nie? To całuj
Jaruzelskiego w dupę, że cię od zbawił 'ruskich', od 'zydowskiej
solidarności' i co tam jeszcze..

_biały

Data: 2012-06-02 18:14:26
Autor: mkarwan

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqdcum$cnl$1node1.news.atman.pl...
Takich idiotyzmów dawno nie czytałem.

Nie pierwszy raz denerwujesz się tak mkarwan.
Od wielu lat prowokujesz grupę swoimi antysemickimi tekstami,

kłamiesz.

Żydowscy kaci - przemilczana historia niemieckich obozów koncentracyjnych?