Zydowska GW, atakuje propolska platforme informacyjna :)))

Data: 2009-11-16 20:09:47
Autor: Karol
Zydowska GW, atakuje propolska platforme informacyjna :)))

Salon24 - sto procent w górę

Ponieważ dostałem wiele pytań od naszych użytkowników a także kilku osób „z
miasta” o sytuację Salonu24, śpieszę z informacjami. Do napisania niniejszej
notki skłonił mnie też tekst o nas, który znalazłem na gazeta.pl. Tekst jest
na tyle żałosny, że nie powinienem o nim wspominać, ale ponieważ podaje
całkowicie fałszywe informacje na nasz temat, muszę wyjaśnić.

Swoją drogą nie zaglądałem wcześniej na ten blog, a okazuje się, ze jego autor
ma jakąś niezwykła obsesję na naszym punkcie. Poświęcił Salonowi24 i mi
osobiście sporo tekstów świadczących o pewnych kłopotach emocjonalnych autora.
Ale to jego problem i redaktorów, którzy go promują. Swoją drogą, jeśli
Wyborcza.pl i Gazeta.pl uważają, już nas za tak poważnych graczy, że trzeba
nas tak atakować, to świadczy o tym, że nie jest z nami najgorzej. Przeżyliśmy
kiedyś atak Dziennika, przeżyjemy i te popiskiwania.

A teraz już informacje.
Po pierwsze kilka osób pytało mnie, czy Salon24.pl został częściowo sprzedany.
To nieprawda. Nic się nie zmieniło. Dalej właścicielami jesteśmy Radek
Krawczyk i ja, choć prawdą jest, że rozmaici inwestorzy nas pytają i prawdą
jest, że właśnie w tych dniach znaleźliśmy sposób na sfinansowanie dalszego –
bardzo poważnego - rozwoju naszej platformy. Nie moge jeszcze podać
szczegółów, ale spokojnie mogę napisać, że nasza sytaucja jeszcze nigdy nie
była tak dobra.
 Po drugie – wiadomości o tym, że spada nam oglądalność i liczba piszących są
odwrotnie proporcjonalne do prawdy. W tym październiku 2009 mieliśmy mniej
więcej o sto procent większą oglądalność niż rok temu. Ponad pół miliona
unikalnych użytkowników  (danych o  r.u. jeszcze nie mamy) i ponad 6 milionów
odsłon miesięcznie. Łącznie osób blogujących i komentujących jest ponad 22
tysiące, to też ok. 30 procent więcej niż w ubiegłym roku.
 Nie jest więc najgorzej. Co dalej? W ciągu dwóch-trzech dni przedstawimy wam
rozwiązania, które powinny doprowadzić do całkowitego zmarginalizowania
trolli. Ale to tylko drobna przygrywka do zmian.
W ciągu kilku najbliższych miesięcy Salon24 czekają prawdziwie rewolucyjny
rozwój. Ze względu na konkurencję, o szczegółach niestety nie mogę pisać, mam
nadzieję, że mnie zrozumiecie.
Przygotowujemy mocną ekspansje, pojawią się kompletnie nowe na rynku
rozwiązania, po których nasi konkurenci i przeciwnicy naprawdę będą mieli się
czym martwić, a Wy - czym cieszyć. I zapewniam, że Salon24.pl pozostanie
najszerszym forum debaty publicznej w Polsce. http://jankepost.salon24.pl/138576,salon24-sto-procent-w-gore

Data: 2009-11-16 12:19:59
Autor: Tzva Adonai
Zydowska GW, atakuje propolska platforme informacyjna :)))
Karol napisał(a):

Salon24 - sto procent w g�r�

Na salon24 wchodze tylko po to, zeby sobie Eli Barbura poczytac....

Data: 2009-11-16 20:27:57
Autor: Karol
Zydowska GW, atakuje propolska platforme informacyjna :)))
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Karol napisa=B3(a):

> Salon24 - sto procent w g=EF=BF=BDr=EF=BF=BD

Na salon24 wchodze tylko po to, zeby sobie Eli Barbura poczytac....

no i dobrze. Ale Barbur nie udaje Polaka tak jak ci GW?

--

Zydowska GW, atakuje propolska platforme informacyjna :)))