Zydowska rodzina Kaczyńskich prześladuje polskie dzieci

Data: 2009-03-31 20:25:59
Autor: boukun
Zydowska rodzina Kaczyńskich prześladuje polskie dzieci

Użytkownik "Slawek" <slawek_11@shaw.ca> napisał w wiadomości news:gqq0s4$nga$1aioe.org...
Sprawa rozpoczęła się dwa tygodnie temu, kiedy szkołę wizytował konsul
Izraela. Uczeń drugiej klasy, wchodząc na przymusowe spotkanie w geście
protestu powiedział głośno: "Palestyna jest wolna!".
Obecny na sali naczelnik USC, Adam Szydłowski miał zacząć gonić chłopca. A
gdy go dopadł, jak mówią świadkowie, publicznie nim potrząsał - pisze
"Polska".

http://wiadomosci.onet.pl/2699,1943176,rasistowskie_slowa_nauczycielki,wydarzenie_lokalne.html

Ale jaja, panslavista zapodał właśnie z newsa Sowy, że "żyd z Będzina Szydłowski, rodzina Jadwigi Kaczyńskiej, matki braci Jarosława
Lecha Kaczyńskich bije polskie dzieci"

To ten sam, o którym pisał swgpo czasu były poseł Nowak http://www.raportnowaka.pl/news.php?typ=news&id=320

boukun

Data: 2009-03-31 12:40:28
Autor: mrdevilyn
On 31 Mar, 20:25, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Slawek" <slawek...@shaw.ca> napisał w wiadomościnews:gqq0s4$nga$1aioe.org...

> [...]

Ale jaja, panslavista zapodał właśnie z newsa Sowy, że "żyd z Będzina
Szydłowski, rodzina Jadwigi Kaczyńskiej, matki braci Jarosława

Tarik Mohammed, takie jest imię i nazwisko ojca tego "polskiego
dziecka". Z niekgo taki Polak jak z was obu, pierdolnięci maniacy ;).
J-23

Data: 2009-03-31 21:44:56
Autor: Panslavista

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

Tarik Mohammed, takie jest imię i nazwisko ojca tego "polskiego
dziecka". Z niekgo taki Polak jak z was obu, pierdolnięci maniacy ;).

Miał prawo równe prawu tego wizytującego parcha do wyrażenia swojej opinii.

Data: 2009-03-31 12:52:26
Autor: mrdevilyn
On 31 Mar, 21:44, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

Miał prawo równe prawu tego wizytującego parcha do wyrażenia swojej opinii.

Więc ją wyraził ;). Ale zobacz  jak ta żydowska gnida bekon
zatytułowała swojego posta. Notoryczny kłamca, oszczerca i
KRYMINALISTA ;).
J-23

Data: 2009-04-01 05:47:32
Autor: mrdevilyn
On 1 Kwi, 10:20, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> A co, może Żyd Szydłowski, namaszczony z urzędu na szefa będzińskiego USC nie
> jest z rodziny Kaczyńskich?

Ja nie wiem czy ten szydłowki to żyd. Ale wiem że jak twój dawidek nie
zostanie jakims cudem pederastą i się ożeni to w ten sposób jakaś
nieświadoma faktów dziewczyna też nagle bedzie miała żydów w rodzinie.
I jaka w tym jej wina?
J-23

Data: 2009-04-01 11:08:14
Autor: Vic
boukun wrote:
A co, może Żyd Szydłowski, namaszczony z urzędu na szefa będzińskiego USC nie
jest z rodziny Kaczyńskich?

Jesli jest krewnym matki Kaczynskich to istotnie nie jest z rodziny Kaczynskich. Bylby, gdyby byl krewnym ojca Kaczynskich.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-01 14:43:52
Autor: Vic
Zydowska rodzina Kaczyńskich prześladuj e polskie dzieci
boukun wrote:
Od strony ojca też udowadnia inne niż polskie pochodzenie były poseł Nowak.

To jakies z palca wyssane bzdety czlowieka, ktory widocznie ma za duzo wolnego czasu i sie nudzi.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-31 22:16:18
Autor: boukun
> [...]

Tarik Mohammed, takie jest imię i nazwisko ojca tego "polskiego
dziecka". Z niekgo taki Polak jak z was obu, pierdolnięci maniacy ;).

No i co? Żydzi inspektują polskie szkoły, a nauczyciele im wtórują, że pół Arab, pół Polak to nie Polak? Ale pół Żyd Kaczyński to cały Polak? Ot, rasizm na całego...

boukun

Data: 2009-03-31 13:24:30
Autor: mrdevilyn
On 31 Mar, 22:16, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ale pół Żyd Kaczyński to cały Polak?

Żydostwo kaczorów to się jedynie w twoim mikrołbie uległo. Nie ma na
to zadnych dowodów a to co wypisuje ten maniak z "raportunowaka" który
tak chetnie cytujesz to kretynizmy wołające o pomstę do nieba.
J-23

Data: 2009-04-01 11:12:43
Autor: Vic
mrdevilyn@gmail.com wrote:
Tarik Mohammed, takie jest imię i nazwisko ojca tego "polskiego
dziecka"

Nazwisko wskazuje na poludniowa Suwalszczyzne, wzglednie polnocna czesc Podlasia :)
Ale imie to chyba takie typowe dla okolic Czestochowy?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-31 20:34:37
Autor: Panslavista

> [...]

Lecha Kaczyńskich bije polskie dzieci"

To ten sam, o którym pisał swgpo czasu były poseł Nowak

Czasem warto zaglądać do SOWY.

A i przydałby się jakiś pogrom, bo parchactwo nadmiernie rozpasane...

Data: 2009-03-31 21:43:45
Autor: bolek
Zydowska rodzina Kaczyńskich prześladuje polskie dzieci

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomoœci news:gqto8v$dh7$1nemesis.news.neostrada.pl...

A i przydałby się jakiś pogrom, bo parchactwo nadmiernie rozpasane...

Piszesz pogrom. Jesteœ bardzo delikatny.
Mnie przychodzi na myœl........

bolek

Data: 2009-03-31 20:42:52
Autor: Panslavista

> [...]

Lecha Kaczyńskich bije polskie dzieci"

To ten sam, o którym pisał swgpo czasu były poseł Nowak

W tym raporcie jest nazwisko Gutowska - przypuszczalnie od miejscowości
Gucin skąd pochodzą też Świątkowscy. Czyżby brakujące ogniwa w ewolucji?

Data: 2009-03-31 21:19:12
Autor: boukun

> [...]

W tym raporcie jest nazwisko Gutowska - przypuszczalnie od miejscowości
Gucin skąd pochodzą też Świątkowscy. Czyżby brakujące ogniwa w ewolucji?

Swoją drogą, kiedyś byłem w USC w Świdnicy i pytałem się jak to jest, czy da się tam u nich w archiwach dokopać do korzeni różnych obywateli. Interesowało mnie to w związku z moim projektem ustawy o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osób pełniących funkcje publiczne. Otóż taka jedna pani urzędniczka powiedziała mi, że częściowo by się i pewno dało, ale kierownictwo pisatują właśnie ludzie wybranej nacji i oni trzymają pieczę nad archiwami, a Polacy są od przynieś wynieś pozamiataj. I proszę, jak wszystko się pokrywa z Będzinem.

boukun

Data: 2009-04-01 11:02:08
Autor: Vic
boukun wrote:
Swoją drogą, kiedyś byłem w USC w Świdnicy i pytałem się jak to jest, czy da się tam u nich w archiwach dokopać do korzeni różnych obywateli.

A do jakichze korzeni moglbys sie dokopac w USC w Swidnicy?
Cala polska historia tego 750-letniego miasta to 64 lata, ha, ha.

Korzeni wspolczesnych mieszkancow Swidnicy proponuje szukac w urzedach daleko, daleko, daleko na wschod od tego miasta :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-01 11:35:47
Autor: Vic
Vic wrote:
Cala polska historia tego 750-letniego miasta to 64 lata, ha, ha.
....odzyskanego miasta, buachachachachacha

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-01 14:33:09
Autor: Vic
Zydowska rodzina Kaczyńskich prześladuj e polskie dzieci
boukun wrote:
A Bolko Świdnicki, założyciel tego grodu to co? Ha, ha, cała Polska jest od wieków pod zaborami.

Bolko byl wladca suwerennego ksiestwa. Suwerennego, a wiec trudno tu mowic o jakiejs Polsce na tych terenach :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-02 04:35:09
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gqtnbe$5k$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Chodzi o tego pierdolniętego Nowaka, ktory urządzał szopki w Sejmie?

--
stevep

Data: 2009-04-02 08:35:49
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gr1607$49q$1news.vectranet.pl...
[...]

Przynajmniej myślał o ludziach, jak na prawdziwego reprezentanta narodu przystało. Teraz za to mamy prawdziwe szopki, gdy władza się okopuje i próbuje się Polakom ograniczyć dostęp do władzy publicznej, wcześniej ich z oskarżenia publicznego prześladując.

boukun

Data: 2009-04-02 08:56:04
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gr1mta$8ok$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Mam nadzieje, że był reprezentantem kretynów w polskim narodzie, bo biedny byłby naród, który miałby takich niedorozwiniętych reprezentantów.

--
stevep

Zydowska rodzina Kaczyńskich prześladuje polskie dzieci