Żydowski gangster - Abraham Telvi

Data: 2015-11-25 20:21:56
Autor: mkarwan
Żydowski gangster - Abraham Telvi
Data: 2015-11-25 11:26:01
Autor: donek999bronek
Żydowski gangster - Abraham Telvi
Wiem, że lubisz bardzo, ale weź KURWA MAĆ
zrób 1 dzień wątków bez "ż" czy "Ż".

Nie wiem, gołe dupy wklej, muslimów, pedałów, cokolwiek,
bądź kreatywny!!!

Jeden pierdolony dzień, zrób wyjątek.

Tak wiem, będzie ciężko, też nad tym ubolewam,
ale wierzę w Ciebie.

Data: 2015-11-25 20:30:42
Autor: u2
Ĺťydowski gangster - Abraham Telvi
W dniu 2015-11-25 o 20:26, donek999bronek@gmail.com pisze:
Wiem, że lubisz bardzo, ale weź KURWA MAĆ
zrób 1 dzień wątków bez "ż" czy "Ż".

spadaj żydku:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-11-25 12:22:40
Autor: donek999bronek
użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-11-25 o 20:26, donek999bronek@gmail.com pisze:
> Wiem, że lubisz bardzo, ale weź KURWA MAĆ
> zrób 1 dzień wątków bez "ż" czy "Ż".

spadaj żydku:)

Zaraz będzie karny kutas.

Data: 2015-11-26 01:56:14
Autor: boukun
<donek999bronek@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:
[...]

He, he, he...
He, he, he...

boukun

Data: 2015-11-26 15:03:29
Autor: mkarwan
Użytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisał w wiadomości news:29b6e05b-a19d-4e6e-874b-4c1166ff73e4googlegroups.com...

Jeden pierdolony dzień, zrób wyjątek.

Skąd u ciebie to wulgarne chamstwo.
Dziwne, że nie przeszkadza ci codzienne rozpoczynanie kilku czy kilkunastu nowych wątków przez kilku delikwentów.
Weź się za to.

Data: 2015-11-26 08:19:59
Autor: bronek.tallar
użytkownik mkarwan napisał:

Skąd u ciebie to wulgarne chamstwo.
Dziwne, że nie przeszkadza ci codzienne rozpoczynanie kilku czy kilkunastu nowych wątków przez kilku delikwentów.
Weź się za to.

Do tamtych nawet nie zaglądam, a jak już, to jadę ostro.
Po prostu miło by było, gdybyś wrzucił choć raz
co innego:) Nawet boukuna czasem stać na taki krok.

Żydowski gangster - Abraham Telvi