Zydowski oszust i sponsor Petru

Data: 2016-01-04 06:59:02
Autor: Mark Woydak
Zydowski oszust i sponsor Petru

"Wydałem miliardy dolarów, żeby pomóc przekształcić Europę w otwarte na
świat społeczeństwo. Merkel też o to walczy - wyjaśnia Soros."

George Soros chciał być filozofem, ale został miliarderem. Urodził się na
Węgrzech, przeżył Holokaust, zaraz po wojnie wyemigrował do Europy
Zachodniej, a po ukończeniu London School of Economics, do Stanów
Zjednoczonych. Soros jest uosobieniem określenia "od zera do milionera".
Pierwsze próby handlowania walutą podejmował jeszcze na Węgrzech, 20
miliardów dolarów dorobił się już w Stanach. Podczas studiów brał udział w
seminariach Karla Poppera - filozofa i twórcy koncepcji społeczeństwa
otwartego. Soros z jego idei uczynił fundament dla swojej działalności
filantropijnej. W Polsce dzięki jego dotacjom działa m.in. Fundacja im.
Batorego.

Kaczyński jak Piłsudski

- Orban chce zakwestionować wiodącą rolę Merkel w Europie i zasady, na
których zasadza się Europa. Można sobie to wyobrazić jako kleszcze: Putin
atakuje Unię Europejską z zewnątrz, Orban od środka - mówi Soros, który od
lat hojnie wspiera rozwój demokracji w krajach Europy Środkowej i
Wschodniej - m.in. w Polsce i na Węgrzech. - Orban nie jest sam. Jarosław
Kaczyński, (...) postępuje według podobnej kalkulacji. Polska jest pod
względem etnicznym i religijnym jednym z najbardziej homogenicznych krajów
w Europie. Muzułmański imigrant w katolickiej Polsce jest "inny". A podczas
kampanii wyborczej Kaczyński tych "innych" z sukcesem szkalował - stwierdza
Soros w rozmowie z "Die Wirtschaftswoche" .

Od pewnego czasu Unia Europejska bacznie przygląda się wydarzeniom w
Polsce. Mówi się o nałożeniu na Polskę sankcji, wcześniej podobne sugestie
słyszeli Węgrzy. Soros nie odpowiada wprost na pytanie, czy "sytuacja jest
rzeczywiście na tyle poważna":

- Obaj [Orban i Kaczyński] podsycają etniczne i religijne wykluczenie w
celu umacniania swojej władzy. To mi przypomina czas międzywojenny, kiedy
Horthy na Węgrzech i Piłsudski w Polsce usiłowali zyskać kontrolę nad
wszystkimi demokratycznymi instytucjami. Do tego dążą obecne rządy. (...)
Wielu myślało, że Polska mogłaby stać się dla Berlina podobnie ważnym
partnerem jak Francja".

Niemcy jak Stany

- Europa jest zaprawiona w bojach jeżeli chodzi o kryzysy, zazwyczaj
posuwały ją naprzód, ale teraz mamy do czynienia nie z jednym kryzysem, ale
z pięcioma lub sześcioma na raz - zauważa Soros. Ratunek? - Jeśli ktoś może
zatrzymać rozpad Europy, to tylko Niemcy - stwierdza i porównuje rolę
Niemiec do roli Stanów Zjednoczonych w 1945 roku.

Soros wciąż uważa politykę gospodarczą kanclerz Angeli Merkel za chybioną.
Sądzi jednak, że stała się niekwestionowaną przywódczynią Europy "od kiedy
w konflikcie ukraińskim otwarcie wystąpiła przeciwko Putinowi. Wcześniej
uchodziła za zdolną polityczkę, która kieruje się badaniami sondażowymi".
Drugim ważnym momentem w wyrastaniu Merkel na liderkę Europy ma być, według
Sorosa, kryzys uchodźczy: - Jej działanie bardzo mnie porusza, przeżyłem
wojnę, Holokaust i komunistów, sam byłem uchodźcą. Wydałem miliardy

Data: 2016-01-04 14:06:30
Autor: MarkWoydak
Zydowski oszust i sponsor Petru
SRAM na takie GNIDY jak ty PODSZYACZU z eternal-september.org

Mark Woydak