Zydowskie kurwy

Data: 2009-10-24 15:54:39
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Zydowskie kurwy
....prześladują mnie tylko dlatego że jestem homoseksulaista i pochodzę ze wsi.

Data: 2009-10-24 16:03:22
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Zydowskie kurwy

"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hbvpp8$vpv$1aioe.org...
Użytkownik "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzkruk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbvphl$vid$1aioe.org...
...prześladują mnie tylko dlatego że jestem homoseksulaista i pochodzę ze wsi.

Panie Grzegorzu co pan tu wypisuje?
Ani pan homo ani ze wsi.

A ty skąd wiesz chuju na kółkach ? Chodziłeś kurwiszonie ze mną do
przedszkola ? Chyba nie, no to wypierdalaj.

Albo chyba raczej jakiś polski nacjonalista popierdolony ewentualnie ruski mafiozo się podszywa.

Dobra, dobra pełoski chuju, spierdalaj bo cie psami poszczuje.
Ludzie zróbcie coś, jestem głodny i nie mam ani jednego euro na
flaszkę, bo mnie kurwy rządowe nie chcą płacić zasiłku.

Data: 2009-10-24 22:59:39
Autor: raff
Zydowskie kurwy
[...]

A wy idzcie lizac sie gdzie indziej!