Żydożercy podążają ścieżką ZSRR i KRLD

Data: 2010-02-12 12:20:52
Autor: Grzegorz Z.
Żydożercy podążają ścieżką ZSRR i KRLD
ran zakłóca sygnał zachodnich stacji telewizyjnych
Brytyjska stacja BBC, niemiecka Deutsche Welle i amerykańska Voice of
America potępiły władze Iranu za zakłócanie ich sygnału nadawczego.
We wspólnym komunikacie poinformowano, że w Iranie zaobserwowano przerwy w
odbiorze usług radiowych i telewizyjnych przesyłanych przez satelitę
Hotbird. Zakłócenia mają miejsce od czwartku, od dnia 31. rocznicy
rewolucji islamskiej.

Jak sprecyzowano w komunikacie, zakłócenia dotknęły kanał BBC nadający w
języku perskim (farsi) i World Service po angielsku, stację Voice of
America w farsi i radio Farda oraz telewizję Deutsche Welle.

"Potępiamy wszelkie zakłócenia tych kanałów. Jest to sprzeczne z umowami
międzynarodowymi i godzi w wolność międzynarodowej transmisji, która jest
chroniona w traktatach międzynarodowych" - napisały trzy media we wspólnym
komunikacie.

"Władze irańskie korzystają z przekazu satelitarnego dla nadawania w
świecie po arabsku i angielsku, jednocześnie zabraniając swym własnym
obywatelom oglądania programów ze świata" - podkreślono w komunikacie.

Władze USA poinformowały w czwartek, że w Iranie doszło do "prawie
całkowitej blokady informacji". Waszyngton ocenił, że władze w Teheranie
"obawiają się własnego narodu", gdy opozycja wyszła tego dnia na ulice z
okazji obchodów rocznicy rewolucji.

W takim duchu wypowiedział się rzecznik Departamentu Stanu USA Philip
Crowley. Zwrócił uwagę na doniesienia o zablokowaniu w Iranie sieci
telefonicznej, systemu przekazywania wiadomości tekstowych w telefonach
komórkowych, a także telewizji satelitarnej i internetu.

BBC w języku perskim codziennie ogląda od 6 do 8 milionów Irańczyków.
Władze w Teheranie uważają tę stację za główne zagrożenie i oskarżają ją o
szerzenie kłamstw i plotek.

http://wiadomosci.onet.pl/2127693,12,1,1,,item.html

Data: 2010-02-12 12:27:14
Autor: 'heÂŽsk'
Żydożercy podążają ścieżką ZSRR i KRLD
On Fri, 12 Feb 2010 12:20:52 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

ran zakłóca sygnał zachodnich stacji telewizyjnych [...]

 to tak jak klecha zakloca ci tok myslenia walac w dzwony ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 12:36:21
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

ran zakłóca sygnał zachodnich stacji telewizyjnych [...]

 to tak jak klecha zakloca ci tok myslenia walac w dzwony ;o))

Nie podoba się jak pastuję o żydożercach?

Przecież miałem "im podskakiwać".

I co? TeĹź Ĺşle?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-12 12:51:36
Autor: 'heÂŽsk'
Żydożercy podążają ścieżką ZSRR i KRLD
On Fri, 12 Feb 2010 12:36:21 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  to tak jak klecha zakloca ci tok myslenia walac w dzwony ;o))
Nie podoba się jak pastuję o żydożercach?

 masz z mkrawanem jakis uklad czy oboje macie schize ?

Przecież miałem "im podskakiwać".

 twoje jadra, twoj problem ;o)

I co? Też źle?

 jest mi to zupelnie obojetne. to problem twego lekarza.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 14:31:28
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 to tak jak klecha zakloca ci tok myslenia walac w dzwony ;o))
Nie podoba się jak pastuję o żydożercach?

 masz z mkrawanem jakis uklad czy oboje macie schize ?

Tak, zawarliśmy układ przeciw tobie, w sumie we czterech - bo jeszcze z
Kaweckim i Wolandem. Porozumienie ponad podziałami, wielka koalicja przeciw
herskusiowi.

I co? TeĹź Ĺşle?

 jest mi to zupelnie obojetne. to problem twego lekarza.

No tak, w tej kwestii widzę i tak szybko zmieniasz zdanie, teraz "jest mi
to zupełnie obojętne" a do tej pory co i rusz się dopytywałeś kiedy
wreszcie "im podskoczę":

ostatnio tutaj: news:va63n5t2l0f7tila3e61h5nk0q46jeb4pq4ax.com

Jestem jednak przekonany Ĺźe najdalej pojutrze znowu zasugerujesz mi bym "im
podskoczył i wtedy zobaczył".

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-12 18:10:01
Autor: :heÂŽsk:
Żydożercy podążają ścieżką ZSRR i KRLD
On Fri, 12 Feb 2010 14:31:28 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  masz z mkrawanem jakis uklad czy oboje macie schize ?

Tak, zawarliśmy układ przeciw tobie, w sumie we czterech - bo jeszcze z
Kaweckim i Wolandem.

 na pewno nie z "kaweckim". a ten "woland" co to za jeden ?
 podobny tobie oszolom ?
Porozumienie ponad podziałami, wielka koalicja przeciw
herskusiowi.

 wielka ? buhahahahhahahhahahhahahahahhahahaaa! --

 HeSk

Data: 2010-02-13 10:03:42
Autor: Grzegorz Z.
Żydożercy podążają ścieżką ZSRR i KRLD
Porozumienie ponad podziałami, wielka koalicja przeciw
herskusiowi.

 wielka ? buhahahahhahahhahahhahahahahhahahaaa!

Tak TW, wielka. A co? Twoja większa?

Data: 2010-02-12 13:31:50
Autor: sofu

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

ran zakłóca sygnał zachodnich stacji telewizyjnych [...]

 to tak jak klecha zakloca ci tok myslenia walac w dzwony ;o))

--

Hesk, co tym mozesz wiedzec o hałasie jaki potrafia robic elektroniczne
koscielne dzwony wewnatrz osiedla mieszkaniowego?

sofu

Żydożercy podążają ścieżką ZSRR i KRLD