Zydzenia dl;a GWna

Data: 2009-05-09 07:45:48
Autor: konserwator
Zydzenia dl;a GWna
  1.. 535. Wszechpolak, Pogorzelec

    Życzę wam byście samych siebie wykończyli

  2.. 534. Gustaw, berdyczow

    Adamu Michniku!Poszedles zla droga!Zawroc i napisz nowe "Z dziejow Hon... o pardon! honoru w Polsce".

  3.. 533. Mr Slavo, Gniezno

    Takich życzeń jakie 20 lat temu kierowalem do GW z kolejki po pierwszy numer nie bedzie. Tych aktualnych powtorzyc sie nie da, wiec CZERWONA KARTKA.

  4.. 532. miś Korbiniana, FF

    Żegnaj próchnico.

  5.. 531. Casimir, USA

    Zycze wam szybkiego bankrucwa

  6.. 530. Andrzej Zwolak, Toronto/Stargard

    POdziwiam za stworzenie i wychowanie calej Armii POzytecznych Idiotow, ktorych nazywam- MICHNIKOCHOLICY.Sa oni wszedzie,prasa,radio,TV,sady,POlitycy.Na pohybel.

  7.. 529. Piotr Żbikowski, Warszawa

    Życzę wam, byście jak najdłużej się utrzymali, bo gdy was zabraknie, to z czego będę robił ściółkę do kociej kuwety, i w co zapakuję śledzie? :-/

  8.. 528. NiepopRRawny, Bytom

    Dziękuje za waszą 20-letnią koszerno-lewackę prawdę. Życzę wam by to były wasze ostatnie urodziny !

  9.. 527. Szechter, Szechterowo

    Serdeczne gratulacje za 20 lat skutecznego mamienia i ogłupiania społeczeństwa!

  10.. 526. kidzior, Kraków

    Tej gazety nie ma nawet jak w kiblu rozłożyć, więc nie czytam w wolnych chwilach. :)

  11.. 525. Emilia Słowińska, Legionowo

    Mam 26 lat i zniszczyłam sobie życie namowami do inwestowania w siebie. GW ma na kobiety wielki wpływ - kazaliście mi znienawidzić prawdziwe skarby.

  12.. 524. Marek Majewski - były czytelnik, Warszawa

    Organowi Komunistycznej Partii Polskiej już dziękujemy. Długo zajęło ujawnienie swojego wyssanego z mlekiem matki antypolonizmu.

  13.. 523. Miroslaw Spychalski, Wrocław

    Moi Drodzy , szkoda ze byliscie slepi i niereformowalni, chociaz utalentowani.

  14.. 522. Max5443, Katowice

    Zycze GW wszytskiego najlepszego oraz kolejnch 100 lt .

  15.. 521. pepe, plock

    cyngle podajcie calą listę do sądu

http://www.dziekujemy.pl/wyslali

Zydzenia dl;a GWna