Zydzi ZAZADALI od Polski ..

Data: 2010-06-13 15:49:32
Autor: cyc
Zydzi ZAZADALI od Polski ..
Wladze Izraela  zazadaly od Polski ( zwracam uwage na forme !!- zazadali ! ) oddania w ich rece zatrzymanego w naszym kraju bandyte z MOSAD-u podejrzanego o dokonanie zamachow terrorystycznych i sciganego europejskim listem gonczym . Terrorysta - prowokator i morderca , poszukiwany jest przez Interpol i niemieckie organy scigania , ktore zwrocily sie juz do Polski o przekazanie go niemieckim wladzom.
Jak zachowa sie rzad wobec tej jawnej wobec nas bezczelnosci Izraela ?.
Jestem w stanie zrozumiec dbalosc o swoich obywateli nawet jesli ten przestepca i o ubiegani sie droga formalna ,. dyplomatyczna lub prawna zrozumialbym prosbe zydowskiego rzadu ale nie jestem w stanie zrozumiec " zadania " !!. A jak nie oddamy to co ? zydzi zgotuja nam tutaj druga Palestyne ? .
Na taka bezczelnosc , pachnaca prowokacja jest tylo jedna odpowiedz.. Brak odpowiedzi i postepowanie z utartymi w swiecie regulami , czyli oddanie go wladzom kraju , ktory sciga przestepce a sciga nie za byle co , tylko za morderstwa dokonywane na terenie Unii na zlecenie MOSAD-u , czyli zydowskiego rzadu .

cyc

Data: 2010-06-13 10:25:33
Autor: Bruner
Zydzi ZAZADALI od Polski ..
dlatego oddac go czym predzej Niemcom niech od nich zadaja wydania, albo w zamian niech  zydzi amerykanscy odczepia sie od Polanskiego

Data: 2010-06-13 17:27:59
Autor: cyc
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hv2pp0$m7n$1news.onet.pl...
dlatego oddac go czym predzej Niemcom niech od nich zadaja wydania, albo w zamian niech  zydzi amerykanscy odczepia sie od Polanskiego

Polanski powienien siedziec . Zyd bandyta - powinien  byc wydany tycm , ktorzy rozeslali za nim listy goncze w zadnym razie zydom .
Konsekwencja zas "zadania " wydania bandyty zydom , powinna byc nota protestacyjna naszego rzadu w sprawie tonu wypowiedzi zydowskich ministrow , formalnych przedstawicieli Izraelskiego rzadu .
Jesli nas rzad to przemilczy, lub nie daj Boze podda sie zydowskiej presji i wyda bandyte , bede glosowal przeciwko PO w tym przeciwko Komorowskiemu .

cyc

Data: 2010-06-13 11:47:59
Autor: Bruner
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

skoro jest list gonczy to jak najbardziej go wydac Niemcom, a czy bandyta to jest juz to sad zadecyduje.

w zadnym wypadku nie wydawac go zydom, chociazby z powodu czestych szykan Polakow tam przylatujacych. Zydzi odmowili wydania Gasiorowskiego.

Data: 2010-06-13 18:11:51
Autor: awe
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hv2uji$2v7$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
komunizm w PL zostal wprowadzony rekami zydowskimi i mozecie ich jelopy glosujac na PO czy SLD pocalowac cieplo w dupe
awe

Data: 2010-06-13 12:14:37
Autor: Bruner
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hv2vst$666$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -
komunizm w PL zostal wprowadzony rekami zydowskimi i mozecie ich jelopy glosujac na PO czy SLD pocalowac cieplo w dupe
awe

a ja myslalem ze glosujac na PIS

http://unsinn.blox.pl/resource/large_Poland_President_LechKaczynskiDec2108Hanu_Meye.jpg

Data: 2010-06-13 18:50:08
Autor: .'heÂŽsk'.
Zydzi ZAZADALI od Polski ..
On Sun, 13 Jun 2010 12:14:37 -0400, "Bruner" <sopot@buziaczek.pl>
wrote:

> [...]

> komunizm w PL zostal wprowadzony rekami zydowskimi i mozecie ich jelopy > glosujac na PO czy SLD pocalowac cieplo w dupe

 awus wciaz pluje? wg podobnych mu oszolomow  za jego nedzna  sytuacje zyciowa winni sa zydzi, ruscy, cyklisci, tusk i hrabia ;o)))

 --

 HeSk

Data: 2010-06-13 21:32:52
Autor: awe
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

wrote:

> [...]

awus wciaz pluje? wg podobnych mu oszolomow  za jego nedzna
sytuacje zyciowa winni sa zydzi, ruscy, cyklisci, tusk i hrabia ;o)))

-- -- -- -- -- -- -
ale ja nie mam nedznej sytuacji zyciowej, podjerzewam ze mam o z gola lepsza niz twoja
awe

Data: 2010-06-13 21:33:40
Autor: awe
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hv305f$6pr$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
tez mam takie zdjecie i co ...kazdy takie moze miec. wystarczy pojsc do synagogi i obowiazkowo zalozyc czapeczke. jak wchodze do meczetu to zdejmuje buty ale to nie znaczy ze jestem muzulmaninem
awe

Data: 2010-06-13 19:19:20
Autor: boukun
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv2vst$666$1news.onet.pl...

[...]

KIM SĄ KACZYŃSCY? Cz.1
http://www.youtube.com/watch?v=BgslDlN5QNA
boukun

Data: 2010-06-13 21:49:49
Autor: awe
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hv3446$kgb$1mx1.internetia.pl...

[...]

boukun no dobrze ale podaj zrodla...a samego tekstu nie bede komentowal bo to dobry tekst na takich idotow jak ty.
przychodzisz kolejny raz z tekstem jak pamietam nowaka. Zrodla, konkrety a nie takie pierdu mierdu. mnie nie przekonales...same banialuki
awe

Data: 2010-06-13 21:55:21
Autor: boukun
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv3cme$af1$1news.onet.pl...

[...]

No tam są same konkrety, niech się teraz Kaczyński do nich ustosunkuje... Co ty, jego rzecznik prasowy?

boukun

Data: 2010-06-13 22:29:32
Autor: awe
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hv3d8p$kr2$1mx1.internetia.pl...

[...]

Sluchaj Odessa to bylo miejsce gdzie przed jeszcze pierwsza wojna swiatowa za praca wyjezdzalo bardzo wiele rodzin Polskich. Nawet nie masz pojecia jak wiele Polakow emigrowalo na tereny Rosji i pelnilo wysokie funkcje. Przewaznie byli to Polacy pochodzenia szlacheckiego. Ta emigracja byla ulokowana w kazdym wiekszym miescie Rosji carskiej.
Przeczytaj sobie jakas ksiazke o Polakach w Rosji carskiej. Wystarczy wejsc na allegro i cos wyszukac.
W moje katolickiej rodzinie i wsrod krewnych nigdy nie bylo problemu z tym ze sa katolikami. Rowniez jak sie rozumie sluzyli w armii carskiej pelniac funkcje oficerskie.
awe

Data: 2010-06-14 01:12:19
Autor: boukun
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv3f0j$h8g$1news.onet.pl...

[...]

Ale tam jest jasny wywód korzeni od Świątkowskich. Zresztą, zobacz, kto byl w prokuratorii za rządów Kaczyńskiego, sami Żydzi.

boukun

Data: 2010-06-14 01:25:05
Autor: awe
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hv3oq6$ls7$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ale nie ma nigdzie ze swiatkowscy to zydzi.
awe

Data: 2010-06-14 01:34:44
Autor: boukun
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv3p8m$ap5$1news.onet.pl...

[...]

A jakże, tu jest więcej na ten temat http://www.raportnowaka.pl/news.php?typ=news&id=322 Może ą tylko zamieniono na ę...

boukun

Data: 2010-06-14 10:20:32
Autor: awe
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hv3q46$fsp$1mx1.internetia.pl...

[...]

gosciu ale ty nie masz zadnych powaznych zrodel. z czym ty tu przychodzisz? wykup sobie dostep do jakiejs bazy genealogicznej chocby tej minakowskiego
awe

Data: 2010-06-14 12:06:49
Autor: boukun
Zydzi ZAZADALI od Polski ..

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv4om5$4d4$1news.onet.pl...

[...]

Ale zapytaj się Kaczyńskiego publicznie, nie będziesz miał żadnych wątpliwości...

boukun

Zydzi ZAZADALI od Polski ..