Żydzi i Amerykanie atakują Syrię?

Data: 2012-09-23 10:10:25
Autor: mkarwan
Żydzi i Amerykanie atakują Syrię?
Data: 2012-09-23 10:15:36
Autor: Marek Woydak
Żydzi i Amerykanie atakują Syrię?
Dnia Sun, 23 Sep 2012 10:10:25 +0200, mkarwan napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=Zw4z60wlVpY

Twój mózg raczej atakują! Przestań zasrywać forum swoimi antyżydowskimi
fobiami.

Data: 2012-09-23 03:59:15
Autor: Alexander Sharon
On Sep 23, 2:15 am, Marek Woydak <mare...@wp.pl> wrote:
Dnia Sun, 23 Sep 2012 10:10:25 +0200, mkarwan napisał(a):

>http://www.youtube.com/watch?v=Zw4z60wlVpY

Twój mózg raczej atakują! Przestań zasrywać forum swoimi antyżydowskimi
fobiami.

Dla nieznajacych blizej "mkarwana"

Jest nim Marek Maciej Ziemba, zam. Aleje Jana Pawla II 15/135 Stalowa
Wola, 37 450 .

Tenze Marek Ziemba wystepuje na liscie Wildsteina jako zarejestrowany
agent IPN BU 00191/350

Data: 2012-09-23 13:09:48
Autor: pulsar
W dniu 2012-09-23 12:59, Alexander Sharon pisze:

[...]

No proszę, taka kanalia, a w takich
zacnych alejach rezyduje.. signum temporis!

Data: 2012-09-23 14:25:48
Autor: mkarwan
Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:505eedfc$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i
znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2012-09-23 14:07:15
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 23 Sep 2012 03:59:15 -0700 (PDT), Alexander Sharon napisał(a):

[...]

O w mordę! Czułem, że to kapusta!

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-09-23 14:35:57
Autor: Przemysław M.
Dnia Sun, 23 Sep 2012 14:26:13 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Spadaj przymule. Obrażasz mnie nazywając mnie tchórzem więc mówię ci wpros:
jesteś łajzą, podłym gadem i zwykła wszą. Brzydze sie takimi jak ty.
Obraziłem cię i postraszysz mnie paragrafem? Chetnie spotkam sie z tobą na
sali sadowej. --

Data: 2012-09-23 15:04:33
Autor: mkarwan

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k3mvvp$h6h$1dont-email.me...
[...]

Spadaj przymule.

Stać cię tylko na chamstwo?

Obrażasz mnie nazywając mnie tchórzem więc mówię ci wpros:

Ja tylko stwierdzam fakt tchórzliwego ukrywania się za anonymizerem.
Jest to fakt oczywisty i niepodważalny łatwy do sprawdzenia w każdym nagłówku twojego listu.

jesteś łajzą, podłym gadem i zwykła wszą. Brzydze sie takimi jak ty.
Obraziłem cię i postraszysz mnie paragrafem? Chetnie spotkam sie z tobą na
sali sadowej.

Po raz kolejny ostrzegam Pana, ze pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2012-09-23 06:32:14
Autor: Alexander Sharon
On Sep 23, 7:06 am, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> napisał w
wiadomościnews:k3mvvp$h6h$1dont-email.me...

> Spadaj przymule.

Stać cię tylko na chamstwo?

> [...]

pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Ziembo,

Po pierwsze nie nazywaj innych tchorzami za to, ze sie posluguja sie
ksywka..
Postepujesz wszak podobnie, ukrywajac sie pod ksywa mkurwan

Po drugie, kapusto, powinies mnie podac do sadu, gdyz to ja podalem do
wiadomosci publicznej twoje dane, nie Pan Przemyslaw M.

Po trzecie, Ziembo,  mozesz mnie pocalowac w srake, ale koniecznie
poprzez papierek.

Data: 2012-09-23 15:48:53
Autor: Grzegorz Z.
Alexander Sharon napisał:

Po trzecie, Ziembo,  mozesz mnie pocalowac w srake, ale koniecznie
poprzez papierek.

Papierek jest niezbędny! :)

--
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Data: 2012-09-23 18:59:24
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k3n3vk$8vm$1dont-email.me...
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O żesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-09-23 16:29:27
Autor: u2
W dniu 2012-09-23 15:32, Alexander Sharon pisze:
Ziembo,

Po pierwsze nie nazywaj innych tchorzami za to, ze sie posluguja sie
ksywka..
Postepujesz wszak podobnie, ukrywajac sie pod ksywa mkurwan

Te szczuron, ty nie jestes szaron. Moze jestes kurwan, ale raczej nie
ziemba. :-)

Data: 2012-09-23 08:11:18
Autor: Alexander Sharon
On Sep 23, 8:29 am, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Postepujesz wszak podobnie, ukrywajac sie pod ksywa mkurwan

Te szczuron, ty nie jestes szaron. Moze jestes kurwan, ale raczej nie

Nastepny kretyn sie odzywa.
Coz to ty u-bany skowyczysz w niedziele na grupach, zamiast dupy
nastawiac w zakrystii?

Data: 2012-09-23 18:08:24
Autor: u2
Żydzi i Amerykanie atakują Syrię?
W dniu 2012-09-23 17:11, Alexander Sharon pisze:
kretyn sie odzywa.

No fakt szczuron, ty jestes kretyn :-)

Data: 2012-09-23 19:22:17
Autor: Przemysław M.
Żydzi i Amerykanie atakują Syrię?
Dnia Sun, 23 Sep 2012 18:08:24 +0200, u2 napisaů(a):

W dniu 2012-09-23 17:11, Alexander Sharon pisze:
kretyn sie odzywa.

No fakt szczuron, ty jestes kretyn :-)

Zamnij dziub trollu i spamerze! Zasrywasz lawinowo psp i scp swoimi
durnotami. --

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă
 zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoĄ  - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński.

Data: 2012-09-23 19:21:23
Autor: Przemysław M.
Żydzi i Amerykanie atakują Syrię?
Dnia Sun, 23 Sep 2012 16:29:27 +0200, u2 napisaů(a):

[...]

Liýesz dupsko kolejnemu panu? Obserwator cić porzuciů dla můodszego? ;)))

Data: 2012-09-23 21:57:58
Autor: mkarwan
Żydzi i Amerykanie atakujš Syrię?
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomoœci news:k3ngfj$qtf$1dont-email.me...

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: =?ISO-8859-2?Q?=AFydzi_i_Amerykanie_atakuj=B1_Syri=EA?=
 =?ISO-8859-2?Q?=3F?=
Date: Sun, 23 Sep 2012 19:21:23 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>
References: <k3mg5h$6n6$1@usenet.news.interia.pl> <yas9pbuwby3t$.a6subxlht5y9.dlg@40tude.net> <f4739d66-f048-4abf-b560-650a75718921@c6g2000pba.googlegroups.com> <k3mu21$6f9$1@dont-email.me> <k3mv56$v76$1@usenet.news.interia.pl> <k3mvvp$h6h$1@dont-email.me> <k3n1d2$3dv$1@usenet.news.interia.pl> <83659bd7-f995-4f45-9472-e7d8742fac13@ph9g2000pbb.googlegroups.com> <505f1cca$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>

Data: 2012-09-23 19:20:35
Autor: Przemysław M.
Żydzi i Amerykanie atakują Syrię?
Dnia Sun, 23 Sep 2012 15:04:33 +0200, mkarwan napisał(a):
Obrażasz mnie nazywając mnie tchórzem więc mówię ci wprost:

Ja tylko stwierdzam fakt tchórzliwego ukrywania się za anonymizerem.
Jest to fakt oczywisty i niepodważalny łatwy do sprawdzenia w każdym nagłówku twojego listu.

Posłuchaj złamasie. Nie ukrywam się za żadnym anonymizerem czy jak to tam
się nazywa.Tak informatyk skonfigurował mi dostęp do internetu i gówno mnie
obchodzi jaką nazwe nosi serwer. Może nazywać się anonymizerem albo
fikumiku. Ty tchórzliwy skunksie ukrywasz się za ksywką mkarwan, a jak ktoś
podał twoje prawdziwe dane to straszysz go sądami. Weź człowieku idź do
lekarza. Masz coś z głowa. Zasrywasz grupe swoimi kopiami nagłówków. Komu
to potrzebne? Dezorganizujesz wymianę informacji na grupie, utrudniasz
m.in. mi normalną dyskusję. Nie życzę sobie byś nazywał mnie tchórzem, czy
to jasne patafianie? Wsadź sobie w tyłek te nagłówki i nimi się podniecaj.
Weź się odpieprz bo jak się nie uspokoisz napiszę za pośrednictwem mego
niemieckiego ISP do własciciela sieci kablowej z której korzystasz. Dowodów
na utrudnianie przez ciebie życia innym jest wystarczająco by dać ci po
łapach. --

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: =?iso-8859-2?Q?=AFydzi_i_Amerykanie_atakuj=B1_Syri=EA=3F?=
Date: Sun, 23 Sep 2012 19:20:35 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

Data: 2012-09-23 14:34:01
Autor: Przemysław M.
Żydzi i Amerykanie atakują Syrię?
Dnia Sun, 23 Sep 2012 14:24:55 +0200, mkarwan napisaů(a):

Uýytkownik "Alexander Sharon" <olek.sharon@gmail.com> napisaů w wiadomoúci news:f4739d66-f048-4abf-b560-.
[...]

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan o mnie nieprawdć majŕc na celu pomówienie i zniewaýenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. sŕ to czyny zabronione.

Przestań pajacowac podůy draniu. Nie wiem kim jesteú ale sie dowiem. Jeýeli
nie odczepisz sić napisze do dostawcy TVK.

Data: 2012-09-23 21:56:16
Autor: mkarwan
Żydzi i Amerykanie atakujš Syrię?
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomoœci news:k3mvrp$gqa$1dont-email.me...

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sun, 23 Sep 2012 14:34:01 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

Data: 2012-09-23 15:44:31
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

"O mnie" ? Czy to znaczy że nazywasz się Marek Ziemba? --

Data: 2012-09-23 18:57:58
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k3n3ko$6di$1dont-email.me...
[...]

Jak zwykle masz problemy ze zrozumienim tego co czytasz.

Data: 2012-09-23 19:22:58
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Czego konkretnie nie zrozumiałem?

Może tego że Marek Ziemba - socjolog cmentarny i Marek Ziemba - TW to
niekoniecznie ta sama osoba?

Ależ rozumiem, w katalogu publikacji naukowych w Bibliotece Narodowej
podana jest data urodzin Marka Ziemby - 1972 rok. To jak najbardziej potwierdza że Marek Ziemba z listy Wildsztajna to inny
Marek Ziemba niż ty - socjolog cmentarny z Rozwadowa.

Trudno było zostać TW będąc urodzonym w 1972 roku, ale socjologiem
cmentarnym już można było zostać.

Data: 2012-09-23 12:47:21
Autor: mkarwan

Użytkownik "Marek Woydak" <marek2x@wp.pl> napisał w wiadomości news:yas9pbuwby3t$.a6subxlht5y9.dlg40tude.net...

http://www.youtube.com/watch?v=Zw4z60wlVpY

Twój mózg raczej atakują! Przestań zasrywać forum swoimi antyżydowskimi
fobiami.

Prawda w oczy kole tak bardzo, że jedynym na co cię stać to chamstwo?
Tchórzu ukrywającym się za anonymizerem.

From: Marek Woydak <marek2x@wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sun, 23 Sep 2012 10:15:36 +0200
Sender: #Marek# <>