Żydzi i muzułmanie będą uczyć Polaków tolerancji...

Data: 2011-03-16 09:37:45
Autor: Azxse
Żydzi i muzułmanie będą uczyć Polaków tolerancji...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:94f514bd-2eeb-4470-8b1b-ea7d70582ee6a26g2000vbo.googlegroups.com...
Żydzi oraz muzułmanie zaniepokojeni są wzrostem "rasistowskich i
ksenofobicznych" nastrojów w Europie. Wspólnie postanowili więc
nauczyć Europejczyków tolerancji.

Niech się od nas odpie...lą! Naukę tolerancji niech zaczną od siebie. W ubiegłym roku byłem we Francji, to całe towarzystwo omotane w ręczniki zachowuje się jakby byli świętymi krowami!

AAA

Data: 2011-03-16 20:58:39
Autor: Aha
W dniu 2011-03-16 09:37, Azxse pisze:

[...]

Dzisiaj tolerancja a jutro wyrzna nas jak barany.

Żydzi i muzułmanie będą uczyć Polaków tolerancji...