Zydzi i parazydzi - komu warto powierzyc pieniadze ?

Data: 2012-08-08 09:51:58
Autor: Marek
Zydzi i parazydzi - komu warto powierzyc pieniadze ?
Najlepiej byloby kupic sztabke zlota, wziac ja do reki i schowac w
tajnym miejscu.

Data: 2012-08-08 19:11:45
Autor: u2
W dniu 2012-08-08 18:51, Marek pisze:
Najlepiej byloby kupic sztabke zlota, wziac ja do reki i schowac w
tajnym miejscu.

W czasie pokoju lepiej inwestowac w nieruchomosci. Zloto to tylko na wojne.

Data: 2012-08-08 10:16:53
Autor: Marek
On Aug 8, 7:11 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-08-08 18:51, Marek pisze:

> Najlepiej byloby kupic sztabke zlota, wziac ja do reki i schowac w
> tajnym miejscu.

W czasie pokoju lepiej inwestowac w nieruchomosci. Zloto to tylko na wojne.

Jedno i drugie bije w Zydow,....

Data: 2012-08-08 19:34:40
Autor: u2
W dniu 2012-08-08 19:16, Marek pisze:
W czasie pokoju lepiej inwestowac w nieruchomosci. Zloto to tylko na wojne.
Jedno i drugie bije w Zydow,

Jedyne co w nich bije to arabska ropa.

Zydzi i parazydzi - komu warto powierzyc pieniadze ?