Żydzi na pl.soc.polityka [stan na 24.01.2011]...

Data: 2011-01-24 05:07:29
Autor: Tzva Adonai
Żydzi na pl.soc.polityka [stan na 24.01.2011]...
Link do sondy: http://sonda.hanzo.pl/sondy,100944,HRzG.html

UWAGA! Głosy można oddawać do godzin wieczornych 25.01.2011

***

1 miejsce (ex aequo) - Tzva Adonai - 7 głosów - tu akurat nie ma
większego zaskoczenia

1 miejsce (ex aequo) - boukun - 7 głosów - zaskoczenie wielkie, bo
boukun to etniczny Polak, genotyp Jasona Stathama, zero związków z
narodem żydowskim, przeciwnik żydowskiego PiS i żydowskiego krzyża
chrześcijańskiego, zwolennik krótkiego okresu w dziejach PRL gdy
władzę w Polsce sprawowali prawdziwi Polacy przychylnie nastawieni do
Rosji. Zazdrości Żydom uprzywilejowanych pozycji, walczy z krzyżem,
prywatnie - szef biura pośrednictwa pracy, oficjalnie - bezrobotny.

2 miejsce - Panslavista - 4 głosy - Słowianin i Pansłowianin,
podejrzewany o wysługiwanie się aparatowi opresji doby PRL, uważa, że
PiS to Żydzi, bo Kaczyński jest rusofobem, zwolennik nacjonalizacji,
panslawizacji i dejudyfikacji. Ukradziono mu dziecko.

3 miejsce (eq aequo)

a) Jaksa - podaje się za faszystę, zgodnie z jego relacją z dnia 23.II.
2009 r. jego rodzina na spółkę z niemieckimi nazistami masakrowała
żydowską ludność, zwolennik PiS, sieje zamęt na niemieckich i
bałtyckich grupach dyskusyjnych.

b) Hans Kloss - mniej więcej to samo, co Jaksa tylko nieco bardziej
ugładzony. Nie zna niemieckiego.

c) Cyc - komuch eseldowski ze skrzywieniem nacjonalistycznym (nie lubi
Żydów), zwalcza kler ze szczególnym uwzględnieniem Rydzyka,
zdecydowany przeciwnik PiS.

Data: 2011-01-24 14:26:54
Autor: Panslavista
Żydzi na pl.soc.polityka [stan na 24.01.2011]...

Ty parchu odstosunkuj się ode mnie. Żebyś niewiadomo jak się starał, nie zrobisz ze mnie parcha.

Data: 2011-01-24 05:29:28
Autor: Tzva Adonai
�ydzi na pl.soc.polityka [stan na 24.01.2011]. ..
Panslavista napisał(a):

Ty parchu odstosunkuj si� ode mnie. �eby� niewiadomo jak si� stara�, nie
zrobisz ze mnie parcha.

To nie ja robię z ciebie Żyda, tylko demokracja... Miej pretensje do
swoich wyborcĂłw...

Data: 2011-01-24 14:43:00
Autor: Panslavista

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:44a6f3c5-8fa0-4df6-8a0d-6e013dd57e51m13g2000yqb.googlegroups.com...
Panslavista napisał(a):

Ty parchu odstosunkuj si? ode mnie. ?eby? niewiadomo jak si? stara?, nie
zrobisz ze mnie parcha.

To nie ja robię z ciebie Żyda, tylko demokracja... Miej pretensje do
swoich wyborców...

Wal się obrzynku, który tu umieszczałeś kłamliwy życiorys.
I uważaj, abyś w sądzie nie wylądował.

Data: 2011-01-24 05:45:33
Autor: Tzva Adonai
?ydzi na pl.soc.polityka [stan na 24.01.2011]...
Panslavista napisał(a):

Wal si� obrzynku, kt�ry tu umieszcza�e� k�amliwy �yciorys.
I uwa�aj, aby� w s�dzie nie wyl�dowa�.

To ty kacapie uważaj, żebyś za antysemityzm w pudle nie wylądował..
Mam w Polsce wielu moich Ĺźydowskich braci na wysokich stanowiskach,
również w prokuraturze i sądach...

Data: 2011-01-24 15:02:37
Autor: Panslavista

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:5a49043a-143e-4ae0-a4dc-42f0e64579c3j32g2000yqc.googlegroups.com...
Panslavista napisał(a):

Wal si? obrzynku, kt?ry tu umieszcza?e? k?amliwy ?yciorys.
I uwa?aj, aby? w s?dzie nie wyl?dowa?.

To ty kacapie uważaj, żebyś za antysemityzm w pudle nie wylądował..
Mam w Polsce wielu moich żydowskich braci na wysokich stanowiskach,
również w prokuraturze i sądach...

Zrobimy czyszczenie sądów i innych urzędów z parchatych dywersantów i sabotażystów, prowoku.

Data: 2011-01-24 14:46:19
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-24 14:43, Panslavista pisze:

[...]

Za...??

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-24 14:53:20
Autor: !!heÂŽsk!!
?ydzi na pl.soc.polityka [stan na 24.01.2011]...
On Mon, 24 Jan 2011 14:46:19 +0100, jedrus <jedrus@nospam.btx.pl>
wrote:

> [...]
> swoich wyborców...
>
> Wal się obrzynku, który tu umieszczałeś kłamliwy życiorys.

 popierasz takich sk...synow?  jest paragraf na takich popaprancow. wiem co mowie ;o)

Data: 2011-01-24 14:55:55
Autor: Grzegorz Z.
?ydzi na pl.soc.polityka [stan na 24.01.2011]...
!!heŽsk!! napisaů:

wrote:

W dniu 2011-01-24 14:43, Panslavista pisze:

Ty parchu odstosunkuj si? ode mnie. ?eby? niewiadomo jak si? stara?, nie
zrobisz ze mnie parcha.

To nie ja robić z ciebie Ýyda, tylko demokracja... Miej pretensje do
swoich wyborców...

Wal sić obrzynku, który tu umieszczaůeú kůamliwy ýyciorys.
I uwaýaj, abyú w sŕdzie nie wylŕdowaů.

Za...??

 popierasz takich sk...synow?  jest paragraf na takich popaprancow. wiem co mowie ;o)

Przytocz.

Data: 2011-01-24 15:10:53
Autor: !!heÂŽsk!!
?ydzi na pl.soc.polityka [stan na 24.01.2011]...
On Mon, 24 Jan 2011 14:55:55 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

!!heÂŽsk!! napisaĹŻ:

Przytocz.

bylo do jedrua nie do ciebie. czego chcesz ? ;o)))

Data: 2011-01-24 15:56:16
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 24 Jan 2011 15:10:53 +0100, na pl.soc.polityka napisałeś(aś):

On Mon, 24 Jan 2011 14:55:55 +0100, "Grzegorz Z."

!!heÂŽsk!! napisaĹŻ:

wrote:

[...]

Nie pi...ol esbeku, tylko przytocz ten paragraf.

Data: 2011-01-24 14:51:37
Autor: !!heÂŽsk!!
Żydzi na pl.soc.polityka [stan na 24.01.2011]...
On Mon, 24 Jan 2011 14:26:54 +0100, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

[...]

olej tego mongolskiego durnia i juz.

Data: 2011-01-24 15:44:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-24 14:26, Panslavista pisze:
"Tzva Adonai"<purpurwolf@runbox.com>  wrote in message

Ty parchu odstosunkuj się ode mnie. Żebyś niewiadomo jak się starał, nie
zrobisz ze mnie parcha.

Przykro mi Panslav, ale ja na ciebie glosowałem. Tak bardzo ICH przypominasz że pomyślałem że jesteś jednym z nich.

Data: 2011-01-24 16:42:17
Autor: u2
W dniu 2011-01-24 15:44, jadrys pisze:
Przykro mi Panslav, ale ja na ciebie glosowałem. Tak bardzo ICH
przypominasz że pomyślałem że jesteś jednym z nich.

Ti mi bardziej przypominasz członka żydokomuny niż Panslavista który,
nawet jeśli jest z poichodzenia chazarem, to jest przynajmniej porządną
osobą.

Data: 2011-01-24 19:52:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-24 16:42, u2 pisze:
[...]

A co ty masz do zarzucenia mi? Tak bardzo nie lubisz słuchać prawdy?

Data: 2011-01-24 21:17:22
Autor: u2
W dniu 2011-01-24 19:52, jadrys pisze:
A co ty masz do zarzucenia mi? Tak bardzo nie lubisz słuchać prawdy?

Ani Pravdy, ani Izwiestii.

Żydzi na pl.soc.polityka [stan na 24.01.2011]...