Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...

Data: 2011-01-25 10:55:26
Autor: Tzva Adonai
Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...
Głosowanie zakończono... Podsumowanie wyników...

1 miejsce - 12 głosów - boukun

Osobiście w to nie wierzę, boukun podaje się za prawdziwego Polaka,
więc pewnie nim jest, o czym zresztą świadczą typowo polskie cechy
przez niego posiadane: niechęć do uczciwej pracy, smykałka do
kombinatorstwa, nienawiść do kościoła katolickiego, plucie na krzyż,
brak sympatii dla Kaczyńskiego, epizod emigracyjny, tęsknota do PRL,
słabość do socjalizmu i epoki gierkowskiej... Sam boukun twierdzi, że
te 12 głosów oddało na niego 12 Żydów..

2 miejsce - 9 głosów - Tzva Adonai

Jestem trochę rozczarowany, że nie udało mi się zająć pierwszego
miejsca...

3 miejsce - 6 głosów - Panslavista

Chyba nikt tyle razy nie zaprzeczał, że jest Żydem, co Jurek
"Panslavista" Dąbrowski... Z drugiej strony kto go tam wie... Na
fotografiach wygląda jak typowy aszkenazyjczyk....

Data: 2011-01-25 11:20:13
Autor: Hans Kloss
On 25 Sty, 19:55, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:

[...]

 Czysta do analizy lista  cech uważanych w Polsce  (nie mnie sądzić
słusznie czy nie ) za najbardziej typowe dla członków narodu
żydowskiego  . .
Wielu jest po prawdzie pracowitych, uczciwych i pozbawionych fanatyzmu
polskich Żydów ale niestety tacy jak boukun stanowią jeśli nie większą
to na pewno najbardziej hałaśliwą i dokuczliwą część polskiego
żydostwa.
J-23

Data: 2011-01-25 19:29:20
Autor: obserwator
Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): Wielu jest po prawdzie pracowitych, uczciwych i pozbawionych fanatyzmu
polskich Żydów ale niestety tacy jak boukun stanowią jeśli nie większą
to na pewno najbardziej hałaśliwą i dokuczliwą część polskiego
żydostwa.

to sa bowiem przewaznie potomkowie tych obywateli Polski o zydowskich
korzeniach ktorzy zostali przywiezieni na sowieckich czolgach i brali czynny
udzial w implantowaniu komunizmu.

 Grupe najlepiej reprezentowana jest przez tych z Czerskiej: klamstwo,
chamstwo, wulgarnosc, obluda, degeneracja, walka z K.K. - to tylko niektore cechy charakterystyczne tych ludzi.

Data: 2011-01-25 23:38:15
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:176f2490-984b-4629-9901-b085e1589000q18g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
He, he, he, jak nieudolnie broni Macierewicza i Wildsteina i reszty z PiSu...
Mój wynik jest chlubą dla mnie, bo kogoś wyraźnie strach ogarnął, ale ty z 4 głosami akurat za Panslavistą, to nie jest zbieg okoliczności i naciąganie, tylko wyraźne odczucie prawdziwych Polaków (czterech) na grupie, żeś Żyd kreujący się na prawiczka...

boukun

Data: 2011-01-25 15:12:08
Autor: Hans Kloss
Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...
On 25 Sty, 23:38, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
..
M j wynik jest chlubą dla mnie,
No ba, cały schweidnitzki kahał będzie z ciebie dumny a syn tak już z
tej dumy napęczniał że postanowił pomóc ci (calkiem niepotrzebnie)  w
zwycięstwie.
Kto wie, może dostaniesz nawet tytuł Świdnickiego Żyda Roku. A wtedy
już kariera polityczna stoi dla ciebie otworem, z takimi referencjami
zwycięstwo w wyborach samorządowych masz jak w banku. Opsss... no,
kilka lat będziesz musiał na swoja kolejkę poczekać ;). Niezłego
kopniaka w górę dostałeś, aż ci trochę zazdroszczę ;)
J-23

Data: 2011-01-26 00:15:43
Autor: Panslavista

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:ee6ba22f-8d58-45e7-99de-bf4f150eab73q18g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

He..he, jak to się parchy chwalą wzajemnie.
W następnych wyborach kandydaci będą przechodzić kryterium rozporkowe.
Dość tej chujcpy.

Data: 2011-01-25 15:21:27
Autor: Hans Kloss
Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...
On 26 Sty, 00:15, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:

W nast pnych wyborach kandydaci b d przechodzi kryterium rozporkowe.
Do tej chujcpy.

Gorsza sprawa będzie jak wyborcy też będą owemu kryterium podlegać.
Straci wtedy pan lejtnant polskie bierne prawo wyborcze i wstydu się
naje przed znajomymi. Trzeba będzie w czasie każdych wyborów  chorobę
symulować ...
J-23

Data: 2011-01-26 00:57:53
Autor: Panslavista
"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:6f6116d8-7be8-4c7f-a834-0d3bc608a086v12g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

He..he, jesteś w mylnym błędzie, skórkę mam nienaruszoną, nie jestem parchem.

Data: 2011-01-26 00:19:44
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ee6ba22f-8d58-45e7-99de-bf4f150eab73q18g2000vbk.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie kręć, nie kręć. Z 4 głosami po środku jesteś najbardziej uwiarygodniony Żyd i te namolne teksty na mój temat, też same za siebie mówią...

boukun

Data: 2011-01-25 11:28:50
Autor: Hans Kloss
Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...
On 25 Sty, 19:55, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:

Jestem trochę rozczarowany, że nie udało mi się zająć pierwszego
miejsca...
Nie przejmuj się, jak na osobnika bez śladu żydowskiego genotypu to i
tak bardzo przyzwoity wynik. Wyłazisz wprost ze skóry żeby zżydzieć i
proszę bardzo, aż dziewięciu prostaczków dało się nabrać. A lejtnant
Dubrowskij czy tam Mikulskij proszę bardzo, o niebo lepiej się
kamufluje od bekona.  Zdradziło go jedynie używanie nazwiska matki
zamiast ojca- typowe dla europejskich semitów (patrz Szechter
"michnik"). Niemniej tylko sześciu grupowiczów zwróciło uwagę na tę
okoliczność, brawa dla nich.
J-23

Data: 2011-01-25 19:18:58
Autor: MH
Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
G=B3osowanie zako=F1czono... Podsumowanie wynik=F3w...

1 miejsce - 12 g=B3os=F3w - boukun

Osobi=B6cie w to nie wierz=EA, boukun podaje si=EA za prawdziwego Polaka,
wi=EAc pewnie nim jest, o czym zreszt=B1 =B6wiadcz=B1 typowo polskie cechy
przez niego posiadane: niech=EA=E6 do uczciwej pracy, smyka=B3ka do
kombinatorstwa, nienawi=B6=E6 do ko=B6cio=B3a katolickiego, plucie na krzy=
=BF,
brak sympatii dla Kaczy=F1skiego, epizod emigracyjny, t=EAsknota do PRL,
s=B3abo=B6=E6 do socjalizmu i epoki gierkowskiej... Sam boukun twierdzi, =
=BFe
te 12 g=B3os=F3w odda=B3o na niego 12 =AFyd=F3w..

2 miejsce - 9 g=B3os=F3w - Tzva Adonai

Jestem troch=EA rozczarowany, =BFe nie uda=B3o mi si=EA zaj=B1=E6 pierwszeg=
miejsca...

3 miejsce - 6 g=B3os=F3w - Panslavista

Chyba nikt tyle razy nie zaprzecza=B3, =BFe jest =AFydem, co Jurek
"Panslavista" D=B1browski... Z drugiej strony kto go tam wie... Na
fotografiach wygl=B1da jak typowy aszkenazyjczyk....

==========================

Nosz KURWA MAĆ !!!  Ty chuju pierdolony , zmurszały naplecie napierdoliłeś coś
w tej ankiecie. Przejebane ma Boukun. Zgodnie z Twoją obietnicą , chuju jeden
, za pierwsze miejsce Panslavista stawia bimber , a Antenka robi pałę pod
stołem. A ty kutafonie jebany będziesz walił gruchę...

MH

Data: 2011-01-25 19:22:22
Autor: obserwator
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

nie mozesz uzywac innego jezyka w sieci publicznej? --

Data: 2011-01-25 19:28:31
Autor: MH
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Nosz KURWA MAĆ !!!  Ty chuju pierdolony , zmurszały naplecie napierdoliłeś co
> [...]
> stołem. A ty kutafonie jebany będziesz walił gruchę...

nie mozesz uzywac innego jezyka w sieci publicznej?
=======

NIE

Data: 2011-01-25 19:32:41
Autor: obserwator
Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
NIE

bo cham jestes i prymityw?

Data: 2011-01-25 19:43:04
Autor:
Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > NIE

bo cham jestes i prymityw?

Wyobraź sobie mój środkowy palec skierowany ku górze ...

MH

Data: 2011-01-25 19:50:06
Autor: obserwator
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > NIE
> Wyobraź sobie mój środkowy palec skierowany ku górze ...

i wiesz, ze tak sie zachowuja ludzie, ktorzy nie maja innych talentow, ktorymi
mogli by zaimponowac spoleczenstwu i w ten sposob sie dowartosciowac
w sieci?

A wiesz dlaczego? Po prostu boja sie w realu tak chamsko zachowywac, bo ktos moglby im zwrocic
uwage na niestosownosc takich zagrywek w sposob bardziej przekonywujacy przez
uizyciu poteznego ciosu miedzy gleboko osadzone oczy.

Data: 2011-01-25 20:08:20
Autor: MH
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > >  MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > > > NIE

> [...]

uwage na niestosownosc takich zagrywek w sposob bardziej przekonywujacy przez
uizyciu poteznego ciosu miedzy gleboko osadzone oczy.

==============

Prymitywny kibol proponuje ustawkę i pierdoli o argumentach :-)))))
Potęzne ciosy zbierasz codziennie od życia i biadolisz  , że to wina Tuska.

EOT ,

MH

Data: 2011-01-25 20:15:21
Autor: obserwator
Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
==============

Prymitywny kibol proponuje ustawkę i pierdoli o argumentach :-)))))

Prymitywny kibol zachowuje sie dokladnie tak jak ty na tej grupie. Mezczyzna ktory zna Kodeks Boziewicza, postepuje honorowo. Sprawdz sobie co to znaczy slowo honor i kultura, skoro w domu cie tego nie
nauczono.

Potęzne ciosy zbierasz codziennie od życia i biadolisz , że to wina Tuska.

Nie projektuj swoich problemow zyciowych na innych. Z twoich tekstow wylania
sie twoj obraz, ktory swiadczy o twoich powaznych problemach zyciowych i
nieumiejetnosci logicznego myslenia oraz wyciagania wlasciwych wnioskow z informacji i przeslanek. W sumie zalosny i zakompleksiony czlowieczek jestes.

Data: 2011-01-25 20:23:56
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik " MH"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihn7n2$pp$1@inews.gazeta.pl...

[...]

CH C W D jak noga od stołu.

http://tinyurl.com/66rvqhv

ps.  To tylko potwierdzi, że jest kretynem, bo do niedawna mówił, iż premier
Tusk spiskował z Putinem.

Przemysław Warzywny

--

"Prezydent wszedł do kabiny załogi i zapytał: "Panowie, kto jest
zwierzchnikiem sił zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - padło w

Data: 2011-01-25 20:01:21
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...
Nie ma jak wasza komunistyczna demokracja pojeby
glosy sie liczom i chuj rze to antyrzydy

Data: 2011-01-25 20:36:35
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Szkoda tylko, że nikt na mnie nie zagłosował :(

Niech więc i nikt nie waży się nazywać mnie tu Żydem !!!

Data: 2011-01-25 23:32:06
Autor: boukun
[...]

Ten wynik jest bardzo niepokojący, bo świadczy o tym, że trafiam w czuły punkt Żydów z PiSu i z PO operujących na grupie. Wygląda na to, że na grupie pisuje 11 anonimowych posłów żydowskich z PiSu i z PO (12 głos oddał na mnie mój synek mając niezły ubaw ze mną) i nie do śmiechu im obnażanie przeze mnie poglądu, że stanowią oni grupę uprzywilejowaną w polityce i administracji Polski... Wypowiedzi co niektórych prowokatorów też nie napawają optymizmem, albowiem świadczy to o degrengoladzie Polaków i ich pogodzeniu się z losem niewolnika we własnym kraju..., albo o wyjątkowym otępieniu...

boukun

Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...