Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...

Data: 2011-01-25 20:36:35
Autor: Grzegorz Z.
Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...
Chyba nikt tyle razy nie zaprzeczał, że jest Żydem, co Jurek
"Panslavista" Dąbrowski... Z drugiej strony kto go tam wie... Na
fotografiach wygląda jak typowy aszkenazyjczyk....

Szkoda tylko, że nikt na mnie nie zagłosował :(

Niech więc i nikt nie waży się nazywać mnie tu Żydem !!!

Żydzi na pl.soc.polityka [ostateczne wyniki]...