Żydzi nie chcą rosyjskiego gazu w Polsce

Data: 2010-06-03 11:34:05
Autor: boukun
Żydzi nie chcą rosyjskiego gazu w Polsce
Żydzi robią wszystko, żeby skłócić słowiańskie narody. Teraz znaleźli nowy
sposób: wykorzystanie łupków gazowych. Czy prawdziwy Polak Komorowski da radę
rozbić syjonistyczno-amerykański sojusz przeciw Rosji?

Dzisiaj żydowskie święto "bożego ciała". Mojej matce powiedział, że do
kościoła chodzą tylko żydzi i mohery, a ona zaczęła się w czoło pukać i mówić,
że powinienem się leczyć. Miałem ochotę jej przyjebać z dyni, ostatkiem sił
się powstrzymywałem. Nawet Dawidek na pytanie jakie mu od czasu do czasu
zadaję: "kim był Jezus" odpowiada bez namysłu: "wstrętnym żydołakiem".

boukun

Data: 2010-06-03 07:17:31
Autor: Hans Kloss
Zboukunione pedryle
...  chcą nas za wszelką cenę uzależnić od sowietów.
On 3 Cze, 13:34, "boukun" <mkara...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Żydzi robią wszystko, żeby skłócić słowiańskie narody.

Wypierdalaj ze swoimi bredzeniami durniu.
J-23

Data: 2010-06-03 14:00:12
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu83vd$c9t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kupa, znowu się bawisz w podszywanie?

From: "boukun" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?=AFydzi_nie_chc=B1_rosyjskiego_gazu_w_Polsce?=
Date: Thu, 3 Jun 2010 11:34:05 +0000 (UTC)

Data: 2010-06-03 14:06:53
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hu85m0$4nl$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ale jak cudnie oddal twoj sposob myslenia. widac ma kupa dobrze rozwinieta empatie
awe

Data: 2010-06-03 14:10:09
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu85mg$cmo$1news.onet.pl...

[...]

Nie zupełnie, strasznie przerysowane te "moje" poglądy...
No i Dawidek dopiero niedawno się zdziwił, "to Jezus był Żydem"? Ja mu odpowiedziałem, że tak, dlatego ta wiara jest żydowska...

boukun

Data: 2010-06-03 16:17:09
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hu868k$ga0$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
raczej antyzydowska
awe

Data: 2010-06-03 16:20:37
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu8db9$5ob$1news.onet.pl...

[...]

To jest za mądre dla ciebie, właśnie chodzi o to, żebyś miał zajęcie i takie głupoty opowiadał, będąc wciągnięty w labirynt talmudystów... Zadaniem takich jak ty, jest uprawianie i rozpowszechnianie żydowskiej religii...

boukun

Data: 2010-06-03 16:35:06
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hu8dta$dsf$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
cos ci sie popierdolilo. ja nie przywiazuje do tego wagi. to ty wieszasz podkowe na scianie. ja wole tam miec dobrej jakosci obraz
awe

Data: 2010-06-03 17:01:08
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu8ecn$8jk$1news.onet.pl...

[...]

Nad wejściowymi drzwiami?

boukun

Data: 2010-06-03 17:26:30
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hu8g9a$81c$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- --
nad wejscowymi drzwiami to ja mam swastyke i portret adolfa hitlera
awe

Data: 2010-06-03 19:45:20
Autor: precz z PO
boukun pisze:

No i Dawidek dopiero niedawno się zdziwił, "to Jezus był Żydem"? Ja mu odpowiedziałem, że tak, dlatego ta wiara jest żydowska...

To Dawidek nie wie, że on sam jest Żydem? Daj mu to do przeczytania:

Dawid (heb. ??????) -- imię męskie pochodzenia żydowskiego. Wywodzi się od hebrajskiego wieloznacznego słowa oznaczającego 1. ukochany  lub 2. wujek

Data: 2010-06-04 02:50:55
Autor: boukun

Użytkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisał w wiadomości news:hu9ib1$j18$1speranza.aioe.org...
boukun pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
On jest trochę mądrzejszy od ciebie i wie, że ma piękne międzynarodowe imię Dejwid...

boukun

Data: 2010-06-03 20:04:07
Autor: precz z PO

boukun pisze:

[...]

Co jest pięknego w żydowskich imionach? Mosiek to też piękne międzynarodowe imię? Powiedz dziecku że jest małym żydkiem i
nie ukrywaj przed nim prawdy bo kiedyś i tak się dowie.

Data: 2010-06-03 19:46:43
Autor: precz z PO
boukun pisze:

> No i Dawidek dopiero niedawno się zdziwił, "to Jezus był Żydem"? Ja mu
> odpowiedziałem, że tak, dlatego ta wiara jest żydowska...

To Dawidek nie wie, Ĺźe on sam jest Ĺťydem? Daj mu to do przeczytania:

Dawid (heb. דָּוִד) – imię męskie pochodzenia Ĺźydowskiego. Wywodzi się od hebrajskiego wieloznacznego słowa oznaczającego 1. ukochany  lub 2. wujek

Data: 2010-06-03 21:35:42
Autor: Adam
[...]

Twoja matka to zacna i mądra kobieta - posluchaj koniecznie jej rad na temat terapii.
AC

Data: 2010-06-03 22:39:44
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Żydzi nie chcą rosyjskiego gazu w Polsce
Użytkownik "boukun" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu83vd$c9t$1inews.gazeta.pl...
Żydzi robią wszystko, żeby skłócić słowiańskie narody.

Całą Europę bo tu zawsze na wojnach mieli biznes.
Nie ma lepszego biznesu w krótkim czasie niż wojny.
Dlatego też upokarzają Polaków niskimi zarobkami i opóźniają wprowadzenie waluty EUR w Polsce licząc na jeszcze bardziej koszerny biznes.

Żydzi nie chcą rosyjskiego gazu w Polsce