Żydzi nie chcą rosyjskiego gazu w Polsce

Data: 2010-06-03 21:35:42
Autor: Adam
Żydzi nie chcą rosyjskiego gazu w Polsce

Użytkownik "boukun" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu83vd$c9t$1inews.gazeta.pl...
Żydzi robią wszystko, żeby skłócić słowiańskie narody. Teraz znaleźli nowy
sposób: wykorzystanie łupków gazowych. Czy prawdziwy Polak Komorowski da radę
rozbić syjonistyczno-amerykański sojusz przeciw Rosji?

Dzisiaj żydowskie święto "bożego ciała". Mojej matce powiedział, że do
kościoła chodzą tylko żydzi i mohery, a ona zaczęła się w czoło pukać i mówić,
że powinienem się leczyć. Miałem ochotę jej przyjebać z dyni, ostatkiem sił
się powstrzymywałem. Nawet Dawidek na pytanie jakie mu od czasu do czasu
zadaję: "kim był Jezus" odpowiada bez namysłu: "wstrętnym żydołakiem".

boukun
Twoja matka to zacna i mądra kobieta - posluchaj koniecznie jej rad na temat terapii.
AC

Żydzi nie chcą rosyjskiego gazu w Polsce