Żydzi piszą do Jarosława Kaczyńskiego. Skarżą się m.in. na Magdalenę Ogórek

Data: 2017-08-10 18:01:47
Autor: boukun
Żydzi piszą do Jarosława Kaczyńskiego. Skarżą się m.in. na Magdalenę Ogórek
Zbyszek góral
4h temu

a ja mam z wami zgoła inny problem, mieszkacie tutaj już od kilku wieków i ciągle nie możecie zwyczajnie czuć się Polakami.....jakiś ciąży na was kompleks..się zastanawiam wyższości czy niższości. Jeżeli ktoś opowiada jakiś dowcip i występuje w nim Polak albo opowiada o bardzo nędznym zachowaniu jakiegoś-jakichś Polaków to co ?! Jest to antypolonizm ?!! Nas równie dużo wymordowali w czasie II wojny światowej i nie tylko i też moglibyśmy mieć alergie na antypolonizm...dajcie już sobie spokój ludzie pochodzenia żydowskiego z tym antysemityzmem bo zaczyna to już być nudne. To tak jak ja bym strasznie sie oburzał na antypisizm bo glosowałem na PIS. Trzeba sie zasymilować z krajem gdzie od wieków przebywacie i przestać przynudzać nie jesteście ani gorsi ani tym bardziej lepsi od reszty a głupie gadki, kawały i inne okoliczności to juz ...powtarzam się..nudne, że nie powiem takie..antypolonizm przypominające. pozdrawiam.. jak to tam było ? salem alejkum czy jakoś tak ( podkreslam, że nie jestem antysemitą al3e juz mnie troche nudzicie

Żydzi piszą do Jarosława Kaczyńskiego. Skarżą się m.in. na Magdalenę Ogórek