Żydzi pod piramidami

Data: 2012-08-30 16:20:50
Autor: Klin
Żydzi pod piramidami
   http://www.wielkapedia.net/

   To brzmi jak absurd, ale stało się na prawdę. Wojsko Izraelskie w
   w ciągu zaledwie 36 godzin opanowało terytorium Egiptu i zamknęło
   Kanał Sueski. Przewodniczący Knesetu oficjalnie stwierdził, że była
   to egipska prowokacja, Egipt wspiera terroryzm, mieszkają tam Arabowie,
   Arabów trzeba bić pod każdą szerokością geograficzną, żydzi są
   narodem wybranym i w ogóle to operacja zakończyła się pełnym
   sukcesem. Na to dość chaotyczne oświadczenie Polskie Ministerstwo
   Wojny odpowiedziało dość jednoznaczną notą: "Wielka Rzeczpospolita
   potępia bezpodstawną agresję izraelską. Żądamy bezwarunkowego
   wycofania się z terytorium Egiptu w ciągu 24 godzin oraz wypłacenia
   odszkodowania w wysokości 500 miliardów złotych". Naczelnik Państwa
   Polskiego przypomniał również, że Egipt ma status "państwa
   zaprzyjaźnionego", dlatego może liczyć na pełne wsparcie ze strony
   Polski.

Data: 2012-08-30 18:10:43
Autor: Klin
Żydzi pod piramidami

      http://wielkapedia.wikia.com/wiki/Wojna_polsko-izraelska

Data: 2012-08-30 09:38:14
Autor: emailstuffname@gmail.com
Żydzi pod piramidami
On 30 Sie, 12:10, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
> [...]

>    Arab w trzeba bi pod ka d szeroko ci geograficzn , ydzi s
>    narodem wybranym i w og le to operacja zako czy a si pe nym
>    sukcesem. Na to do chaotyczne o wiadczenie Polskie Ministerstwo
>    Wojny odpowiedzia o do jednoznaczn not : "Wielka Rzeczpospolita
>    pot pia bezpodstawn agresj izraelsk . damy bezwarunkowego
>    wycofania si z terytorium Egiptu w ci gu 24 godzin oraz wyp acenia
>    odszkodowania w wysoko ci 500 miliard w z otych". Naczelnik Pa stwa
>    Polskiego przypomnia r wnie , e Egipt ma status "pa stwa
>    zaprzyja nionego", dlatego mo e liczy na pe ne wsparcie ze strony

co to za strone reklamujecie - Klin? Filmy porno sprzedajecie?

http://www.nokaut.pl/szukaj/filmy-erotyczne/filmy-porno.html#pid=55576&cid=17

Data: 2012-08-30 19:04:00
Autor: Klin
Żydzi pod piramidami
W dniu 2012-08-30 18:38, emailstuffname@gmail.com pisze:
On 30 Sie, 12:10, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
[...]

   Zdaje się, że sam je sprzedajesz. :-)

Data: 2012-08-30 10:06:08
Autor: emailstuffname@gmail.com
Żydzi pod piramidami
On 30 Sie, 13:04, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
W dniu 2012-08-30 18:38, emailstuffn...@gmail.com pisze:

> On 30 Sie, 12:10, Klin <""klin
> \"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">

> co to za strone reklamujecie - Klin? Filmy porno sprzedajecie?

>http://www.nokaut.pl/szukaj/filmy-erotyczne/filmy-porno.html#pid=5557....

   Zdaje się, że sam je sprzedajesz. :-)

wam sie zdajsie, wszystko zdaje. Sprawdzcie sobie co ta wasza strona
reklamuje.

Data: 2012-08-30 19:43:13
Autor: Klin
Żydzi pod piramidami
W dniu 2012-08-30 19:06, emailstuffname@gmail.com pisze:
On 30 Sie, 13:04, Klin pisze:

[...]

   Gdzie, żeś ten "nokaut" tam wypatrzył bo staram się i nie mogę
   zobaczyć.

Data: 2012-08-30 10:52:14
Autor: emailstuffname@gmail.com
Żydzi pod piramidami
On 30 Sie, 13:43, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
W dniu 2012-08-30 19:06, emailstuffn...@gmail.com pisze:

> wam sie zdajsie, wszystko zdaje. Sprawdzcie sobie co ta wasza strona
> reklamuje.

   Gdzie, e ten "nokaut" tam wypatrzy bo staram si i nie mog
   zobaczy .

nie mozecie wypatrzyc? Ciekawe? Jakos nie mialem problemu. Po lewej
stronie baner:

http://www.wielkarzeczpospolita.net/modul.php?akcja=info&pokaz=bannery

Data: 2012-08-30 20:05:15
Autor: Klin
Żydzi pod piramidami
W dniu 2012-08-30 19:52, emailstuffname@gmail.com pisze:

On 30 Sie, 13:04, Klin pisze:

[...]

     No to bystry jesteś. Może u mnie się to inaczej wyświetla.  :-)

Data: 2012-08-30 20:16:25
Autor: Chiron
Zydzi pod piramidami
Uzytkownik   napisal w wiadomosci news:070566ff-c7be-4e37-87fb-e23848e82313z17g2000yqk.googlegroups.com...

nie mozecie wypatrzyc? Ciekawe? Jakos nie mialem problemu. Po lewej
stronie baner:

http://www.wielkarzeczpospolita.net/modul.php?akcja=info&pokaz=bannery
Moja opera radzi sobie z banerami- nie widze ich wiec. Podejrzewam, ze Klin ma podobnie ustawiona przegladarke. Uzywasz pewno IE?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-30 21:07:44
Autor: Klin
Zydzi pod piramidami
W dniu 2012-08-30 20:16, Chiron pisze:

[...]

   Znalazłem w końcu link do filmów dla dorosłych ale przeglądałem
   co ma strona do zaoferowania a jest tam dużo dowcipnej historii
   alternatywnej i to mnie zainteresowało - Rabbiego interesują
   jak widać filmy porno, czego się szuka to się i znajduje.

Data: 2012-08-30 12:47:17
Autor: emailstuffname@gmail.com
Zydzi pod piramidami
On 30 Sie, 15:08, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:

   Znalaz em w ko cu link do film w dla doros ych ale przegl da em
   co ma strona do zaoferowania a jest tam du o dowcipnej historii
   alternatywnej i to mnie zainteresowa o - Rabbiego interesuj
   jak wida filmy porno, czego si szuka to si i znajduje.

to was intersuja filmy porno i dlatego wrzucacie tu jakies brednie o
Zydach, bo wiecie, ze temat budzi zainteresowania wrod pogowkow
prosowieckich - ktorych na tej grupie mozna spotkac.

Klamiecie wyjatkowo glupio, Pracowaliscie w ORMO czy ZOMO - bo chyba
nawet komuchy nie zatrudnilyby takiego intelektualiste nawet w MO.

Ps. pojawil sie jak zwykle wasz staly adwokat  - Chiron - tez podobnie
*wierzacy* i *praktykujacy* jak wy :)

Data: 2012-08-30 22:16:35
Autor: Klin
Zydzi pod piramidami
W dniu 2012-08-30 21:47, emailstuffname@gmail.com pisze:
On 30 Sie, 15:08, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:

    Znalaz em w ko cu link do film w dla doros ych ale przegl da em
    co ma strona do zaoferowania a jest tam du o dowcipnej historii
    alternatywnej i to mnie zainteresowa o - Rabbiego interesuj
ł>>     jak wida filmy porno, czego si szuka to si i znajduje.

to was intersuja filmy porno i dlatego wrzucacie tu jakies brednie o
Zydach, bo wiecie, ze temat budzi zainteresowania wrod pogowkow
prosowieckich - ktorych na tej grupie mozna spotkac.

   "Was" też temat zainteresował mam domniemywać, żeście półgłówek
    prosyjonistyczny czy tylko antysowiecki?

Data: 2012-08-30 13:21:01
Autor: emailstuffname@gmail.com
Zydzi pod piramidami
On 30 Sie, 16:16, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  .">
wrote:
W dniu 2012-08-30 21:47, emailstuffn...@gmail.com pisze:> On 30 Sie, 15:08, Klin <""klin
> [...]

   "Was" też temat zainteresował mam domniemywać, żeście półgłówek
    prosyjonistyczny czy tylko antysowiecki?

medo, dlaczego ciagniecie ten prymitywny propagandowy temat, a nie
skomentiowaliscie ani jednym zdaniem tego filmu??

Tam wypowiada sie wasz Putin i jego kagiebisci rowniez:

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/eee8e6aefebfe01d?hl=pl#

Data: 2012-08-30 22:41:05
Autor: Klin
Zydzi pod piramidami
W dniu 2012-08-30 22:21, emailstuffname@gmail.com pisze:

Tam wypowiada sie wasz Putin i jego kagiebisci rowniez:

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/eee8e6aefebfe01d?hl=pl#

   Chyba Twój tak, żeś się do niego przyspawał, że nic innego
   do ciebie nie dociera. Odpręż się. Można się uśmiać czytając
   te stronki, a Ty ciągle o Putinie. Może więc Cię ucieszy ten
   ostatni wklejony tu link.

   http://pmg.vpki.net/uzbrojenie.htm
   http://www.wielkarzeczpospolita.net/
   http://www.wielkarzeczpospolita.net/info.php?wiadomosc=209

Data: 2012-08-30 18:31:43
Autor: Marek Czaplicki
Żydzi pod piramidami
 pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 30 sierpień 2012 18:10:

[...]

Onanizm jest szkodliwy dla zdrowia, szczególnie umysłowego. :)

Żydzi pod piramidami