Żydzi polskiej prawicy z PiS

Data: 2012-05-20 15:29:06
Autor: gringo
Żydzi polskiej prawicy z PiS

Użytkownik "Przemysław W"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jpapq8$8r1$1@inews.gazeta.pl...

Zabawna wymiana zdań w Radiu Zet zaczęła się od śmiertelnie poważnej tyrady
posła Adama Hofmana z PiS o prześladowaniach Telewizji Trwam przez Krajową
Radę Radiofonii i Telewizji.

Rada - przypomnijmy - nie dała stacji o. Tadeusza Rydzyka miejsca na
multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.

- Krajowa Rada jest upolityczniona, nie dała koncesji telewizji, która na to
zasłużyła - argumentował poseł Hofman.

PiS szuka ratunku w Brukseli, gdzie 5 czerwca chce zorganizować demonstrację
z udziałem prawicowej Polonii.

- To wielki tryumf idei europejskiej - komentował pół żartem, pół serio
Tomasz Nałęcz z Kancelarii Prezydenta. - Przed referendum ksiądz Rydzyk był
przeciwko przynależności Polski do Unii Europejskiej. Jeśli teraz ksiądz
Rydzyk szuka sprawiedliwości w Brukseli, to ja widzę Henryka IV, jak pod
murami Canossy z pochwą na szyi, we włosienicy błagapapieża o wybaczenie.
Mam satysfakcję jako zwolennik integracji europejskiej.

O względy o. Rydzyka konkurują politycy PiS i ich dawni koledzy - dziś
posłowie Solidarnej Polski. I to politycy Solidarnej Polski organizują
formalne wysłuchanie publiczne w Brukseli, co zauważyła Monika Olejnik.

Jacek Kurski z Solidarnej Polski na to wypalił: - Tak, ale oczywiście
zapraszamy naszych starszych braci w wierze. Prof. Nałęcz przyklasnął: -
"Starsi bracia w wierze", to bardzo ładne. Żydzi polskiej prawicy z PiS.
Politycy w studiu Radia Zet ryknęli śmiechem. - Nie wiem, jak wyborcy
podejdą do tych "straszych braci w wierze". Odkryłeś wielką tajemnicę,
Jacku - komentował Ryszard Kalisz.

Żydzi polskiej prawicy z PiS