Zydzi poniewieraja polskich poslow !!

Data: 2010-03-26 19:28:42
Autor: cyc
Zydzi poniewieraja polskich poslow !!
Nie jest wazne , ze to poslowie PiS-u i SLD , wazne , ze odwazyli sie na jawna bezczelnosc wobec oficjalnych przedstawicieli panstwa polskiego .
Jak zareaguje psn prezydent ? , czy tak jak zareagowal wtedy , kiedy Rydzyk publicznie nazwal go oszustem a jego zone , pierwsza dame czarownica  ? .
Jak odniesie sie do sprawy polski rzad i marszalek sejmu ? .
Nabiora wode w usta i spadajace na Polskie zydowskie plwociny uznaja za padajacy deszcz ? .
Czy moze jednak ktos z rzadzacych zdobedzie sie na odwage i w koncu zareaguje na coraz bezczelniejsze zachowania wobec Polski i Polakow prz\edstawicieli swiatowego zydowstwa ? .

cyc

Data: 2010-03-26 20:35:28
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-26 19:28, cyc pisze:
[...]

Przede wszystkim jak zareaguje rz±d i MSZ Sikorskiego?

Data: 2010-03-27 08:58:59
Autor: cyc
Zydzi poniewieraja polskich poslow !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hoj2ag$j45$1news.onet.pl...

--

Tu dzialani powinne byc wielotorowe .
Ciekaw jestem reakcji naszych wladz , kiedy podobne zdarzenie mialoby miejsce w Rosji !!.

cyc

Data: 2010-03-27 22:21:20
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-27 08:58, cyc pisze:

[...]

Polacy s± szykanowani za granic± a szef MSZ-tu robi przedwyborcze szopki w kraju.  Zachowuje sie w nich jak "nar±bany" lider rockowego zespołu na koncercie.

Data: 2010-03-27 09:19:43
Autor: Andrzej Adam Filip
jadrys <andrzej203@op.pl> pisze:
[...]

Przede wszystkim jak zareaguje rzÄ…d i MSZ Sikorskiego?

Na razie rzecznik MSZ zareagował "pełnym zrozumieniem *dla Izraela*"
oraz zasugerowanym bez słów twierdzeniem że to obywatele RP (trójka
posłów) "nie ma racji" mówiąc jak Szczypińska (PiS) że to była szykana.

Jak dla mnie rzecznik *Polskiego* MSZ który potrafi za łatwo sprawić
wraĹĽenie ĹĽe bez *silnych* dowodĂłw i *dwukrotnego* sprawdzania staje
po stronie obcego państwa przeciw obywatelom RP albo nie jest fachowcem
albo nie powinien pracować w *Polskim* MSZ.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Lepiej płakać z mądrymi, niż śmiać się z głupcami.

Data: 2010-03-27 12:37:07
Autor: cyc
Zydzi poniewieraja polskich poslow !!

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:wgzwmkn07f+A3R@ana.huge.strangled.net...

Przede wszystkim jak zareaguje rz±d i MSZ Sikorskiego?

Na razie rzecznik MSZ zareagował "pełnym zrozumieniem *dla Izraela*"
oraz zasugerowanym bez słów twierdzeniem że to obywatele RP (trójka
posłów) "nie ma racji" mówi±c jak Szczypińska (PiS) że to była szykana.

Jak dla mnie rzecznik *Polskiego* MSZ który potrafi za łatwo sprawić
wrażenie że bez *silnych* dowodów i *dwukrotnego* sprawdzania staje
po stronie obcego państwa przeciw obywatelom RP albo nie jest fachowcem
albo nie powinien pracować w *Polskim* MSZ.

-- Andrzej Adam Filip : ¦wiat jaki jest każdy widzi (inaczej).

I datego beda nam wszyscy dalej wyprozniac sie na glowe i postrzegani bedziemy jako narod matokow .

cyc

Data: 2010-03-27 22:22:11
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-27 09:19, Andrzej Adam Filip pisze:

[...]

No tak, masz rację.. A tak trochę poza tematem - powinno znacznie się ograniczyć wydawanie dyplomatycznych paszportów, otrzymują je często ludzie wątpliwej reputacji, i przynoszą oni wstyd naszemu krajowi.

Data: 2010-03-27 15:30:12
Autor: MH
[...]

=======================

Co¶ wyj±tkowego na psp.  Bez względu na sympatie/antypatie partyjne , mówimy
JEDNYM GŁOSEM !! W tym konkretnym przypadku , zarówno Pan Premier jak i Pan
Prezydent , winni zareagować bardzo stanowczow , wręcz powiedziałbym
SPEKTAKULARNIE..  Przeloty samolotów IDF'u podczas której¶tam rocznicy
wyzwolenia NIEMIECKIEGO obozu zagłady , pobicie stewardesy LOT'u w trakcie rejsu
z Tele.. co¶ tam do Warszawy , sponiewieranie i pobicie na terytorium
 Polski obywatela Włoch , skandaliczne zachowanie młodzieży żydowskiej podczas
uroczysto¶ci wyzwolenia getta , sranie do łóżek w hotelu w Kazimierzu ,
SKANDALICZNE zachowanie , którego osobi¶cie byłem ¶wiadkiem w jednym z hoteli w
mojej osadzie . Itd. , itd. , itp... , jak to pisała Agnieszka Osiecka.

Wracaj±c do owego incydentu. Oczywistaoczywisto¶ć , ŻADNA telewizornia nie
podała przy tym BARDZO istotnej informacji...  Nasi Obywatele byli podczas tej
"kontroli" PONIŻANI I OBRAŻANI ....

Jeżeli Pan Prezydent i/lub Pan Premier w sposób OSTRY nie zareaguj± , dojdę do
wniosku , iż nie mieszkam już w Polsce !!!!

MH   --

Data: 2010-03-27 07:39:36
Autor: Woland
Zydzi poniewieraja polskich poslow !!
MH napisał(a):

Cos wyjatkowego na psp.  Bez wzgledu na sympatie/antypatie partyjne , mowimy
JEDNYM GLOSEM !! W tym konkretnym przypadku

Nieprawda.. Też jestem Polakiem oraz szczerym przyjacielem Polski, a
uważam, że w tym przypadku Izraelczycy post±pili słusznie..

Data: 2010-03-27 12:57:57
Autor: Marek
On 27 Mar, 15:39, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
MH napisał(a):

> [...]

Nieprawda.. Też jestem Polakiem oraz szczerym przyjacielem Polski, a
uważam, że w tym przypadku Izraelczycy post±pili słusznie..

Ty jestes zydowska kurwa, a nie Polakiem.

Data: 2010-03-27 15:48:16
Autor: MH
MH napisał(a):

> [...]

Nieprawda.. Też jestem Polakiem oraz szczerym przyjacielem Polski, a
uważam, że w tym przypadku Izraelczycy post±pili słusznie..
==============

Jak nieprawda jak prawda...  Bardzo mnie cieszy , że będ±c Polakiem , jeste¶
szczerym przyjacielem Polski. Uważasz , że żydzi post±pili słusznie ... A niech
Ci będzie..  Trudno mi polemizować , gdyż użyłe¶ wyj±tkowo mocnej argumentacji.

MH

Data: 2010-03-27 15:53:49
Autor: bolek
Zydzi poniewieraja polskich poslow !!

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomo¶ci news:d69ad0c1-f453-411b-9278-d7b5771c8a9b19g2000yqu.googlegroups.com...

Data: 2010-03-27 15:54:51
Autor: bolek

MH napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

To tak jakby murzun mówił, że jest zwolennikiek Ku-Kluks-Klanu.

Data: 2010-03-27 21:07:26
Autor: Andrzej Adam Filip
Woland <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:
MH napisał(a):

Cos wyjatkowego na psp.  Bez wzgledu na sympatie/antypatie partyjne , mowimy
JEDNYM GLOSEM !! W tym konkretnym przypadku

Nieprawda.. TeĹĽ jestem Polakiem oraz szczerym przyjacielem Polski, a
uważam, że w tym przypadku Izraelczycy postąpili słusznie..

A niby dlaczego *z Polskiej perspektywy* mieliby Izraelczycy "mieć słuszność" w sprawie trzech posłów i osoby towarzyszącej?

P.S.
Jak bez tego nachalnego zapewnienia wprost sądziłbyś że wezmą cię za
nieszczerego przyjaciela Polski? ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kropla drąży skałę.

Data: 2010-03-28 12:07:43
Autor: cytryna
> [...]

do
wniosku , iż nie mieszkam już w Polsce !!!!

Trudno oczekiwać po nominatach Drogiego Bronisława innych zachowań jak niedorzecznika MSZ. W tym celu byli powoływani na stanowiska, ubliżanie
polskim obywatelom to powód do narodowej (rasowej) dumy. Tylko tak dalej.

--

Zydzi poniewieraja polskich poslow !!