Żydzi ratowali siebie kosztem innych

Data: 2018-02-19 01:33:17
Autor: A. Filip
Żydzi ratowali siebie kosztem innych
http://www.rp.pl/Konflikt-Polska-Izrael/180219405-Daniels-Polacy-kolaborowali-z-chciwosci-i-nienawisci-Zydzi-chcieli-sie-ratowac.html
Aktualizacja: 18.02.2018, 17:58 ; Publikacja: 18.02.2018
"Musi być jasność, że byli Żydzi, którzy współpracowali z niemieckimi
nazistami w małym stopniu. Większość z nich robiła to w nadziei, że
uratują życie swoje i najbliższych. Ogromna większość z tysięcy
polskich kolaborantów robiła to z chciwości i czystej nienawiści" -
uważa Daniels.

Zaganianie Żydów pałami przez policję żydowską do niemieckich
transportów do "deportacji" to mały stopień współpracy?
To trzeba zanotować bardzo starannie.

--
A. Filip

Data: 2018-02-18 21:26:49
Autor: Zenek Kapelinder
Żydzi ratowali siebie kosztem innych Żydów, musimy im to wybaczyć
Nie da sie w zaden sposob ukryc ze polscy katolicy wydawali polskich judaistow z najnizszych pobudek. Checi zysku, zemsty itp. Zaganianie do transportow swoich braci w wierze mozna pociagnac pod instynkt samozachowawczy niezalezny od narodowosci czy wyznawanej religii. W tamtych potwornych czasach wszyscy walczyli o swoje zycie a instynkt samozachowawczy jest drugim co do sily instynktem jaki ma czlowiek.

Data: 2018-02-19 07:44:19
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...]

Czyli według ciebie te "parę" tysięcy Żydów z policji żydowskiej
*WIEDZIAŁO* że zaganiają tysiące rodaków/współ-wyznawców pałami do
pociągów do niemieckiego gazu i wybrali zaganianie zamiast ucieczki z
wielkiego Warszawskiego getta "nie do upilnowania"?  Żyd Żydowi Żydem?

Zaganiani "w sporej części" wiedzieli że "jadą do gazu" i pokornie jechali?
Szczur zagnany do kąta nie staje się najgroźniejszy gdy nie ma już nic
do stracenia?

--
A. Filip

Data: 2018-02-19 03:47:33
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
użytkownik A. Filip napisał:

[...]

Policji pod kolaborację podciągnąć się nie da, mimo że druga strona
podciąga np. maszynistów kolejowych. Podciągnąć można wyłapywaczy.
Uciec? Niby gdzie? Jeżeli polacy mieli problemy z wydostaniem się poza
warszawę, żydzi tym bardziej szans nie mieli. Coś mi się wydaje, że przy dalszym zacietrzewieniu obu stron, większe smrodki
zaczną wypływać.

Data: 2018-02-19 10:49:38
Autor: Lord Donald
Żydzi ratowali siebie kosztem innych Żyd Ăłw, musimy im to wybaczyć
W dniu 19.02.2018 o 07:44, A. Filip pisze:
[...]

Szczur nie ma nic do stracenia, ucieka i zakłada nowe gniazdo. Oni jednak mieli, bali się o swoje kamiennie, mieli nadzieję że je upilnują dobytku przez wojnę. Dlatego posłusznie zaganiali swoich ziomali do gazu. Z resztą Polacy także byli zaganiani do transportów przez wierną frycom żydowską policję.

Służalcza świnia obcemu reżimowi zawsze się znajdzie w każdym narodzie, nawet i w czasach pokoju jak Tuski, Grzesie, a nawet takie zera jak srajdaki. Ale oni to już był przypadek tak zwanego wrzodu na dupie, państwa w państwie, jak chodziło aby wspólnie bronić swojego państwa, to mówili, że to nie ich kraj, ich wojna, ani ich sprawa. Jak fryc zagroził, że zabierze im koryto to nawet swoich nie mówiąc o Polakach potrafili zaganiać do komór gazowych.

Teraz mają pretensje, że Polacy zbyt słabo ich ratowali jak się sami zaganiali do komór gazowych. To niech pokażą statystyki ile to oni Polaków uratowali z transportów, chociaż jeden taki przypadek. Tym bardziej, że jako służalcza Niemcom policja żydowska pomagająca przy transportach mieli większe zdolności operacyjne niż poganiani przez nich Polacy.

Teraz nadal stoją tam gdzie stali podczas 2 wojny światowej, po stronie Niemców, bo to jedyna strona jaką zawsze zajmowali, bo ci im płacą a dla nich liczy się jedynie dobry interes, a nie ludzkie współczucie.

Oczywiście z wielkim szacunkiem dla tych, którzy przyjechali do czyjegoś kraju i stali się jego obywatelami. Zapewne i wielu żydów postąpiło podobnie chcąc mieszkać w innym kraju, przyjęli obywatelstwo i przestali manifestować swoją wyższość i tym należny się szacunek. Podobnie jest w stanach chcesz prawa obywatelskie to musisz znać pięknie konstytucję, przysiąc wierność narodowi. Chcesz tworzyć państwo w państwie tworząc ze swojej mniejszości narodowej rasę panów zaraz tam dostaniesz kopa.

Data: 2018-02-19 17:40:12
Autor: Komunista i Złodziej - (c) J. Brudziński - PiS
Udław się swoja nienawiścią czerwony lordzie
kundel "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Zaplułes się chłopie! Jak ty możesz żyć z taką nienawiścią? Ty człowieku
jesteś chory! Dopadł cie jakiś obłęd!

Swoją niedolę nie zawdzięczasz Tuskowi i Niemcom tylko
https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

CL

Data: 2018-02-22 09:15:33
Autor: #Lepudruk
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Służalcza świnia obcemu reżimowi zawsze się znajdzie w każdym narodzie,
nawet i w czasach pokoju jak Tuski, Grzesie, a nawet takie zera jak
srajdaki.

Znów plujesz komusza świnio? Za idiotyzmy PiS odpowiada Tusk? Zrób sobie
leninka palancie! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2018-02-22 16:13:10
Autor: Lord Donald
W dniu 22.02.2018 o 09:15, #Lepudruk pisze:
[...]

Srajdaku wszyscy co tu byli wszędzie znają ciepie jako lepudruk mkarwan nawet podpisałeś się kilka lat temu jako Marian Karwan i przyznałeś się że jesteś Żydem. Teraz śmieciu zapewne jak twój dziadek w kapo nadal służysz swojemu szwabskiemu panu w pluciu na Polaków. Masz tutaj kilkanaście nicków wszystkie służą do tego samego, pluciu na nasz kraj. Ale dziadziusiowi do pięt nie dorastasz bo ten z Hitlerem szuflował Polaków do komór gazowych, mimo to równa z ciebie gnida. Jeżeli liczysz że wrócą wasze wspaniałe kapowskie czaszy z przed 45 to się mylisz.

Data: 2018-02-22 18:59:58
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
kundel  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p6mmm5$m25$1gioia.aioe.org...
W dniu 22.02.2018 o 09:15, #Lepudruk pisze:
Znów plujesz komusza świnio? Za idiotyzmy PiS odpowiada Tusk? Zrób sobie
leninka palancie! ;-)))

Srajdaku

Sam jesteś srajdak zaśliniony dziadzie! Kupka była czy zatwardzenie trzyma? ;-)

wszyscy

To znaczy kto? ;-)

co tu byli

A kto tu był zasrany lordzie?

wszędzie

Tzn. gdzie?

znają ciepie

A kto zna "ciepie"? ;-)

jako lepudruk mkarwan

No paczpan, jeden a w trzech osobach. Często przychodzi do ciebie lenin? ;-)

nawet podpisałeś się kilka lat temu jako Marian Karwan

Skoro tak twierdzisz no to musi być prawda! ;-)))

i przyznałeś się że jesteś Żydem.

W przeciwieństwie do ciebie mam napletek. Ci upier...lili go w NRD bo serek ci się pod nim zbierał! ;-)))

Teraz śmieciu

Sam jesteś smieciem komuszy idioto. ;-)))

zapewne jak twój dziadek w kapo

Odpierdol się od mojego dzadka komusza świnio.
Ty dziadka nie znałeś bo jesteś urodzony jako ofiara samogwałtu. ;-)))

nadal służysz swojemu szwabskiemu panu

Dziadek, NRD już nie ma. Komuny nie ma. Wojna się skończyła już dawno a ty ciągle" "Na Bierlin!!! Uuuuuura! Wpierooood!"

w pluciu na Polaków.

Przecież ty tu plujesz od rana do wieczora! Wściekłes się bo udowodniłem ci klamstwo! ;-)

Masz tutaj  kilkanaście nicków

Możesz je wymienić osrany lordzie? ;-)

wszystkie służą do tego samego, pluciu na nasz kraj.

Ten kraj jest bardziej mój niż ty kremlowska kreaturo! ;-)))

Ale dziadziusiowi do pięt nie dorastasz

Odpierdol się od mego dziadka ty komuszy bękarcie! ;-)))

bo ten z Hitlerem szuflował Polaków do komór gazowych,

Mylą ci się osoby dziadygo. To był twój dziadek! ;-)))

mimo to równa z ciebie gnida.

Gnidy to ty masz na swojej wyłysiałej łepetynie! ;-))))

Jeżeli liczysz że wrócą wasze wspaniałe

Komuchu, twoja PZPR szlag trafił i komuna wkrótce wymrze razem z tobą.

kapowskie czaszy

Usunąleś tauża spod pachy? Te takie literki "SS" ? ;-)))

z przed

SPRZED ty stary durniu! ;-))))

45 to się mylisz.

Dziadek, idź do lekarza od nóg.

CL

Data: 2018-02-20 03:13:54
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 12:47 Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek  <franek.zyto@gmail.com> pisze:

użytkownik A. Filip napisał:

[...]

Ty tak serio? Nie wiesz przygłupie, że wszędzie można być tak kanalią, jak  i przyzwoitym człowiekiem.

--
stevep

Data: 2018-02-22 06:44:21
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik stevep napisał:

Ty tak serio? Nie wiesz przygłupie, że wszędzie można być tak kanalią, jak  i przyzwoitym człowiekiem.

Te bystrzaku, chceta wsadzić luda z PL na minę i go wydoić.
Co przeszło z niemcami, szwajcarami, niekoniecznie Tu musi przejść.

Choć w zasadzie pisiorstwo pracuje nad ustawą reprywatyzacyjną,
ciekawe ile dadzą i na jakich warunkach. Nieźle będą się musieli gimnastykować
kiedy przyjdzie ludowi wytłumaczyć sypniecie kaską w stronę sruli zza wielkiej wody.

Data: 2018-02-19 08:55:25
Autor: t-1
[...]

A ty powyższe piszesz z najniższych pobudek czy instynktu zachowawczego?

Data: 2018-02-19 10:27:15
Autor: A. Filip
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:
[...]

On to pisze w ramach krzewienia zapiekłego antygermanizmu.

Wszyscy/Niemcy szeroko wiedzieli o Holokauście a mimo to Wielki Naród
Niemiecki twardo stał za Wielką Armią Ochrony Holokaustu (Wermachtem),
dawał więcej czasu na przeprowadzenie zadania ludobójstwa zasadniczo
metodami przemysłowymi z iście niemiecką skrupulatnością.  Przecież
logicznym fundamentem oskarżeń wobec "polaków jako narodu" jest że
_musieli szeroko wiedzieć_ o Holokauście przeprowadzanym przez
Niemieckich okupantów i "o wiele za mało" pomogli obywatelom polskim
pochodzenia żydowskiego.

Każdy kij ma dwa końce - można się z nim tak zgadzać żeby mu to bokiem wyszło.
Co "Niemieckie media w Polsce" będą się ochoczo rwać powtarzać a co będą
woleć "wyciszyć"?  Zmiana rozkładania akcentów może już do tego wystarczyć.

--
A. Filip

Data: 2018-02-22 09:15:25
Autor: #Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Piszesz tak jakbyś żył w tamtych czasach. Pewnie tą cała sieczke dostajesz z
Nowogrodzkiej! ;-))

--
Lepudruk

Data: 2018-02-22 09:21:55
Autor: A. Filip
"#Lepudruk" <kurduple@dwarfs.org> pisze:
[...]

O tamtych czasach mam domysły, pewnie nie zawsze poprawne i słuszne.
O spójności przekazu i podwójnej moralności Kalego (bardzo różnych
standardach dla różnych narodów) można wiedzieć bardzo wiele z
umiarkowaną znajomością tamtych czasów.

Data: 2018-02-22 19:01:12
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+8vwua3o52f-i2m4@wp.eu...
[...]

No paczpan, domyślasz się. Co wykombinowałeś?

O spójności przekazu i podwójnej moralności Kalego (bardzo różnych
standardach dla różnych narodów) można wiedzieć bardzo wiele z
umiarkowaną znajomością tamtych czasów.

Popatrzyłeś na siebie w lustrze, nieprawdaż? ;-)))

CL

Data: 2018-02-19 10:22:19
Autor: rr
W dniu 19.02.2018 o 01:33, A. Filip pisze:
[...]

Guzik prawda:
"
Rozdział V
Obraz przekazany przez pianistę Władysława Szpilmana uzupełniają zapiski
kronikarza getta warszawskiego, Emanuela Ringelbluma, który tak oto opisuje rolę Żydów w likwidacji największego skupiska Żydów w Europie, czyli w roz-poczętej w dniu 22 lipca 1942 roku masowej wywózce warszawskich Żydów do obozu zagłady w Treblince:
Umschlagplatz [plac przeładunkowy]. Szmerling [Żyd, komendant
Umschlagplatz - E.K.] - oprawca z biczem. Zbrodniczy olbrzym Szmer-
ling  z  pejczem  w  ręku.  Pozyskał  łaskę  tamtych  [Niemców].  Wierny
wykonawca  ich  zarządzeń.  [...]  Policja  żydowska  miała  bardzo  złą
opinię jeszcze przed wysiedleniem. W przeciwieństwie do policji pol-
skiej,  która  nie  brała  udziału  w  łapankach  do  obozu  pracy,  policja
żydowska parała się tą ohydną robotą. Wyróżniała się również strasz-
liwą  korupcją  i  demoralizacją.  Dno  podłości  osiągnęła  ona  jednak
dopiero w czasie wysiedlenia. Nie padło ani jedno słowo protestu prze-
ciwko odrażającej funkcji, polegającej na prowadzeniu swoich braci
na  rzeź.  Policja  była  duchowo  przygotowana  do  tej  brudnej  roboty
i dlatego gorliwie ją wykonała. Obecnie mózg sili się nad rozwiąza-
niem zagadki: jak to się stało, że Żydzi - przeważnie inteligenci, byli
adwokaci (większość oficerów [policji żydowskiej] była przed wojną
adwokatami) - sami przykładali rękę do zagłady swych braci. Jak do-
szło do
tego, że Żydzi wlekli na wozach kobiety i dzieci, starców i cho-
rych, wiedząc, że wszyscy idą na rzeź. [...]
Policja żydowska wykonywała z największą gorliwością zarządze-
nia niemieckie w sprawie wysiedlenia. Pozostaje przecież faktem, że
w czasie  wysiedlenia  policja  żydowska  przeważnie  przekraczała  wy-
znaczone dzienne kontyngenty. Nazywano to przygotowaniem rezer-
wy na następny dzień. Na twarzach policjantów prowadzących tę akcję
nie znać było smutku i bólu z powodu tej ohydnej roboty. Odwrotnie,
widziało się ich zadowolonych, wesołych, obżartych, objuczonych łupa-
mi, zrabowanymi wespół z Ukraińcami.
Okrucieństwo policji żydowskiej było bardzo często większe niż
Niemców, Ukraińców i Łotyszów. Niejedna kryjówka została ,,nakry-
ta" przez policję żydowską, która zawsze chciała być plus catholique
que  le  pape,  by  przypodobać  się  okupantowi.  Ofiary,  które  znikły
z oczu Niemca, wyłapywał policjant żydowski. [...] Do powszechnych
zjawisk należało, że zbójcy ci za ręce i nogi wrzucali kobiety na wozy
,,Kohna i Hellera" lub na zwykłe wozy ciężarowe. Bezlitośnie, z wście-
kłością obchodzili się z ludźmi stawiającymi opór. Nie zadowalali się
złamaniem oporu, surowo, bardzo surowo karali ,,winnych", którzy
nie chcieli dobrowolnie pójść na śmierć. [...] Do akcji wysiedleńczej
przyłączyły się dobrowolnie - poza policją - jeszcze inne organizacje
i grupy. Czołowe miejsce zajmuje Pogotowie Ratunkowe Gancwajcha
o amarantowych czapkach, ta szalbiercza instytucja, która nie udzie-
liła  ani  jednemu  Żydowi  pomocy  lekarskiej.  [...]  Ta  oto  bandycka
szajka aferzystów zgłosiła się ochotniczo do ,,zbożnej" roboty wysyła-
nia Żydów na tamten świat. I ta właśnie szajka wyróżniła się br
utal-nością i nieludzkim postępowaniem. Czerwone czapki okryły się czerwo-nymi plamami krwi nieszczęśliwych mas żydowskich. Oprócz Pogotowiapomagali w akcji urzędnicy Gminy [Żydowskiej], jak również Pogoto-wie KOS.[...]
Wszystko  sprowadzało  się  u  nich  do  kwestii  "łebka".  W  dnie,
kiedy wyznaczano im kontyngent, handlowano ,,łebkami"; zapisywali
w książeczce: dostarczyłem tyle a tyle ,,łebków". Przychodził na Dziką
3 i prosił o chleb, bo dostarczył ,,łebki" ponad normę. Jakiś adwokat
przechwalał się wobec mnie, że załadował na wozy 1000 Żydów. Teraz,
w końcu października 1942 roku, policja żydowska rozmyśla, jak tu
złapać jakiegoś Żyda, sprowadzić go na Umschlagplatz. [...] Spośród
Niemców brali udział w akcji na ogół esesmani. Ich ,,sława" jest uza-
sadniona. [...] Dlaczego 50 esesmanów (inni powiadają, że nawet mniej)
przy pomocy oddziału około 200 Ukraińców i tyluż Łotyszów mogło
dokonać tego tak gładko?
...."

Data: 2018-02-19 10:45:21
Autor: A. Filip
rr <rr@somwhere.com> pisze:
[...]

[...]

https://books.google.pl/books?id=ZQtLAAAAIAAJ
"Kronika getta warszawskiego" - Emanuel Ringelblum ; Wydawnictwo Czytelnik, 1983

https://pl.wikipedia.org/wiki/Emanuel_Ringelblum#Oneg_Szabat
https://pl.wikipedia.org/wiki/Emanuel_Ringelblum#Wybrane_prace
Kronika getta warszawskiego (wydanie książkowe w j. polskim w 1983)

--
A. Filip

Data: 2018-02-19 11:42:22
Autor: A. Filip
rr <rr@somwhere.com> pisze:
[...]

Proste wyszukiwanie googlem na początku zwracało strony na które prawie
na pewno dostałbyś łatwą wykrętną odpowiedź "z antysemitami się nie dyskutuje".
Więc lepiej odsyłać bezpośrednio do pierwszego źródła.
Może się nawet dowiesz że "Emanuel Ringelblum wielkim antysemitą był"?
W końcu jak się "nie grzeszący rozumem" rozpędzi to stać go na bardzo wiele.

--
A. Filip

Data: 2018-02-22 09:15:31
Autor: #Lepudruk
Może się nawet dowiesz że "Emanuel Ringelblum wielkim antysemitą był"?
W końcu jak się "nie grzeszący rozumem" rozpędzi to stać go na bardzo
wiele.

Wam już całkowicie palma odbija. Nie macie o czym pieprzyć tylko o Zydach?
Kto wam za to wszystko płaci, Nowogrodzkia?

--
Lepudruk

Data: 2018-02-22 19:02:13
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "#Lepudruk" <kurduple@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:p6lu7k$ism$4gioia.aioe.org...
[...]

Przecież to oczywiste. Szał nienawiści ogarnął tych idiotów.

CL

Data: 2018-02-19 17:52:07
Autor: z
[...]

Co Ty pier...sz?

Usprawiedliwiasz bestialstwo nazywając je chęcią przetrwania?

A może to chora forma kanibalizmu albo jeszcze innej dewiacji?

Dlaczego usprawiedliwiasz tylko podła działania Żydów?

Data: 2018-02-19 11:25:32
Autor: Zenek Kapelinder
Żydzi ratowali siebie kosztem innych Żydów, musimy im to wybaczyć
Jesli Zydzi nie wiedza kto to jest Zyd to skad mam wiedziec to ja? W sytuacji opisanej w tym temacie Polacy wyznajacy religie mojzeszowa, tak mieli zapisane w przedwojennych ksiegach meldunkowych, byli zli dla innych Polakow wyznania mojzeszowego.

Data: 2018-02-19 20:53:39
Autor: stevep
[...]

Musisz tak otwarcie demonstrować swoje ciemniactwo?

--
stevep

Data: 2018-02-20 07:37:42
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p6fa06$r5n$2news.vectranet.pl...
[...]

Najwyraźniej uwielbia masturbować się publicznie.

CL

Data: 2018-02-20 01:00:28
Autor: Zenek Kapelinder
Żydzi ratowali siebie kosztem innych Żydów, musimy im to wybaczyć
W brandzlowaniu nikt cie pizdziak nie doscignie.

Data: 2018-02-22 09:15:29
Autor: #Lepudruk
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
W brandzlowaniu nikt cie pizdziak nie doscignie.

Zenek, "ile tjaktoj ma kuł?"  Odgryzłes juz sobie naleptek  wojerysto? ;-))

--
Lepudruk

Data: 2018-02-21 00:50:32
Autor: stevep
W dniu 2018-02-20 o 07:37, Ciemny Lud - (c)  J. Kurski - TVPiS pisze:
[...]

Im większy ciemniak tym bardziej głośny.

--
stevep

Data: 2018-02-22 09:15:27
Autor: #Lepudruk
Żydzi ratowali siebie kosztem innych Żydów, musimy im to wybaczyć
Użytkownik "Ciemny Lud - (c) J. Kurski - TVPiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod>
napisał w wiadomości news:p6ghb3$kpb$2news.albasani.net...
Najwyraźniej uwielbia masturbować się publicznie.

Masturbuje się bo ma za małego fiutka? ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2018-02-22 19:03:05
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "#Lepudruk" <kurduple@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:p6lu7k$ism$2gioia.aioe.org...
[...]

Coś ostatnio nie wspomina o kotłowni. Pewnie wyłupiasta go rzuciła dla jakiegoś palacza. ;-)))

CL

Data: 2018-02-19 20:38:32
Autor: Komunista i Złodziej - (c) J. Brudziński - PiS
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:fca305d3-6de1-44f3-8e6b-10109c77b6begooglegroups.com...
Jesli Zydzi nie wiedza kto to jest Zyd to skad mam wiedziec to ja?

Skąd wiesz, że nie wiedzą?

W sytuacji opisanej w tym temacie Polacy wyznajacy religie mojzeszowa,
tak mieli zapisane w przedwojennych ksiegach meldunkowych,
byli zli dla innych Polakow wyznania mojzeszowego.

I na tej opoce budujesz "kościół" swój?

CL

Data: 2018-09-15 07:25:14
Autor: brat_olin
A. Filip wrote:

> [...]

Zaganianie Żydów pałami przez policję żydowską do niemieckich
transportów do "deportacji" to mały stopień współpracy?

Dzisiaj kulminacja z Jonnym:

Goodfella@Swojski_Cwaniak:
"Nagonka na żydów ruszyła pełną parą. Wulgarni antysemici poprzegryzali z bezsilności opony w Skodzie Favorit gubernatora Danielsa"

Tak bylo.

--
Smart questions to stupid answers

Żydzi ratowali siebie kosztem innych