Żydzi ratowali siebie kosztem innych Żydów, musimy im to wybaczyć

Data: 2018-02-19 20:38:32
Autor: Komunista i Złodziej - (c) J. Brudziński - PiS
Żydzi ratowali siebie kosztem innych Żydów, musimy im to wybaczyć
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:fca305d3-6de1-44f3-8e6b-10109c77b6begooglegroups.com...
Jesli Zydzi nie wiedza kto to jest Zyd to skad mam wiedziec to ja?

Skąd wiesz, że nie wiedzą?

W sytuacji opisanej w tym temacie Polacy wyznajacy religie mojzeszowa,
tak mieli zapisane w przedwojennych ksiegach meldunkowych,
byli zli dla innych Polakow wyznania mojzeszowego.

I na tej opoce budujesz "kościół" swój?

CL

Żydzi ratowali siebie kosztem innych Żydów, musimy im to wybaczyć