Żydzi rozpijali Polaków podczas zaborów, zdradzili Polskę

Data: 2014-06-05 22:46:12
Autor: Fritz
Żydzi rozpijali Polaków podczas zaborów, zdradzili Polskę
Żydzi rozpijali Polaków podczas zaborów, zdradzili Polskę, nie chcieli się nigdy asymilować ze społeczeństwem, sami siebie ładowali do pieców w obozach koncentracyjnych, ale trzeba im wybaczyć, jak na chrześcijan przystało

Maria Sokołowska

W końcu ktoś w sejmie powiedział prawdę
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Maria-Sokolowska-kim-jest-nastolatka-ktora-wzbudzila-sensacje,wid,16661465,wiadomosc.html

- Próbuje się nam wmówić, że możemy mieć jakiś wpływ na nasz kraj, a tak naprawdę nic nie możemy zmienić - zaczął licealista. Następnie przypomniał, że przez 25 lat III RP złożono w sejmie kilkadziesiąt wniosków obywatelskich. Pod każdym z nich podpisało się co najmniej 500 tys. ludzi, lecz mimo to zostały one zlekceważone przez rządzących.

- Naszą jedyną możliwością wyboru jest wybranie sobie raz na pięć lat pana, który będzie nam coś ograniczał, będzie nam coś nakazywał, który będzie nam mówił, jak mamy żyć - kontynuował. Swoje przemówienie nastolatek zakończył wezwaniem do odrzucenia spuścizny PRL-u - Powiedzmy dosyć państwu opiekuńczemu, skończmy ze spuścizną komunizmu. Na swoim profilu na Facebooku chłopak na pytanie, której z subkultur nienawidzi najbardziej odpowiada, że "plastików - wborców PO". Stwierdza też, że Unia Europejska przetrwa jeszcze 10 lat.

"W Was tylko nadzieja kochane dzieciaki !!! :) Aż łza się w oku kręci. Tej siły już nie powstrzymacie", "Myślałem, że dzisiejsza młodzież ma mniej rozumu niż taboret w kuchni A tu taki filmik. Zwracam honor i mam nadzieję, że weźmiecie się za tą czerwoną hołotę co ciągle przeszkadza mi żyć. Ale nie róbcie tego dla mnie ale dla siebie :) Żeby Polska była POLSKĄ !!! :)" - to niektóre z komentarzy internautów na temat Feliksa.

~jas 27 minut temu

Gdybym mógł wbiłbym Donalda Kaczora na pal. Nie w ramach zemsty ale w ramach odstraszania i oszczędzenia życia tysięcy Polaków. Jako przykład dla innych jak mogą skończyc gdyby przeprowadzali holocaust ekonomiczny i psychiczne torturowanie Polaków.

Data: 2014-06-05 22:48:26
Autor: u2
W dniu 2014-06-05 22:46, Fritz pisze:
Żydzi rozpijali Polaków podczas zaborów

nie no frycek i sie nie wstydzisz ?:)

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-06 04:32:23
Autor: Mark*Woydak

Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Jeleni szukasz prowokatorze?

MW

Żydzi rozpijali Polaków podczas zaborów, zdradzili Polskę