Zydzi vs. Tornado

Data: 2011-05-02 08:22:28
Autor: Leprechaun
Zydzi vs. Tornado

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipkllr$28j$1inews.gazeta.pl...
Hmmm.. Mieszkam niedaleko od miesca gdzie są organizowane marsze Zombich..
Byłem akurat w lobby hotelowym , w którym bydło było zakwaterowane....

Jest to NIE DO OPISANIA !!!   Tornado , to bułka z masłem...

Też miałem taką nieprzyjemność mieszkać (we Francji) z takimi świętymi krowami. Chamstwo i prostactwo. Zachowywali się jak nietykalni. Recepjoniści opowiadali, że młodzież żydowska to najgorsze bydło jakie pojawia się w ich hotelu.

BomBel

Zydzi vs. Tornado